Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Uprava motora B16A2
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 4
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2009 , 23:43   Citovat  

uprava motora B16A2 na civicu

tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
dimitar je teď offline  dimitar
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2009 , 23:52   Citovat  

vacky XS mi za 400km znicili vahadla skus se podivat
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 834 H+ body: 4 1990 Civic VT  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2009 , 23:54   Citovat  

to si kupil chlapec co som mu to robil,inac sa mi zdali take cudne ked sa nastavovali ventile po zabehu tak boli take akoby odrate tie vacky Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2009 , 23:58   Citovat  

Od těch XS Power věcí raději ruce pryč.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13808 H+ body: 91 1990 Civic VTEC  
dimitar je teď offline  dimitar
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2009 , 23:59   Citovat  

no podivej se protoze je to velmi nekvalitni virobek
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 834 H+ body: 4 1990 Civic VT  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:01   Citovat  

Minor napsal:
Od těch XS Power věcí raději ruce pryč.

hovorim to si on kupil ja som o tej znacke ani nepocul az ked mi ich doniesol,a potom mi povedal ze su to na turbo Tak to valím bulvy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:03   Citovat  

Jasný, je to jeho volba. Ale pokud to mělo být na turbo, tak je blbost dávat písty B16B.
Prostě chci říct, že XS Power je šmejd a škoda práce i peněz.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13808 H+ body: 91 1990 Civic VTEC  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:05   Citovat  

Minor napsal:
Jasný, je to jeho volba. Ale pokud to mělo být na turbo, tak je blbost dávat písty B16B.
Prostě chci říct, že XS Power je šmejd a škoda práce i peněz.


on mi to povedal az ked bol motor poskladany, amotor nebol urceny na turbo,to mu niekto ponukol a naposlednu chvilu kupil,cize tie piesty tam boli davane zamerne
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
OsekSpider je teď offline  OsekSpider
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:06   Citovat  

něco takového už dělám taky, jenže věci jako vačky, pružinky a svody půjdou z ITR, sání Blox + klapka, stavetelná rozvodová kola asi od Skunk2 a pokud se to stihne tuhle sezónu tak v létě písty od Nipoon rancing tuším 10,5:1

třeba to pojede víc svatoušek
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3453 H+ body: 1 1992 Civic Vti  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:09   Citovat  

OsekSpider napsal:
třeba to pojede víc svatoušek


nech len ide ja robim teraz iny projekta ked to pojde dobre ,,to budete koukat,,
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
dimitar je teď offline  dimitar
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:10   Citovat  

tudy odkaz

ani XS nevi za dela vacky ...radsi vindat pred vimenu vahadla KO
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 834 H+ body: 4 1990 Civic VT  
vti [906team] je teď offline  vti [906team]
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:14   Citovat  

dimitar napsal:
vacky XS mi za 400km znicili vahadla skus se podivat


jak znicili vahadla ?
zatial som videl len znicene vacky... a aj to bolo vacsinou tym, ze niekto podkladal LMA podlozkami aby to ta necvakalo.

inak to, ze to predava XS power neznamena, ze je to smejd, ja teda o tychto vackach neviem nic viac, ale co sa tyka celkoveho sortimentu, tak si myslim, ze je to tak isto, ako ked kupujes v obchode jablka - vzdy mozes narazit na cervave a ked je blba varka, tak moze byt aj plesnive, ale vacsinou su ok. a tak isto to funguje aj na webe, ked mas zlu skusenost, tak je toho plny internet, ale ked to je ok, tak je to vlastne nezaujimave...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2098 H+ body: 10 1991 Civic  
dimitar je teď offline  dimitar
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:16   Citovat  

no pruzinki hodne tvrdi vacky taky bili zniceni ale to mi navadilo mam ti vahadla v garaze muzu vifotit
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 834 H+ body: 4 1990 Civic VT  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:17   Citovat  

na vackach boli take ciary doskrabane ale vahadla nic
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:20   Citovat  

Já na XS power zatím slyšel jen nadávky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13808 H+ body: 91 1990 Civic VTEC  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:21   Citovat  

uvidime casom ako sa mu to vyvynie
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
dimitar je teď offline  dimitar
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:28   Citovat  

no pockat neni dobri napad ...koupit vacky pruzini a retaineri komplet za 100$ a cakat za to bude v pozadku Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 834 H+ body: 4 1990 Civic VT  
milosko je teď offline  milosko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 0:31   Citovat  

ako som pisal co si kupil to tam ma,ja som mu robil len robotu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96 H+ body: 0  
PAKO je teď offline  PAKO
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 1:09   Citovat  

milosko napsal:
ako som pisal co si kupil to tam ma,ja som mu robil len robotu
alespon vís že kdyby se něco stalo okolo vaček že máš čisté svědomí
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6138 H+ body: 0 1978 110R coupé  
jagy je teď offline  jagy
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 10:21   Citovat  

XS power je cina.. neco maji dobre (svody, intercoolery), ale neco bych si do auta nedal (vacky, turba). Je to dil od dilu, takze je lepsi si procist net, jake jsou na to reference.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1470 H+ body: 0  
infinity je teď offline  infinity
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 10:26   Citovat  

no nevim....hodne zajimavy vyber komponentu...podle ceho jsi proboha vybral ten 75mm vyfuk? cože cože ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4584 H+ body: 12 1998 Integra Type-R  
vti [906team] je teď offline  vti [906team]
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 10:29   Citovat  

jagy napsal:
XS power je cina.. neco maji dobre (svody, intercoolery), ale neco bych si do auta nedal (vacky, turba). Je to dil od dilu, takze je lepsi si procist net, jake jsou na to reference.


ja to vidim troska inak, zrovna zvody nie su extra kvalita, ale za tu cenu som si do auta dal aj tie zvody aj turbo...
okrem toho, kde si myslis ze sa vyraba 99% T3/T4 hybridov ? myslis si, ze turbonetics je firma, ktora si moze dovolit komplet platit vyvoj a vyrobu a nielen vylestene compressor housingy ?
vsetko je teraz z ciny, otazka je, aku na to dostanes zaruku a ci vobec s tebou niekto bude komunikovat, ak nastane problem. v tom je zasadna vyhoda firiem, co maju meno a to je aj ta pridana hodnota, za ktoru platis....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2098 H+ body: 10 1991 Civic  
OsekSpider je teď offline  OsekSpider
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 12:27   Citovat  

když už se tu tak radíte.. potřeboval bych radu jestli s těma věcmama z ITR do B16A2 mám dát i dvojitý pružinky z integry když už tam budou ty vačky... jestli to bude lepší nebo mám raději sehnat jiné třeba skunk2 či jinou značku díky Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3453 H+ body: 1 1992 Civic Vti  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 12:39   Citovat  

profil vaček = adekvátní pružinky, skunk pružiny na skunk vačku odpovídajícího profilu ne na serii
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5207 H+ body: 45 1988 Prelude  
vti [906team] je teď offline  vti [906team]
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 13:26   Citovat  

monty napsal:
profil vaček = adekvátní pružinky, skunk pružiny na skunk vačku odpovídajícího profilu ne na serii


ja by som povedal inak - podla vacky musis dat minimalne take, ake vyzaduje vyrobca, ak das tvrdsie, tak technicky nic nepokazis, len budes mat nizsiu zivotnost. cize ak vacky itr, tak minimalne dvojite pruzinky z itr su bezpecne a ak tam das viac-menej hocijake ine dvojite urcene pre ostre vacky, tak to bude ok. inak v amerike zvyknu na B16A2 robit to, ze original dvojite sacie daju na vyfuk a pre sanie kupuju len sadu dvojitych z ITR.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2098 H+ body: 10 1991 Civic  
jagy je teď offline  jagy
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 13:40   Citovat  

vti [906team] napsal:
ja to vidim troska inak, zrovna zvody nie su extra kvalita, ale za tu cenu som si do auta dal aj tie zvody aj turbo...
okrem toho, kde si myslis ze sa vyraba 99% T3/T4 hybridov ? myslis si, ze turbonetics je firma, ktora si moze dovolit komplet platit vyvoj a vyrobu a nielen vylestene compressor housingy ?
vsetko je teraz z ciny, otazka je, aku na to dostanes zaruku a ci vobec s tebou niekto bude komunikovat, ak nastane problem. v tom je zasadna vyhoda firiem, co maju meno a to je aj ta pridana hodnota, za ktoru platis....


Ja mam konkretni zkusenost na Nissanech, kde jen jejich svody pridali +8whp v celem spektru otacek na serii motoru s WAI a 2.25" vyfukem.
Ty turba nevim, ja mam z toho strach brat od techle firem. Jednak problem s reklamaci a kvalite moc neverim. Kdybych bral na Nissana turbo, tak OEM Nissan Garretty (T25, T28, T28 kulickove) staci a kdyz neco vetsiho, tak asi nove SC61 a kovany vnitrek navrch. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1470 H+ body: 0  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 13:50   Citovat  

vti [906team] napsal:
ja by som povedal inak - podla vacky musis dat minimalne take, ake vyzaduje vyrobca, ak das tvrdsie, tak technicky nic nepokazis, len budes mat nizsiu zivotnost. cize ak vacky itr, tak minimalne dvojite pruzinky z itr su bezpecne a ak tam das viac-menej hocijake ine dvojite urcene pre ostre vacky, tak to bude ok. inak v amerike zvyknu na B16A2 robit to, ze original dvojite sacie daju na vyfuk a pre sanie kupuju len sadu dvojitych z ITR.

jo dá se říct,že tvrdší pružina není tak nebezpečná jak měkčí , ale na druhou stranu zas moc tvrdá pružina citelně zvýší otěr vačky a vahadel a zvyšuje i namáhání vahadla ,dříku ventilu , zatížení sedel , pokud nebude ten motor točit výrazně nad otáčky pro seriovou itr tak podle mě nemá cenu riskovat a zustal bych s klidem u seriovejch pružin . co udělá upadlej ventil znáš myslím detailně Velmi šťastný .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5207 H+ body: 45 1988 Prelude  
vti [906team] je teď offline  vti [906team]
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 15:42   Citovat  

monty napsal:
jo dá se říct,že tvrdší pružina není tak nebezpečná jak měkčí , ale na druhou stranu zas moc tvrdá pružina citelně zvýší otěr vačky a vahadel a zvyšuje i namáhání vahadla ,dříku ventilu , zatížení sedel , pokud nebude ten motor točit výrazně nad otáčky pro seriovou itr tak podle mě nemá cenu riskovat a zustal bych s klidem u seriovejch pružin . co udělá upadlej ventil znáš myslím detailně Velmi šťastný .


jo, presne ako hovoris. osobne by som pouzil pre ITR vacky urcite nove ventilty a bud seriove ITR pruziny (ak su k dispozicii) alebo aspon upgrade na tie sacie ako som pisal. tvrdsie su zbytocne, ale na druhu stranu ked sa rozhodne menit vacky, tak uz sa nemusi babrat s komplet rozoberanim. teoreticky sa to da vymenit aj bez sundavania hlavy, ale nie je to uplne trivialne...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2098 H+ body: 10 1991 Civic  
infinity je teď offline  infinity
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 15:49   Citovat  

OsekSpider napsal:
když už se tu tak radíte.. potřeboval bych radu jestli s těma věcmama z ITR do B16A2 mám dát i dvojitý pružinky z integry když už tam budou ty vačky... jestli to bude lepší nebo mám raději sehnat jiné třeba skunk2 či jinou značku díky Úsměv

dej tam vacky i pruzinky. Ty pruzinky z ITR jsou dost dobre, bezpecne drzi zatez do 8900rpm, coz si myslim ze tocit vice na zadnem seriovem (cti bez komplet upravy bloku a hlavy) motoru nebude treba. je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4584 H+ body: 12 1998 Integra Type-R  
misan je teď offline  misan
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2009 , 16:34   Citovat  

takže u vaček z itr jsou potřeba dvojité jak sací tak ventilové,nebo stačí jen sériové z B16A2?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1539 H+ body: -1  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Uprava motora B16A2
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1850s ][ Dotazy: 152 (0.0198s) ][ GZIP on - Debug on ]