Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vstřik kapalné fáze LPG neboli "Liquid" : zkušenos
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 3
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2017 , 13:15   Citovat  

jo, je to krásně předimenzované Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2017 , 14:48   Citovat  

Tak toto ma zaujalo. Premyslam o LPG do CRV. Ale nejako som nepochopil ako dam to aditivum do LPG .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2017 , 18:25   Citovat  

tukkan napsal:
Tak toto ma zaujalo. Premyslam o LPG do CRV. Ale nejako som nepochopil ako dam to aditivum do LPG .

našroubuješ redukci (prodloužení tankování)
tudy odkaz
stříkneš tam injekční stříkačkou třeba 5ml aditiva a normálně natankuješ.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.9.2017 , 11:05   Citovat  

Dneska se zadařilo Mrk
Octavia II 1.6, první test je plyn, druhý benzín. Je to liquid+variátor předstihu


dyno_20170912_104308.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  dyno_20170912_104308.pdf
 Velikost:  86.08 kB
 Staženo:  655 krát

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.9.2017 , 11:11   Citovat  

Jirik: kdyz to by chtelo realnej dynamotest Úsměv Nevyplatilo by se s tim zajet na brzdu?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 289 H+ body: 1 2006 Civic i-VTEC  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.9.2017 , 11:16   Citovat  

zitnyp napsal:
Jirik: kdyz to by chtelo realnej dynamotest Úsměv Nevyplatilo by se s tim zajet na brzdu?

to si bude muset zajet zákazník, já nemohu s cizím autem dělat takové cavyky.
Tohle je jen informativní měření onroad, víc si ani z časového ani z bezpečnostního hlediska nemohu dovolit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.9.2017 , 15:46   Citovat  

Takze nieje jasne ci je vobec realne zvysenie vykonu.
Octavia narastla o 17% co by znamenalo pri mojom crv narast zo 110kW na 128kW.
Je to zaujimave a lakave.
Snad to niekto realne odmeria.

Ako je to s teplotou paliva v prepadovom potrubi ktore ide nazad do nadrze a "kruzi" od motora dozadu?
Neprehreje sa v lete system ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.9.2017 , 16:19   Citovat  

tukkan napsal:
Takze nieje jasne ci je vobec realne zvysenie vykonu.
Octavia narastla o 17% co by znamenalo pri mojom crv narast zo 110kW na 128kW.
Je to zaujimave a lakave.
Snad to niekto realne odmeria.

Ako je to s teplotou paliva v prepadovom potrubi ktore ide nazad do nadrze a "kruzi" od motora dozadu?
Neprehreje sa v lete system ?

Nárůst také závisí na možnosti zvýšit předstih, což nejde u každého auta stejně (padají do nouzáku)
Octa II má primitivní osmiventil, takže jde přidávat skoro podle libosti.
Já opravdu jiné měření než toto informativní u aut zákazníků neudělám.
Až budu předělávat svoje, tak ano, ale to je v plánu až- když Pán Bůh dá- příští rok (Camaro 6.2 SS 313kW)
Na zpátečce se LPG dost zahřívá, ale v nádrži zase zkapalní. Proto musí být kompenzace přes korekce OBD,
při delší jízdě mírně stoupá tlak, tak je to třeba ochudit ( v řádech procent)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 8:54   Citovat  

A to kompenzovanie bohatosti zmesi robi RJ automaticky alebo sa musi chodit na stelung do servisu ?
Vyzera to pekne, ale ja ostanem pri klasickom LPG.
Mam cenovu ponuku na 2200€ za prestavbu na kvapalnu fazu a to je oproti 1000€ za klasiku dost.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 10:07   Citovat  

seřizuje se to samo, jsou tam maxima možných korekcí, dávám to do 10%.
Tohle ale nejsou běžné Vialle jednotky, to v SK neponůkajů.
Finanční rozdíl je opravdu obrovský, 2200 Euro za přestavbu? To by mi tady u nás hodili na hlavu Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
markos je teď offline  markos
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 11:06   Citovat  

Akože keby sa to dalo legálne ,idem do Liquid Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2215 H+ body: 12 2006 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 19:37   Citovat  

Hele, a akože keď kúpiš auto už s plynom v CZ, tak Ti ho v SK neuznajů?
Alebo čo ho třeba prihlásiť na českého strýca? Velmi šťastný Velmi šťastný Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 19:42   Citovat  

v tom prvním pdfku je nějak špatně vidět stupnice, tak posílám znovu:


dyno_20170912_211525.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  dyno_20170912_211525.pdf
 Velikost:  77.77 kB
 Staženo:  325 krát

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 19:47   Citovat  

Liquid LPG je u nas nelegalny??
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 19:50   Citovat  

V SK vám nechtějí uznat přestavby z ČR a cena u místních 2200 Euro za vstřik kapalné fáze je opravdu jak z říše sci-fi.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
markos je teď offline  markos
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 20:14   Citovat  

Nie konkrétne liquid, ale nie je možné zapísať LPG prestavbu, ktorá sa robí mimo SK.

No jediná možnosť ako to urobiť, je prepísať auto do CZ, potom nainštalovať a znova zapísať na CZ značky. V dobe, ked som ja inštaloval LPG žiaľ ešte bola dovozná daň na 140 kW asi 600 euro a to som si sakra rozmyslel, keĎže už som auto dovážal a raz som ju platil. Zas nie som blázon, aby som dával 600 euro znova a okrem toho tie opletačky pri z ápise, to si každý musí skúsiť sám čo to je času (OK dá sa to celé zaplatiť na kľúč, že to obehá niekto ale to je plus 100 euro min).

Takže...toľko k tomu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2215 H+ body: 12 2006 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 20:45   Citovat  

Toto fakt už preháňajů!! Sú to somári, alebo čo?
Čo som počul tak snad len Maďari to mají takisté. Jezdil bych s autom normálně prihláseným v CZ.
Je to správne napísané, alebo sa už o Slovenčinu nemám snažiť? Se stydím
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 14.9.2017 , 9:00   Citovat  

Kludne ostat pri cestine, sak rozumieme.
Ta kalkulacia bola omylom na priamovstrekovy motor tak cakam na opravu.

Este je sanca mat LPG neoficialne. Ale toto riskovat nechcem.
I ked viem, ze STK prejdes aj tak, policajti nemaju sajnu ci mas LPG, jedine, ze by stali na LPG pumpe.
Ale pri nehode to moze byt problem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.9.2017 , 10:07   Citovat  

Jo, ta nehoda je jediný vážný argument proti.
To je jasné.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 15.9.2017 , 10:33   Citovat  

Prisla mi aktualizovana ponuka pre kvapalnu fazu LPG
V cene je dokonca meranie vykonu na stolici + nejake minibonusy.
Ale zaujimalo by ma, kolko stoji ten ICOM, ale s tym Vialle sa blizim k 2000€ hranici.
1. 1190 eur - OMVL
2. 1293 eur - KME
3. 1250 eur - Stargas
4. 1290 eur - Prins
5. 1930 eur - Vialle
6. XXXX eur - ICOM
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.9.2017 , 12:44   Citovat  

To jsou ceny Tak to koukám!
kapalný je samozřejmě jen ten Vialle, ty nad tím jsou klasické systémy s reduktorem.
Cenu 1000Eur za klasiku bych akceptoval, cena Vialle je absurdní a ICOM je ještě dražší. S tím počítej.
OMVL má kvalitní reduktory, ale nevím, jaké používají vstřiky. Stargas je dost specialita, Prins používá aspoň kvalitní vstřiky Keihin. Zjisti ještě cenu Landi a HL propan.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 15.9.2017 , 21:49   Citovat  

Ten Landi som zatial nezistil a HL propan som nasiel iba v ostrave. Ake mate ceny prestavby LPG v CZ ?
Tato firma co mi poslal obsiahlu ponuku na LPG je cca 160km daleko, u nas v Bratislave mam ponuku na STAG za rovnych 1000€ / asi 26000CZK oficialne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
chalejkum je teď offline  chalejkum
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.9.2017 , 22:56   Citovat  

jiriku...dotaz na ten tvuj liquid...to je vstriknuti kapalneho LPG do valce nebo do sani? Úsměv...pac to Vialle bude stopro do sani Velmi šťastný...
...beru zpatky Úsměv...


AFY
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 531 H+ body: 0 2000 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2017 , 20:46   Citovat  

Ano, mluvíme zde o vstřiku kapalné fáze do sacích kanálů (tzv. nepřímý vstřik)
-----------------------------
Stag za 1000 Eur bych bral, akorát si tam nech dát v této ceně nějaké lepší vstřikovače, než Valtek T30. To jsou celkem šmejdy.
Ceny v ČR se dost liší, ale obecně se dá přestavba na čtyřválec do výkonu 120kW sehnat od nějakých 19tis. do 26 tis.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2017 , 8:40   Citovat  

A ake su lepsie vstreky od Valtek T30 ?
Este mi porad, ci mate skusenosti s LPG podlozkami pod benzinove vstrekovace, aby sa nemuselo vrtat sacie potrubie.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2017 , 14:16   Citovat  

tukkan napsal:
A ake su lepsie vstreky od Valtek T30 ?
Este mi porad, ci mate skusenosti s LPG podlozkami pod benzinove vstrekovace, aby sa nemuselo vrtat sacie potrubie.

alternativa u Satgu je pro vstřikovače: Valtek T34 (ty jsou dobré) nebo Gasitaly "Apache"nebo v lepším případě vstřiky Hana. Někdy používají jako variantu vstřiky "Matrix" - jsou dobré, ale občas se poškodí planžety uvnitř.
Originál vstřiky od "AC" (AC 01 atd....)jsou něco jako Valtek T30- nebrat.
POdložky pod vstřiky jsou dobrý nápad, ale "vefuk" má pak horší charakteristiku. Podívej se na galerii přestaveb toho montéra a pokud nevrtá trysky co nejblíž vstřikovačům, tak je dobré tyto adaptéry použít.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2017 , 22:12   Citovat  

Dakujem za tipy, este to preberiem s montaznou dielnou.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 479 H+ body: 3 2008 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2017 , 23:38   Citovat  

Tak mám přestavěnou Vectru 3.2 na Liquid.
Přepínání mám 20 s. po startu, ať teplém nebo studeném. Jede skvěle, ale přechodně nepojízdné:
zvýšením krouťáku sebou motor v uložení tak šil, že jsem vytrhl trubku termostat -chladič, která je za rozvody,
takže sundat rozvody ( 4vačky) a díl original spare parts, čekací doba nejmíň 5 dní Smutný
až bude v provozu, dám sem zase porovnání benzín vs. LPG.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 1.1.2018 , 22:07   Citovat  

Takže dneska jsem to měřil a přišlo zklamání- výkon je v benzínu a LPG plus mínus úplně stejný.
Přičítám to třem důvodům:
1. trysky do sání jsou v nevhodném místě vzhledem ke konstrukci sání s proměnnou délkou , k benzínovým vstřikům ty obrovské V28 prostě nenacpu
2. nepoužil jsem variátor předstihu zážehu, protože motor nad 5 tis. otáček padal do nouzáku
3. zimní směs s převahou málo výhřevného propanu.
budu dál ladit a vylepšovat a na jaře provedu další měření. Jsem ale spokojen s celkovým výkonem, standard má 155kW a 300Nm
jsou tam : jiné výfukové vačky, zvětšené kanály, snížené hlavy, jiné výfukové potrubí, upravené sání, bavlněná vložka filtru, svíčky Denso Iridium TT, úprava ovládání dlouhé/krátké kanály
tlustě LPG, tence benzín, přerušovaně soustřik obou paliv


dyno_20180101_165825 Vectra liquid.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  dyno_20180101_165825 Vectra liquid.pdf
 Velikost:  82.55 kB
 Staženo:  284 krát

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.1.2018 , 0:32   Citovat  

Kdyz tohle mereni je strasne nepresny, chce to na normalni brzdu Mrk Zjistim kolik chce za brzdu u nas jeden clovek, kdyztak si od nej necham odbrzdit civica na LPG i na BA95, toho s beznym LPG, pak pripadne muzem zkusit i pripadnou budouci Liquid montaz.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 289 H+ body: 1 2006 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vstřik kapalné fáze LPG neboli "Liquid" : zkušenos
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1890s ][ Dotazy: 154 (0.0225s) ][ GZIP on - Debug on ]