Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
FastCivic - malé úpravy / Velké Plány
Fórum: Videa
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 11 z 13
kefa je teď offline  kefa
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.1.2011 , 21:11   Citovat  

jééééééééé náš sprej:)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1635 1998 Civic VTEC  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 9:40   Citovat  

FastCivic napsal:
pokrafuyeeeeeem

šmidlil sem sani a uz prisla i na hrubo opracovana palice od hlavaře. Kanaly si uz domydlim sam a pak se bude pomalu skladat a šaškovat s uchylo-merem.

Toš tu motě par fotek a prikladam i kukačku na ventle VTEC versus low cam Úsměv
nech sa páčíí

podle fotky to vypada ze tady je lavor (dira)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4974 1995 Prelude VTEC  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 11:07   Citovat  

a sakra to je nemile pritom to uz je ta nova hlava co pujde zitra na blok jenom doufam ze to nebude nejaky extra problem a vyresi to tesneni
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4801 1990 Civic  
Filda je teď offline  Filda
2 háčka
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 17:19   Citovat  

PreludeZ napsal:
podle fotky to vypada ze tady je lavor (dira)

Me pripadne ze je to voda.

To by ten brusic tam musel zajet kotoucem.
To by pak byl celkem problem. To by tesneni nepobralo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 792 2000 Civic Vti  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 17:26   Citovat  

Filda napsal:
Me pripadne ze je to voda.

To by ten brusic tam musel zajet kotoucem.
To by pak byl celkem problem. To by tesneni nepobralo.

snad to bude pouze tou fotkou, jen jsem si toho vsimnul ale nevim, voda by mela spis pravidelny tvar...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4974 1995 Prelude VTEC  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 19:31   Citovat  

PreludeZ napsal:
podle fotky to vypada ze tady je lavor (dira)

wow, dik za postreh, docela ve me huklo. Zitra ma jit hlava na motor, doufam ze tam nic neni, protoze uz by me vazne obulilo. Smutný Ale dival sem se na tu plochu nekolikrat a niceho sem si nevsiml. Kazdopadne mel sem hlavu od oleje, tak snad je to jen stekanec...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 19:32   Citovat  

kefa napsal:
jééééééééé náš sprej:)
jakej sprej? to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
Brnďa je teď offline  Brnďa
5 háček
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 19:41   Citovat  

FastCivic napsal:
jakej sprej? to mi hlava nebere
od wurthu ne?Hihi
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8134 1995 Legend  
Petr 78 je teď offline  Petr 78
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 19:57   Citovat  

PreludeZ napsal:
podle fotky to vypada ze tady je lavor (dira)


To je olej, neplaš ho. Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6799 2006 Civic i-VTEC  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.1.2011 , 20:01   Citovat  

Filda napsal:
Pisou ze to nemas utahovat postupne.
Ale rukou dotahnout vsechny srouby a pak dle honda sequence na 30ft/lbs a pak hned tech 60ft/lbs.
Ze to utahoval po 10ft/nm a tim to pak netesnilo.

Jinac pri utahovani tech steftu musis pouzit jejich mazaci pastu na mistech jak je nakresleno v jejich manualu pak by jsi to mel dotahnout na tech 62ft/lbs.

Rozdil v sroubech a steftech je ze pusobis jinac na ten zavit pri sroubu a jinac pri steftu.

ta mazaci pasta se dava urcite na zavit kam se sroubuje matka a na podlozku, ne? nevim jestli najdu manual od ARP

utahujou se ty stefty i nejakym momentem do bloku? sem je dotahoval na doraz na citovku, stejne se dotahujou pres malinky imbusek. A tam na zavit staci motorak, ne?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.1.2011 , 11:59  Naposledy upravil FastCivic dne 23.1.2011 , 16:10, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

tak motor jede

akorat by me zajimala jedna vec k nastaveni casovani

duration/lift je 0,050" (1,27mm na zdvihu ventilu)

vyfuk otvira pri 45,5°BBDC - před spodni uvrati
zavira pri -2,58°BTDC

Co znamena ze zavira minus 2,58 stupne pred horni uvrati? Mam tomu chapat tak, ze ventil ma byt otevreny jeste na 1,27mm 2,58 stupne za horni uvrati?


a cim to je ze upravene motory maji nestabilni volnobeh? seriove ecu nesedi nejaka informace o podtlaku v sani vs. natoceni klapky atd.?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
satikk je teď offline  satikk
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.1.2011 , 13:47   Citovat  

Ahoj,no hura,tak gratulujem k nahodeniu vacky po viac ako roku Úsměv Vacsinou sa clovek rozhybe az ked sa nieco stane.Podla hodnot to vyzera na celkom ostru vacku,takze to pekne dolad a v blizkej dobe ocakavam video z pohladu na budiky Úsměv

Drzim palce,nech ide vsetko odruky a podla planov!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 103  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.1.2011 , 16:12   Citovat  

nebo jeste jinak
je pravda ze:
-2,58°BTDC = 2,58°ATDC
Cooo???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.1.2011 , 11:01   Citovat  

FastCivic napsal:
nebo jeste jinak
je pravda ze:
-2,58°BTDC = 2,58°ATDC
Cooo???

ano, ja bych to tak pochopil
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4974 1995 Prelude VTEC  
Streetkid je teď offline  Streetkid
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.1.2011 , 12:56   Citovat  

FastCivic napsal:
nebo jeste jinak
je pravda ze:
-2,58°BTDC = 2,58°ATDC
Cooo???

přesně tak, to -2.58 BTDC tam napsali proto, aby všechno bylo zadané v BTDC a nemusels přemýšlet nad nějakým ATDC... atd atd Cool
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1844 1992 Civic  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.1.2011 , 22:54   Citovat  

FastCivic napsal:
nebo jeste jinak
je pravda ze:
-2,58°BTDC = 2,58°ATDC Cooo???



jo je to presne jak pises protoze kdyz se divam do tech svych papiru od Crowera tak je tam psane
open 40,5°BBDC
closed 2,5°ATDC
tim padem ja musim na jare nastavit tu vacku na pomalu stejne hodnoty jako mas ty a pak by to melo frkat jak po masle HaHaaa
co se tyce toho kolisani otacek pri volnobehu tak me to taky prece delalo a neslo to seridit az do te doby nez se v ECU zvedla hodnota na soucasnych 850rpm
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4801 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.1.2011 , 8:41   Citovat  

tak, do auta sem dal zpet puvodni vacku
motor se predtim hodne hadal, kuckal, kolisal a nevedel jestli se ma zblaznit nebo chcipnout. Nemam pripravky na to abych presne nastavil casovani a na nalazeni ECU ted nemam prostredky. Na to bude vhodna chvile pocitam tak nekdy z jara...ted mam spoustu prace se stehovanim atd.
ted uz je chod zase pekne vyrovnany akorat mi drzi vysoke otacky. nekde asi prisavam falesny vzduch a nemuzu prijit na to kde... I za tepla drzi 1500 otacek
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
vti [906team] je teď offline  vti [906team]
4 háčka
PříspěvekZaslal: 28.1.2011 , 10:00   Citovat  

najprv vyries aby ti to fungovalo so seriovovou vackou bez problemov a potom nahod ostru a spravne nacasuj.
kedze ta vacka sa predavala rovnaka pre Z6 aj Y8, tak ju musis nacasovat presne lebo rozdiel medzi Z6 a Y8 je 4.5stupna (pol zuba) takze si myslim, ze na nule nesedi ani v jednom ani v druhom a bude niekde medzitym. a samozrejme, ze od oka to nespravis, musis to namerat presne idealne podla vyfukovych ventilov, lebo pochybujem, ze by sa ti chcelo rozoberat vtec mechanizmus aby si to mohol zasperovat do VTECu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2098 1991 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.1.2011 , 13:48   Citovat  

vti [906team] napsal:
najprv vyries aby ti to fungovalo so seriovovou vackou bez problemov a potom nahod ostru a spravne nacasuj.
kedze ta vacka sa predavala rovnaka pre Z6 aj Y8, tak ju musis nacasovat presne lebo rozdiel medzi Z6 a Y8 je 4.5stupna (pol zuba) takze si myslim, ze na nule nesedi ani v jednom ani v druhom a bude niekde medzitym. a samozrejme, ze od oka to nespravis, musis to namerat presne idealne podla vyfukovych ventilov, lebo pochybujem, ze by sa ti chcelo rozoberat vtec mechanizmus aby si to mohol zasperovat do VTECu...

jasne, prave proto sem tam daval seriovou abych vychytal vsechny chyby OK
Ale neboj, casovani sem nastavene mel i na te ostre vacce, ale ne z buhvijakou presnosti. Na vacce sem mel uchylkomer a tam jsem schopny pracovat s presnosti na desetiny milimetru, ale na kliku nemam zadny pripravek takze tam to mam se stupnema pochybne...
A VTEC mechanismus sem rozebrany a zakolikovany mel kdyz sem zkousel, jestli jsou spravne zapustene nove sedla a zabrousene ventily, aby se mi nahodou ve VTECu nepotkaly ve strihu mezi sebou...
Prakticky slo o to, ze kdyz sem mel vyfukovy ventil v 1,3mm zdvihu pri 45stupnich na klice, tak pri 2stupnich za horni uvrati uz byl davno zavreny a tam ma mit prave jeste taky milimetrovy zdvih... Takze sem to nastavil nekde mezi dany rozsah, ale to podle me neni ono to mi hlava nebere

BTW: nevi nekdo jak nejlepe zjistit kde to prisava falesny vzduch?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
Váša je teď offline  Váša
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.1.2011 , 14:45   Citovat  

vem si startovaci spray a za chodu strikni třeba kolem sani a pozoruj zmeny v otackach motoru.No a v mistě,kde uslyšíš nejakou změnu je netěsnost.hlavně nespěchej.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 586 1996 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.1.2011 , 17:30   Citovat  

vasa napsal:
vem si startovaci spray a za chodu strikni třeba kolem sani a pozoruj zmeny v otackach motoru.No a v mistě,kde uslyšíš nejakou změnu je netěsnost.hlavně nespěchej.
jo tak sem to delal s technickym benzinem:) ale spechal sem a bylo to jeste na tom rozhasenem motoru, takze zmena nesla poznat...
je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.2.2011 , 20:36   Citovat  

takze uz jezdim bez jakychkoliv problemu. Motor ma krasne stabilni otacky, zadne cukani skubani, pekny volnobeh. Moje teorie je takova, ze ty kanaly jsou tak velke, ze i kdyz byl EACV ventil co ridi volnobeh maximalne privreny, porad motor nasaval tolik vzduchu ze byly otacky na volnobeh +-1800 Úsměv
Logiku to ma, protoze rozdil mezi ventilem ze 4g a z 5g napr. D16Z6 je nejen v prirube, aby nesly zamenit ale taky v tom, ze 5g ma mensi kanalek, takze nesaje tolik vzduchu. Vyrobil sem restriktor pod eacv a voala, uz vrni na 750rpm Mrk Doladil predstih, takze uz nedetonuju a parada, konecne sem i s vykonem spokojeny. A to tam neni ta ostra vacka a naladena ECU.
Heh, vlasne jedna malickost, objevuje se chyba 43. Ale to si myslim ze je tou seriovou ecu, ktera je tim upravenym motorem docela zblbnuta. Vyskoci to jen pri ustalene jizde na okreskach. Tak nevim, jestli to muze byt chuda smes?
Motor je sice 1,5 a mapy pro 1,6 ale ta kompres a kanaly zvetsene o 2mm asi delaji sve. Pomohlo by kdybych mapu prepocital treba pro obsah 1,7 nebo 1,8? Vim, nebude to idealni, holt ted nemam penize na ladeni. Ale radeji at je to nekde bohatsi nez abych letel po dalnici na chudo...
Jinak to jede docela brutalne, uz se tesim na jarni sprinty
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.2.2011 , 8:02   Citovat  

napíchni si volmetrem alespoň obyč lambdu ,ať víš jestli jsi chudej nebo bohatej , takový "asi" je moc nespolehlivý.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5194 1988 Prelude  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.2.2011 , 10:36   Citovat  

monty napsal:
napíchni si volmetrem alespoň obyč lambdu ,ať víš jestli jsi chudej nebo bohatej , takový "asi" je moc nespolehlivý.
uz sem u LJaye objednal budik A/F tak uvidime Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.2.2011 , 21:16   Citovat  

vyvojem prosel restriktor pod EACV ventilem. Na prvni pokus sem udelal kanalek moc maly, takze sitic mel asi jen necelych tisic otacek a motor se dost v mrazech trapil Úsměv Zvetseni o milimetr stacilo Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2011 , 21:39   Citovat  

sem si dovolil tady hodit video z pondelniho ladeni Fastova auta takze muzu bezpecni rict ze uz to jede a hodne pekne jeste se musime sejit a pomerit to G-Techem


Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4801 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.3.2011 , 19:37   Citovat  

Hondik napsal:
sem si dovolil tady hodit video z pondelniho ladeni Fastova auta takze muzu bezpecni rict ze uz to jede a hodne pekne jeste se musime sejit a pomerit to G-Techem


Odkaz

skoda ze tam nejde nic videt Úsměv Dneska sem to zas projizdel a ty voe, ja nechapu, kde se v atmo motoru o obsahu 1,5L bere takovy kroutak od nejakych 1800otacek. Neuveritelne
Zitra to asi protahnu gtechem, ta krivka me hodne zajima
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9870 1990 Civic  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.3.2011 , 20:54   Citovat  

FastCivic napsal:
skoda ze tam nejde nic videt Úsměv Dneska sem to zas projizdel a ty voe, ja nechapu, kde se v atmo motoru o obsahu 1,5L bere takovy kroutak od nejakych 1800otacek. Neuveritelne
Zitra to asi protahnu gtechem, ta krivka me hodne zajima


no ja sem zapomel rozsvitit svetlo na tom mobilu to sem zjistil az doma HaHaaa Velmi šťastný
jinak se zitra vecer stav ta krivka me taky zajima jak to bude vypadat stejne to nemas jak stahnout Velmi šťastný
jo a chtelo by to nakalibrovat a vymazat ty moje udaje z anglana bo mi to ukazuje nejake male udaje
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4801 1990 Civic  
WickiMan je teď offline  WickiMan
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2011 , 21:47   Citovat  

pekne to jede je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 974 1989 CR-X  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.3.2011 , 23:38   Citovat  

WickiMan napsal:
pekne to jede je to dobrý


pockej az bude graf z g-techu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4801 1990 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
FastCivic - malé úpravy / Velké Plány
Fórum: Videa
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1620s ][ Dotazy: 151 (0.0316s) ][ GZIP on - Debug on ]