Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vstřik kapalné fáze LPG neboli "Liquid" : zkušenos
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 3
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
1
PříspěvekZaslal: 8.5.2017 , 17:20   Citovat  

Zakládám toto vlákno, protože už několik z Vás má takto přestavěné auto zn. Honda, nebo jiné. Prosím o uvedení Vašich zkušeností s provozem, pocity, výkonem/spotřebou, klady/zápory atd... Díky!

Jako první ve stručnosti popis systému:

Vstřik kapalné fáze - liquid LPG
Jeden z projektů LPGperfect je výzkum v oblasti vstřiku kapalného LPG přímo do sacích kanálů motoru vozu. Toto dnes nejmodernější řešení v oblasti LPG zařízení spočívá v umístění zvláštního čerpadla, které vytváří před vstřikovacími ventily tlak kolem 8 Barů. Vstřikovací ventily pak vstřikují palivo do sacích kanálů v dávkách, které určuje LPG jednotka podle nastaveného koeficientu. Přebytečné palivo, nebo vzniklé bubliny se vrací zpět do nádrže, podobně jako v případě originální benzínové soustavy, kde opět zkapalní

K tomuto projektu byl poprvé využit náš vůz Peugeot 206 GTi 2.0 16V 100kW. Od holandské firmy Vialle byly použity pouze speciální vstřikovače a vysokotlaké hadice. Zbytek soustavy je výsledkem individuálního výběru a přizpůsobení dílů (všechny s homologačním číslem 67R-01).

Výhody vstřiku kapalného LPG:

- zvýšení výkonu motoru přibližně o 5-10% v porovnání s benzínem díky intenzivnímu ochlazování nasávané směsi vypařováním paliva v sacích kanálech dochází ke zmenšování jejího objemu. V součinnosti s jednotkou umožňující modifikaci předstihu zážehu je výkonový profit až 20% proti původnímu výkonu. Obrovský potenciál LPG jako paliva právě díky ochlazení evaporací a příslušné zvýšení detonační odolnosti nasáté směsi

- přepínání na LPG velmi krátce po každém startu nezávisle na okolní teplotě, okamžitě je soustava připravena podat plný výkon

- nedochází k zanášení vstřikovačů parafinem, odpadají filtry plynné fáze

-v zimě není výkon topení omezován vyhříváním reduktoru (u výkonných motorů dost citelná ztráta hlavně při jízdě na kratší vzdálenosti)

Je možné přestavovat motory atmosférické i přeplňované.

Vedlejším bonusem je možnost dokonalého vyčištění a ochrany spalovacích prostorů motoru dávkováním aditiv přímo do LPG při tankování (u běžných systémů nepřichází v úvahu). Používáme pouze toroidní vnější, nebo vnitřní nádrže.
Nevýhody:
-vyšší cena a složitost systému
-nemožnost vyjet nádrž úplně do prázdna
-nutnost před tankováním "přimazat" palivo z důvodu ochrany čerpadla

Tolik k úvodu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
PeterAccord je teď offline  PeterAccord
0
PříspěvekZaslal: 16.5.2017 , 20:50   Citovat  

U mna po cca 15 tisic km prevlada spokojnost. Auto je zivsie. Narast vykonu je postrehnutelny.
Mam v plane aj reflash takze som zvedavy ci sa prejav este skokovo zlepsi.
Samozrejme system ma nejake muchy, ale neni to nic zasadneho. Napriklad hlucnost cerpadla par sekund po starte a vypnuti systemu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 15:16  Naposledy upravil Jiřik dne 17.7.2017 , 15:36, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Uvádím zkušenost zákaznice s Mitsubishi Carisma 1.6, přestavba na jaře 2017:
"Ahoj,
v pohodě. Jinak výkon se určitě zvýšil. Do prudkých kopců mi rychlost neklesá a to plyn nemám na podlaze, takže tam je cítit změna k lepšímu.
Akorát mi neukazuje palivoměr, ale odhaduji dle ujetých km. Zatím nejvíc jsem ujela na jedno tankování 450 km. Příště zkusím ujet i dále.
Co ale není tak nízké, je má spotřeba....a to jsem se na jedno tankování fakt snažila jezdit slušně - 140 km/h po dálnici a i mimo obce to nepřehánět.....
Manžel si pak se mnou chce vyměnit auto a zkusit to se svým střídmějším stylem jízdy....já jak jezdím Prahu - Plzeň, tak ráno ženu do práce a odpoledne se těším domu, tak mi ta noha dupe na plyn nějak víc. Velmi šťastný
Měj se krásně,
L. "
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 15:32   Citovat  

Osobně jsem si přestavěl na Liquid Passat CC 3.6 . Je to FSi, takže tam jsou problémy s tím to přesně seřídit,
je to hodně citlivý. Přepíná to hned po startu, výkon je podobnej jako na benzín, u FSi jsem nárůst žel zatím nezaznamenal. Nevýhoda je, že to žere k plynu každých 100km ještě 3-4 litry benzínu.
Přímovstřikové motory teda zatím na LPG nedoporučuju, ale mám to čiplé na 240kW a je to raketa Mrk


injectors.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
injectors.JPG, 741.87 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 15:37   Citovat  

Zrovna jsem tuhle koukal, jestli o tom někdo tady diskutuje a vida ho.

Jaká je orientační cena systému? Lze využít komponent stávajícího LPG? Předpokládám nádrž a vedení po reduktor je shodné? Nevím však, ale asi není udělaná vracečka?

Je to tam.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7580 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 15:41   Citovat  

Jiřik napsal:
Nevýhoda je, že to žere k plynu každých 100km ještě 3-4 litry benzínu. Přímovstřikové motory teda zatím na LPG nedoporučuju


Moment, přímý vstřik mají snad všechny motory, jde asi jen o FSI? Proč je tam potřeba benzín?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7580 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 15:46   Citovat  

Nádrž+multiventil použít jde, musí se dát doprostřed toroidu pumpa a jak správně píšeš natáhnout zpětné vedení.
Protože jde s Liquidem spolehlivě spárovat jen jednotka od EG, kterou asi má málokdo, je třeba nainstalovat novou jednotku, samozřejmě odstranit reduktor a dát jiné vstřikovače (Vialle) a regulátor tlaku.
Cena přestavby komplet je 35tis. mínus díly, co jdou použít, tipuju tak 5-6 tisíc.
Holt se to musí udělat dost od píky, moc toho použít z klasiky nejde.
tudy odkaz
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 15:51   Citovat  

Daver napsal:
Moment, přímý vstřik mají snad všechny motory, jde asi jen o FSI? Proč je tam potřeba benzín?

přímým vstřikem se myslí vstřikovače ústící do spalovacích prostorů, jako u dieselů.
Jsou to motory FSi, GDI, DIG, DISI, TSI, Ecoboost, Direct, JTS a tak dále.
Pokud by byly vstřikovače zavřené, tak by se velmi rychle zakarbonovaly. Je třeba tudíž jimi přivstřikovat stále benzín.
Opakem jsou motory MPi, které mají vstřikovače normálně v sacích kanálech, vstřikující palivo na
talířky sacích ventilů.Ty mohou při chodu na plyn zůstat zavřené.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 18:23   Citovat  

můj první liquid- když jsem to naladil, nestačil jsem se divit jak to lítá Tak to koukám!


DSCF0278.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSCF0278.JPG, 1.11 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 22:14   Citovat  

Ty Jiříku a jak je to s opotřebením motoru? Přece jen je to asi pořád dost "suché" na samotný chod. Předpokládám, že ten přístřik čehokoli, v němž spočívá skvělá výhoda tohoto systému, se dá použít i na "přimazávání". Vím že můj LPGčkař říkal, že má nějaký nový systém přistřikování domazávacího oleje přímo do sání s dobrou účinností, stálo to tuším osmičku. Je ale otázkou, zda-li se vůbec investice v přímaz vyplatí s ohledem na životnost motoru atd.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7580 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
PeterAccord je teď offline  PeterAccord
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2017 , 23:00   Citovat  

Jiřik napsal:
přímým vstřikem se myslí vstřikovače ústící do spalovacích prostorů, jako u dieselů.
Jsou to motory FSi, GDI, DIG, DISI, TSI, Ecoboost, Direct, JTS a tak dále.
Pokud by byly vstřikovače zavřené, tak by se velmi rychle zakarbonovaly. Je třeba tudíž jimi přivstřikovat stále benzín.
Opakem jsou motory MPi, které mají vstřikovače normálně v sacích kanálech, vstřikující palivo na
talířky sacích ventilů.Ty mohou při chodu na plyn zůstat zavřené.


Jiriku a nemas pri tychto motoroch v plane skusat vstrek LPG priamo benzinovymi vstrekovacmi? Myslim, ze uz take systemy existuju. Ale neviem, ako je to so spolahlivostou a ci neni cena prestavby extremne vysoka.
Pretoze vidim, ze MPI nejako vymiera Velmi šťastný . Japonci a Europa uz presli komplet na priamy vstrek. Este je nieco v Amerike, ale uz to tam tiez bude zachvilu koncit. Napriklad ako je tomu u faceliftu Fordu Mustang zmatenej
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 H+ body: 0  
Prelude 90 je teď offline  Prelude 90
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 9:09   Citovat  

[quote="Jiřik"]Zakládám toto vlákno, protože už několik z Vás má takto přestavěné auto zn. Honda, nebo jiné. Prosím o uvedení Vašich zkušeností s provozem, pocity, výkonem/spotřebou, klady/zápory atd... Díky!

Jako první ve stručnosti popis systému:

Vstřik kapalné fáze - liquid LPG
Jeden z projektů LPGperfect je výzkum v oblasti vstřiku kapalného LPG přímo do sacích kanálů motoru vozu. Toto dnes nejmodernější řešení v oblasti LPG zařízení spočívá v umístění zvláštního čerpadla, které vytváří před vstřikovacími ventily tlak kolem 8 Barů. Vstřikovací ventily pak vstřikují palivo do sacích kanálů v dávkách, které určuje LPG jednotka podle nastaveného koeficientu. Přebytečné palivo, nebo vzniklé bubliny se vrací zpět do nádrže, podobně jako v případě originální benzínové soustavy, kde opět zkapalní

K tomuto projektu byl poprvé využit náš vůz Peugeot 206 GTi 2.0 16V 100kW. Od holandské firmy Vialle byly použity pouze speciální vstřikovače a vysokotlaké hadice. Zbytek soustavy je výsledkem individuálního výběru a přizpůsobení dílů (všechny s homologačním číslem 67R-01).

Výhody vstřiku kapalného LPG:

- zvýšení výkonu motoru přibližně o 5-10% v porovnání s benzínem díky intenzivnímu ochlazování nasávané směsi vypařováním paliva v sacích kanálech dochází ke zmenšování jejího objemu. V součinnosti s jednotkou umožňující modifikaci předstihu zážehu je výkonový profit až 20% proti původnímu výkonu. Obrovský potenciál LPG jako paliva právě díky ochlazení evaporací a příslušné zvýšení detonační odolnosti nasáté směsi

- přepínání na LPG velmi krátce po každém startu nezávisle na okolní teplotě, okamžitě je soustava připravena podat plný výkon

- nedochází k zanášení vstřikovačů parafinem, odpadají filtry plynné fáze

-v zimě není výkon topení omezován vyhříváním reduktoru (u výkonných motorů dost citelná ztráta hlavně při jízdě na kratší vzdálenosti)

Je možné přestavovat motory atmosférické i přeplňované.

Vedlejším bonusem je možnost dokonalého vyčištění a ochrany spalovacích prostorů motoru dávkováním aditiv přímo do LPG při tankování (u běžných systémů nepřichází v úvahu). Používáme pouze toroidní vnější, nebo vnitřní nádrže.
Nevýhody:
-vyšší cena a složitost systému
-nemožnost vyjet nádrž úplně do prázdna
-nutnost před tankováním "přimazat" palivo z důvodu ochrany čerpadla

Tolik k úvodu.[/quote]

Ahoj píšeš že : Vedlejším bonusem je možnost dokonalého vyčištění a ochrany spalovacích prostorů motoru dávkováním aditiv přímo do LPG při tankování (u běžných systémů nepřichází v úvahu). ja mam nesjspiš ten běžnej a na pumpě mi před natankováním chlapík do nadrže přes hadicu do ktere střikl aditivum natankoval a auto bylo znatelne živjejší než před tim je to na 3000km stalo to 1-2 stovky tak jakto že nepřichazí v uvahu ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 212 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 17:16   Citovat  

Daver napsal:
Ty Jiříku a jak je to s opotřebením motoru? Přece jen je to asi pořád dost "suché" na samotný chod. Předpokládám, že ten přístřik čehokoli, v němž spočívá skvělá výhoda tohoto systému, se dá použít i na "přimazávání". Vím že můj LPGčkař říkal, že má nějaký nový systém přistřikování domazávacího oleje přímo do sání s dobrou účinností, stálo to tuším osmičku. Je ale otázkou, zda-li se vůbec investice v přímaz vyplatí s ohledem na životnost motoru atd.

při tankování je třeba přimazat hlavně pumpu takovým aditivem, které promaže nejen ji, ale zároveň čistí
spalováky od karbonu a chrání i ventilová sedla. Mám dobré zkušenosti s "VIF" aditivem.Výhodou tedy je, že LPG přichází do sacích kanálů daleko mastnější než benzín.
Ta sada o které píšeš je elektronické dávkování , které by fungovat mělo lépe, než klasický podtlakový systém.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 17:23   Citovat  

PeterAccord napsal:
Jiriku a nemas pri tychto motoroch v plane skusat vstrek LPG priamo benzinovymi vstrekovacmi? Myslim, ze uz take systemy existuju. Ale neviem, ako je to so spolahlivostou a ci neni cena prestavby extremne vysoka.
Pretoze vidim, ze MPI nejako vymiera Velmi šťastný . Japonci a Europa uz presli komplet na priamy vstrek. Este je nieco v Amerike, ale uz to tam tiez bude zachvilu koncit. Napriklad ako je tomu u faceliftu Fordu Mustang zmatenej

Zkoušel jsem to, viz foto. Funguje to, ale ukrmí to tak max. 150kW (při vyšším odběru HPpumpou se sloupec kapalného LPG trhá a vznikají bubliny, které vyvolají zavzdušnění railu. Dalším velkým problémem jsou teplé starty. Vychytané to má jen "liqimax" od Prinse, který to ale nabízí na slabší motory a stojí to fakt ranec.
Zkoušel jsem to ze svých dílů, ujel jsem vždy jen pár desítek km a pak při potřebě vyššího výkonu jsem musel
odvzdušňovat rail, než to chytlo aspoň na benzín. Použil jsem dvě Chápeš! pumpy za sebou v sérii- Walbro GSL 392,
každá normálně stačí na 400kW, tady to neukrmilo dohromady ani 200.


DSCN8947.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSCN8947.JPG, 749.94 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 17:29   Citovat  

Prelude 90 napsal:
Ahoj píšeš že : Vedlejším bonusem je možnost dokonalého vyčištění a ochrany spalovacích prostorů motoru dávkováním aditiv přímo do LPG při tankování (u běžných systémů nepřichází v úvahu). ja mam nesjspiš ten běžnej a na pumpě mi před natankováním chlapík do nadrže přes hadicu do ktere střikl aditivum natankoval a auto bylo znatelne živjejší než před tim je to na 3000km stalo to 1-2 stovky tak jakto že nepřichazí v uvahu ?

Měl jsem na mysli běžné mazací aditivum typu Flashlube, Vif atd....
tohle co Ti tam stříkl se v reduktoru odpaří, takže to je vyjímka. To si ale nikdo asi sám pravidelně aplikovat nebude. Jsi už druhý kdo to chválí, když jsem to chtěl taky začít užívat, tak mě výrobci a dodavatelé dílů odrazovali, že to prý může udělat dost paseku.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 21:36   Citovat  

Jiřik napsal:
při tankování je třeba přimazat hlavně pumpu takovým aditivem, které promaže nejen ji, ale zároveň čistí
spalováky od karbonu a chrání i ventilová sedla. Mám dobré zkušenosti s "VIF" aditivem.Výhodou tedy je, že LPG přichází do sacích kanálů daleko mastnější než benzín.
Ta sada o které píšeš je elektronické dávkování , které by fungovat mělo lépe, než klasický podtlakový systém.


A to se dá zajistit jak? Nějakým přídavným krámem nebo? Já tankuji několikrát týdně, dávat tam pokaždé nějakou "Flašku" za 2kila mi trošku znevýhodňuje celý systém Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7580 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 21:46   Citovat  

Daver napsal:
A to se dá zajistit jak? Nějakým přídavným krámem nebo? Já tankuji několikrát týdně, dávat tam pokaždé nějakou "Flašku" za 2kila mi trošku znevýhodňuje celý systém Úsměv

"Flašku" máš na dlouho, protože tam stačí dávat 5ml na jednu nádrž.
Ale znova upozorňuji, že např. VIF (aj.)je možné aplikovat do LPG pouze v případě systému vstřiku kapalné fáze.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2017 , 21:49   Citovat  

Jo, jak přimazávat Liquid během tankování jsem teď psal do jedné SZ, takže kopíruji:
Potřebuješ tohle:
tudy odkaz
podle provedení plnicího hrdla
a třeba tohle:
(Flashlube, Gaslube, V-lube)
nebo tohle:
(VIF -benzín aditiv)
tam můžeš stříkačkou (5-10ml) stříknout PŘED tankováním.
- odkazy se mi jaksi nezkopírovaly Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2017 , 12:18   Citovat  

Daver napsal:
A to se dá zajistit jak? Nějakým přídavným krámem nebo? Já tankuji několikrát týdně, dávat tam pokaždé nějakou "Flašku" za 2kila mi trošku znevýhodňuje celý systém Úsměv




kód:

https://www.lpg-obchod.cz/wp-content/uploads/2014/02/Flashlube-elektronická-souprava-návod-k-zapojení.pdf


Mě to plynař také nabízel, ale zatím jezdím jen s obyč nasáváním Flashlube. LPG si člověk pořizuje hlavně z důvodu úspory, takže cokoliv dalšího jen znevýhodňuje provoz.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1187 H+ body: 8 Zakázán vstup 
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2017 , 14:55   Citovat  

JardaBar napsal:

Mě to plynař také nabízel, ale zatím jezdím jen s obyč nasáváním Flashlube. LPG si člověk pořizuje hlavně z důvodu úspory, takže cokoliv dalšího jen znevýhodňuje provoz.

Jsou to vyhozené peníze , Honda stačí pravidelně seřizovat ventily.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4080 H+ body: 75  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2017 , 17:06   Citovat  

A to Daver může. Takže se taky kloním k názoru, že to je zbytečný.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1187 H+ body: 8 Zakázán vstup 
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2017 , 20:01   Citovat  

Jako ja na civicoj mam na LPG pres 40tisic a vule merim kazdou chvili (10-15tkm) a podle me ok, obcas sice dosteluju, ale tak neznatelne, ze kdybych je nechal tak jak jsou, tak se do tolerance podle me urcite vejdu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 289 H+ body: 1 2006 Civic i-VTEC  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2017 , 20:38   Citovat  

A jsme zase u ochrany ventilů běžného vstřiku plynné fáze, kterou nazývám "klasika" . Tato debata je na vláknu "Honda a LPG". Tohle vlákno jsem zamýšlel pouze pro vstřik kapalné fáze.
Nicméně ano, elektronický aditiv úspěšně funguje a hlavně u motorů bez možností seřizování ventilové vůle
a pevnými hrníčky jako např. Mazda/Kia-Hyundai/Nissan a další je to celkem efektivní.
Variantou jsou přívstřiky benzínu, u EG vyvinuli dokonce "zaručený" algoritmus přívstřiku pro ochranu sedel,
zadá se pouze "valve seat protection" a má to chránit stejně jako na benzín. Bere to zhruba 0,5 litru BA na 100km.
U motorů Honda také výše uvedené považuji za zbytečnost. Není nad to občas vzít měrky a šroubovák Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Prelude 90 je teď offline  Prelude 90
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 20.7.2017 , 8:11   Citovat  

[quote="Jiřik"]Měl jsem na mysli běžné mazací aditivum typu Flashlube, Vif atd....
tohle co Ti tam stříkl se v reduktoru odpaří, takže to je vyjímka. To si ale nikdo asi sám pravidelně aplikovat nebude. Jsi už druhý kdo to chválí, když jsem to chtěl taky začít užívat, tak mě výrobci a dodavatelé dílů odrazovali, že to prý může udělat dost paseku.[/quote]
a čím te odrazovali a jakou paseku meli na mysli,oduvodnili ti to nejak z vlastní praxe ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 212 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 20.7.2017 , 9:46   Citovat  

Prelude 90 napsal:
a čím te odrazovali a jakou paseku meli na mysli,oduvodnili ti to nejak z vlastní praxe ?

ten nános parafinů to rozpouští. Pokud je nánosu hodně, někam odtéct musí, všechno to do motoru nevyteče, obzvlášť, když jsou vstřiky instalované "vzhůru nohama" tzn. cívkami dolů (což je samozřejmě špatně)
v takovém případě to klekne úplně a vstřiky se musí vyměnit. Taky jsou pochybnosti, jak ta chemikálie působí
na opotřebené a porézní membrány ve starých reduktorech. Je to trochu risk, ale čistící schopnosti jsou jisté.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
Prelude 90 je teď offline  Prelude 90
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 20.7.2017 , 17:26   Citovat  

[quote="Jiřik"]ten nános parafinů to rozpouští. Pokud je nánosu hodně, někam odtéct musí, všechno to do motoru nevyteče, obzvlášť, když jsou vstřiky instalované "vzhůru nohama" tzn. cívkami dolů (což je samozřejmě špatně)
v takovém případě to klekne úplně a vstřiky se musí vyměnit. Taky jsou pochybnosti, jak ta chemikálie působí
na opotřebené a porézní membrány ve starých reduktorech. Je to trochu risk, ale čistící schopnosti jsou jisté.[/quote]
ja sem to riskl pul roku jezdim a až neco zdechne tak se ozvu :OK: dík za info :honda:
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 212 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 10.9.2017 , 21:17   Citovat  

Tahle pumpa posunula vstřik kapalné fáze na novou úroveň Velmi šťastný
tudy odkaz
ideální externí pumpa se šroubením přímo pro LPG, která se vejde doprostřed vnitřní toroidní nádrže.
Při občasném promazání LPG při tankování (viz výše) vrčí pořááááááááááááád !
všimněte si maximálního výkonu Mr. Green
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.9.2017 , 22:29   Citovat  

Tyhle 255LPH walbro pumpy jsou supr, delaj ruzny pouzdra, mam lehce jiny pouzdro v RXce a je to nezmar i v pripade benzinu Úsměv Myslim, ze to je vsechno podobna baze ty pumpy.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 289 H+ body: 1 2006 Civic i-VTEC  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2017 , 9:22   Citovat  

zitnyp napsal:
Tyhle 255LPH walbro pumpy jsou supr, delaj ruzny pouzdra, mam lehce jiny pouzdro v RXce a je to nezmar i v pripade benzinu Úsměv Myslim, ze to je vsechno podobna baze ty pumpy.

asi jo, je to jedna z nejrozšířenějších. Koupil jsem přes Amazon z USAvíc kousků za dobrou cenu. Jen je třeba dát pozor, aby to bylo opravdu Walbro, dělají totiž i nějaké no name plagiáty.
Pro mně je důležité, že:
- je výkonná (propláchne celé vedení během pár vteřin)
-má šroubení 10x1, takže hadice Vialle nebo Faro bez redukcí přímo
- je malá, takže se vejde do středu nádrže, žádné držáky zespod auta
- stačí 20A fuse, takže to utáhne i běžná dvoulinka k cívce MV.

akorát je to potřeba mastit, LPG je dost suché palivo. Bez mazání prý vydrží jen zhruba 5000km (už to
zkoušeli u Apisu).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609 H+ body: 17  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2017 , 10:39   Citovat  

Jiřik napsal:
Tahle pumpa posunula vstřik kapalné fáze na novou úroveň Velmi šťastný
tudy odkaz
ideální externí pumpa se šroubením přímo pro LPG, která se vejde doprostřed vnitřní toroidní nádrže.
Při občasném promazání LPG při tankování (viz výše) vrčí pořááááááááááááád !
všimněte si maximálního výkonu Mr. Green


ja mel myslim tuhle nebo podobnou walbro 255 na turbenem civiku Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4938 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vstřik kapalné fáze LPG neboli "Liquid" : zkušenos
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.2221s ][ Dotazy: 154 (0.0306s) ][ GZIP on - Debug on ]