Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
P:Krátká převodovka - pro D,B,H motory
Fórum: Komerční inzeráty
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Streetkid je teď offline  Streetkid
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.7.2012 , 0:16  Naposledy upravil Streetkid dne 19.5.2015 , 20:53, celkově upraveno 35 krát. Citovat  

Čau kluci,
ve volném čase se už nějaký pátek věnuji repasím a různým úpravám Honda převodovek, proto bych rád pomohl i ostatním, kteří řeší nějaký problém.

Co můžu zařídit:

Chápeš! opravu sériové převodovky buď z nových dílů, anebo především ze zachovalých málo jetých sériových dílů
Chápeš! zkrácení převodovky pro sprinty, závody do vrchu pomocí upravených sériových kol (tovární přesnost, nehvízdají) + zástavba samosvoru (LSD). Zakázková kolečka lze zařídit.
Chápeš! prodloužení (přestavbu) převodovky pro úspornou jízdu, zástavba dlouhého 5. stupně (nižší otáčky motoru na dálnici)


Jednotlivé modelové řady a možnosti úprav:

tudy Civic+CRX, Concerto 1988-2001 D-motory (1.3 - 1.6)
- kódy převodovek: L3, S20, S40, 1M, 9A, P3
- výměna hučících ložisek, škrtajících synchronů (nejčastěji 2ky), přesuvníků, klepajícího diferenciálu za použitý díl ve výborné kondici, anebo za nový
- prodloužení všech rychlostí pro snížení spotřeby (auto línější, ale "nežere")
- prodloužení 5. rychlosti pro nízké otáčky na dálnici (při 90kmh asi 2300ot, při 130 kmh točí 3400 ot) - i jinak
- CRX D16: zkrácení všech rychlostí pro zlepšení akcelerace, stíhání CRX-VT Úsměv
- Civic: zástavba krátké 3,4 a 5 rychlosti pro odstranění díry mezi 2. a 3. rychlostí. Otáčky padají nad 5300ot, tj. tam, kde motor má nejvíc síly.
- zástavba aftermarket LSD

tudy repase převodovek Civic 7G 2001-2005, motory 1.4 a 1.6, 2.0 iVTEC Type-R

tudy CRX VTEC B16A1, Civic C4G VTEC B16A1
- kódy převodovek: Y1, Y2
- repase ložisek, škrtajícího řazení v otáčkách
- zástavba továrního LSD samosvoru z ITR/ 1.8 Vti nebo závodní špéry
- zkrácení rychlostí pomocí zakázkového stálého převodu (dražší varianta)

tudy Civic/Del Sol VTi B16 VTEC, Integra Type-R/GSR B18C, Civic 1.8 Vti
- kódy převodovek: Y21, S4C, S80, S9B, Y80
- repase ložisek, škrtajícího řazení (hlavně 3. rychlost) za použité nebo nové díly
- zástavba LSD samosvoru z ITR/ 1.8 Vti anebo zakázkové špéry
- prodloužení rychlostí 2,3,4 na 1.6 Vti
- zkrácení rychlostí 3,4,5 na ITR S80
- zkrácení všech rychlostí stálým převodem
- prodloužení 5. rychlosti na 1.6Vti, 1.8Vti

tudy Prelude + Accord motory H22 a H23
- repase
- prodloužení 5. rychlosti u Accordu Type-R (v sérii nelogicky krátká)
- pořízení krátké skříně U2Q7 s LSD z ATR, která bez úprav pasuje na Prelude/Accord VTEC H22 nebo H23


Další typy honda převodek můžu minimálně opravit podle domluvy - z nových dílů bez problému, z použitých podle typu.

Pokud máte dotazy, rád poradím a odpovím tady, nebo přes SZ je to dobrý
Jsem z Hodonínska, převodka jde ke mně i poslat, vyjde to u PPL na 380-450,-


IMG_4995.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_4995.JPG, 1.25 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1842 1992 Civic  
Streetkid je teď offline  Streetkid
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.3.2014 , 20:03  Naposledy upravil Streetkid dne 30.5.2014 , 8:35, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Nabídka březen/duben 2014:

tudy Krátké převodovky na sprinty nebo amatérské vrchy, pro D - motory:
- typ L3 silné poloosy pro CRX D16 ED9
- typ L3 tenké poloosy pro Civic 4G D13, D15, D16 SOHC
- Civic 5G D13, D15, D16 SOHC + Civic 6G D14-D16 (převodka sedí na oba typy)
- cena 5000,- až 5500,- dle typu (více přes SZ)

Všechny varianty krátké skříně na D motory jsou pokráceny cca stejnou měrou (odstraním díru mezi 2 a 3, otáčky padají od 2.kvaltu nahoru do oblasti max. krouťáku-okolo 5200 ot). Všechny mají stálý převod 4,25. Na 3ku maximálka cca 135kmh. Rychlosti při 7200 ot: 56-89-135-170-205 kmh.
Na přání cestovní delší 5. kvalt (3800ot při 130kmh), jinak standartně krátká 5ka navazující na 4ku (cca 4300ot při 130 kmh).
Taktéž je možno udělat (především na závody) skříň ještě kratší, se stálým převodem 4,4 ("B-killer"). Vítěz mnoha závodů v ČR/SK.

tudy dále na prodej typ S20 pro C5G, C6G skládačka na ekonomické ježdění, avšak ne tak dlouhá a líná jak má ekonom D15Z6.
Má o trochu delší kvalty než civic 6G 1.4. Je po repasi se zárukou. Byla pro jednoho člena, který ji už nechce, proto cena 2300,-

tudy stálý převod 4,26 na Prelude 4 a 5g, na zkrácení některých delších verzí převodovek Prelude

tudy soukolí (2 ozubená kola) na prodloužení 5. rychlosti (snížení spotřeby při cestování) pro C5G a C6G Vti, motory B16A2, B18C4. Převod. poměr 0,78 (B16A má 0,87, anglán B18C4 má 0,84)
U těchto motorů je 5ka nesmyslně krátká a na dálniční rychlosti točí motor zmytečně vysoko. Tohle soukolí sníží otáčky při 130kmh o 400-500 ot. níže = klesá spotřeba.
Cena soukolí 3000,-

tudy sada pro zkrácení rychlostí 4 a 5 pro Integru Type-R 98-01. Čtverka a pětka je zde nepříjemné odskočená od prvních tří krásně se vytáčejících rychlostí. Moje 4ka bez díry navazuje na 3.rychlost, motor na 4ku "neumře". Následně navazuje 5ka. Můžu nabídnout dvě varianty 5ky: 0,87 nebo 0,84. První točí při 130km/h 5100 ot/min, ta trošku delší točí 4900 ot/min.
Cena na dotaz, možné pořízení karbonových synchronů pro otáčky nad 8500 ot/min

tudy opravná sada (synchrony, přesuvníky) 1-5+R na opravu řazení převodovek Y21/Y80/S80/S9B pro Civic/Targa Vti 1.6, 1.8Vti, Integra Type-R. Cena 4500,- za materiál nebo 6000,- včetně montáže do převodovky

tudy opravná sada (synchrony, přesuvníky) 1-5+R na repasi řazení převodovek pro Prelude 2.2 Vti, Prelude H23 nebo Accord H22, Accord Type-R (typ převodky U2Q7). Za materiál 4500,- nebo 6000,- s montáží

tudy prodloužení 5ky na Prelude Vti, Accord Type-R. Otáčky klesnou podle varianty při dálničních 130 km/h o 300 - 600 ot níže = nižší spotřeba při cestování. Cena cca 5000,- vč. práce

tudy repase převodovek Civic 7G, motory 1.4 a 1.6 (kde často hučí ložiska) mám dvě opravné sady Chápeš!

tudy - krátké rychlosti z Accord Type-R pro zkrácení převodovek Prelude 2.2 Vti a 2.3. Můžu zastavět do převodovky. Rychlosti jsou velmi blízko sebe jako u závoďáku, motor je stále ve VTECu, případně v pásmu max. krouťáku.
Tohle jsou nejkratší kvalty, které se za život Preludek dělaly a je to parádní zábava pak, otáčky padají stále do VTECu. Kdo jel v ATR, zná

tudy kolečka, hřídele, stálý převod z převodovky S9B z Civic 1.8 Vti. Např. na prodloužení kvaltů pro turbo stavbu B16. Velmi levně, překáží mi to tu
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1842 1992 Civic  
MacaKlik je teď offline  MacaKlik
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 20:09   Citovat  

Dobry den chtěl bych se zeptat nakolik by vyšla oprava převodovky na moje coupe začal vyskakovat druhy rychlostni stupeň a jestli je možnost zkracení převodu paty rychlostní stupeň nechat pro normalni jizdu chtěl bych vědět přibližně cenu jestli je možnost a jestli to pujde přes zimu je auto v garaži tak bych to vyndal a odeslal děkuji
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 68 1995 Civic Coupe  
Streetkid je teď offline  Streetkid
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 22.9.2018 , 11:24   Citovat  

Na prodej krátká skříň na D motory s hydro spojkou, na sprint i denní ježdění, zmizí díra mezi 2 a 3. rychlostí, kratší rychlosti 3,4,5 blízko sebe, stálý převod 4,25. Cena 7500,-

Dále na prodej ta samá skříň, ale ještě kratší díky stálému převodu 4,44. Vhodná spíš na závody, sprint, vrchy, autokros. Cena 11000,-

Lze zařídit totéž i pro C4g, CRX lanko spojka
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1842 1992 Civic  
David Novotný 1 je teď offline  David Novotný 1
PříspěvekZaslal: 15.9.2022 , 20:40   Citovat  

Dobrý den, prosím vás o pomoc, nevím si moc rady. Vlastním dvě Hondy crx 2g.a jednu jsem se rozhodl kompletně renovovat,
Zjistil jsem, že na obou hondách mám vůle na vnitřních homo kloubech na diferenciálu a středovém uložení poloosy.
Je to radiální vůle cca 3mm ze strany na stranu.
Auto při akceleraci nevibruje a olej přes gufero neteče, mám se tedy vůlí nějak zabývat nebo to mám nechat být ?
Děkuji za případné rad.


20220905_083213.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20220905_083213.jpg, 3.24 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
P:Krátká převodovka - pro D,B,H motory
Fórum: Komerční inzeráty
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0795s ][ Dotazy: 53 (0.0127s) ][ GZIP on - Debug on ]