Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Zaslat odpověď



  Strana 8 z 8
porew je teď offline  porew
1 háčko
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 14.9.2022 , 17:42   Citovat  

GMP Matisse. Je to 8.5“, v 8" se asi ani nevyrabi. Ale je to strasne tezke, jen samotny disk vazi 15.1kg, tzn cely kolo bude cca 26kg...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 2020 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 14.9.2022 , 20:21   Citovat  

A to se vyplatí pořádnej výtlem Holt za "krásu" se musí trpět HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3448 2019 Civic VT  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.9.2022 , 8:46   Citovat  

Ahoj, mam dotaz na ty, co se projeli v HR-V 3G, obzvlaste na Jopeeena, jehoz videa u C11G jsem peclive shlednul. Ja jsem se k jizde s zadnym e:HEV zatim nedostal.

Znamy zvazoval koupi HR-V a auto zavrhnul (a objednal VW s dodanim za rok), protoze je pry velmi hlucne. Mate stejnou zkusenost? Podle Jopeeenovych videi by to docela odpovidalo, ale pak si z jeho komentaru neumim predstavit, ze CR-V je jeste hlucnejsi.

Umite k tomu neco napsat? Me teda zajima vyhradne Civic, ale odvrhnuti HR-V me docela prekvapilo. Je to ve srovnani s 2G 1.5 96kW bez turba skutecne hlucnejsi? Odkud se ten hluk bere?

Projet se pujdu, to je jasne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 2015 Civic i-DTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.9.2022 , 10:00   Citovat  

bphot0:
Ahoj, ano, ze všech současných Hond je Civic 11G utlumen absolutně nejlépe. Co se týče HR-V e:hev, vnímám to tak, že je nepříjemně hlučné jen v kikckdownu. Ve videu, které jsem nahrál z obligátního připojovacího pruhu v táhlém kopci, to je vidět, resp. slyšet. Jakmile uvolním pedál akcelerátoru a auto již jede dálniční rychlostí a není třeba dále akcelerovat, hluk se výrazně sníží. U HR-V 2G 1.5 atmo, byl hluk od motoru při akceleraci také výrazný, ovšem tam se dal korigovat i 6MT, kdežto taky při maximální akceleraci ŘJ podrží vysoké otáčky delší dobu, proto to trhá uši. Kdybych byl kupec 3G, vyřešil bych to, jako u 2G. Vytlumil bych dodatečně torpédo a vnitřní stranu motorové přepážky, pak bude v autě výrazně komfortněji. Při pořizovací ceně auta 800k,je dodatečná investice do 10k adekvátní.
Co se týče hluku v CR-V e:hev, tam bych to poupravil. Dle mého vnímání, tam motor při plné akceleraci nepříjemně řve hlavně proto, že systém drží dlouho vysoké otáčky. Mě osobně to není moc příjemné, ač chápu, že je to z hlediska dynamiky přínosné. Jinak je pobyt na palubě CR-V moc fajn. Jako "by kupec" bych to taky odhlučnil a vyřešeno...
Přesto, kdybych uvažoval nad novou Hondou, Civic 11G je jasná volba. Malý vůbec není. CR-V 6G bude stát nesmysl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.9.2022 , 11:18   Citovat  

Jopeeeno, diky. Potvrdil jsi mi domenku, ze pri plynule jizde to moc hlucne byt nemuze Úsměv
Osobne mi 2G atmo az tak hlucne neprislo, ale ticho mam rad Úsměv

offtopic Jinak ja uvazuji jedine o Civicu, pocitam, ze jeste 2 roky vydrzim (do konce rozsirene tovarni zaruky) a pak uvidim, dle situace, penezenky a blizkosti FL, zda bych si pockal na FL, nebo na slevu. (Ale koupil jsem par aut hned po uvedeni a par po FL a zejmena u Altea Freetrack a C9G Tourer se ten FL fakt vyplatil.)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 2015 Civic i-DTEC  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 20.9.2022 , 12:00   Citovat  

Souhlas s Jopeeeno + jsme to i diskutovali 2-3 str zpatky. Po 5 tis. najetych km snad jen doplnim, ze krome te akcelerace je to hlucnejsi i pri 130+ na kopcovite dalnici i bez potreby vetsi akcelerace s nalozenym autem. V podstate jako kdyz v kopci vadne u MT auto na 6st a musis si podradit. S prazdnym autem to tak znat neni, tj. motor nema zrovna velkou rezervu ve vykonu. Placata dalnice vice mene OK, ale umim si predstavit, ze by to slo lepe, napr. hluk od kol...
Mesto tichoucky (+ luxusni spotreba), jezdí to vice mene jako EV (min 50% jako skutecne EV) s sevelicim motorem na pozadi. Okrsky mene toho cisteho EV, ale motor tise v nizkych otackach, pokud to teda vyslovene neseslapnes.
Optimalni rychlost na dalnici z hlediska spotreba/hluk je pro me do 130. A i kdyz to neni soucasti dotazu, tak i nad 130 to jede/umi slusne (kratkodobe, ne kdyz to budu zdimat z 80ti) akcelerovat, pokud je neco v baterii a s patricnym "zvukovym doprovodem"... Mrk
Spritmonitor pripadne zde tudy odkaz

No a jelikoz jsem ted v lete dalnici jezdil hodne, tak si pohravam s myslenkou navstivit odborniky v "ahifi".
Nemate nekdo zkusenost?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 20.9.2022 , 14:14   Citovat  

bphot0: HR-V je strašné de facto stejně jako CR-V v tom, že obě auta mají špatně odhlučněný motor plus při akceleraci má benzín vysoké otáčky. Obojí rve uši (aspoň mě) plus mi vadí ještě jiná věc, patrná hlavně na CR-V: nelineární reakce na sešlápnutí plynu. Takže si jedeš v koloně 45, přidáš plyn, abys jel 48 jako ostatní - a ticho, auto zrychlí na elektřinu. No a nebo taky ne a v tu chvíli ječí motor odhadem tak ve 4000, možná 5000, naprosto neadekvátně tomu, co se po něm chce. Přitom jindy podstatně důraznější šlápnutí na plyn a nic. Mě by z toho kleplo.

Tohle má třeba Mitsu vyřešené o parník až dva lépe a Eclipse Cross tohle nedělá - benzín kopíruje plynový pedál.

Kdybych bydlel v polabí, tak HR-V by bylo super, ale tady stačilo ujet kilák k nájezdu na přivaděč a drahá polovička chtěla vystoupit, tohle jako místo civika ani omylem. Takže se vůbec nedivím, že to kolega nevzal.

Konrad: spotřeba 5.13 mi teda přijde dost hrozná, s ohledem na (ne)výkon a na to, že píšeš, že to jezdí z 50% na elektřinu. Když to porovnám s naším C10G 1.5T, který žere 6.28, tak motivaci jít výkonově brutálně níž a přitom mít jen o litr nižší spotřebu teda nemám. C11G se mi taky líbí, určitě se pojedu svézt, ale stejně jako bphot0 si počkám. Hlavně až s tím budou relevantní data na spritmonitoru, protože kdyby to mělo být podobné, tak výměna je nesmyslná a jediný benefit bude v tom, že bude mít člověk novější auto. Což se sice obecně hodí, ale za 900k by člověk čekal přecejen o cosi víc.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1921  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.9.2022 , 15:38   Citovat  

Mít doma HR-V e:hev a provozovat ho jako jediné auto, bylo by pro mě absolutní nutností řešit výše zmiňované vytlumení. I kdyby to bylo mé druhé auto = daily, nebo auto mé ženy, přesto bych to řešil. Možná i proto, že mě baví se v tom vrtat a také proto, že bych byl nesmírně zvědavý, jak výrazně by se zlepšila akustika Velmi šťastný

Není to tak dávno, kdy jsme měli doma jen HR-V 1.5 atmo a po vytlumení jsem s ním neměl problém cestovat po republice, kolikrát i v levém pruhu dálnice, nebo po kopcovitých okreskách. Jasně, výkonu tohle auto moc nepobralo, ale nebál jsem se pak motor točit do "vyšších pater" otáčkoměru a v autě bylo fajn Honda .
Věřím, že po tomhle úkonu bych v klidu absovoval daleké výlety i s HR-V e:hev. Však to auto trpí úplně stejným neduhem, jako atmosféricky plněný předchůdce. A co pomohlo tam, pomůže i zde, za to dám krk. Nechci tohle auto hanit. Má na danou třídu výborný podvozek, ekonomiku provozu a útulný interiér, jen by mi fakt k jakési spokojenosti scházela ta pomyslná třešnička na dortu, ždibec lepší akustiky. Ne vždy se totiž motám po městě, nebo jezdím se zenovým klidem.

Ad ekonomika provozu/náklady. S HR-V jsme za celé 4 roky jezdili s průměrkou 6,12 l/100km, dle dat vepisovaných v spritmonitoru. Civic 1.5T měl za dva a kousek roku průměrku 6,37 l/100km. Věřím, že s HR-V e:hev by to hohlo být určitě o litr méně.
A že je to drahé? Neřeším pořizovací hodnotu auta, protože už dávno nemáme rok 2016, kdy nás stálo Háervo 528.000 Kč a ani není rok 2020, kdy jsme za Civika vyplázli 595.000 Kč. Ty časy jsou nenávratně pryč. Vše zdražilo, suroviny, energie, rostly platy ve výrobě, auta musí mít více bezpečnostní výbavy, plnit emisní normy, takže nepovažuji ceny nových Hond za úplně přestřelené. Jsou adekvátní této době...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 8:38   Citovat  

Jopeeeno: ekonomiku provozu a cenu nelze řešit separátně - jsou to dvě strany téže mince. Pokud dnes auto stojí o cca 250k víc než před pár lety, ale žere o pouhý 1 litr míň, tak to ekonomicky vůbec nedává smysl. Při spotřebě 6.12 vs. 5.12, 10k nájezdu a ceně benzínu 36.9 za litr je rozdíl pouhých 3690 Kč. I při těch jarních 50 kč za litr je rozdíl 5k Kč na 10k km.

Bohužel HR-V spíš nahrává těm, kteří tvrdí, že hybridy jsou k ničemu - drtivou většinu úspory sežere samotný pohon. Jede-li auto polovinu času na EV a žere 5.13 jako Konradovi, tak to těch zbývajících 50% jezdí za 10, což je úlet. Jenže když to nedochůdče pod kapotou tahá skoro 1.5 tuny, není se co divit (ač bych teda i tak čekal, že spotřeba bude 7-8 a průměr tedy 3.5-4 na sto, což ale není pravda a Konradovu spotřebu potvrzuje i spritmonitor). Jenže HR-V je kvůli hybridu jen o cca 100 kg lehčí než A8G 2.4, takže při tom neadekvátním pohonu logicky žere (analogicky 114 hp Accord by taky nejspíš jel nic moc a přitom žral jak tank).

Takže čekám, že Civic bude navzdory mnohem většímu výkonu i většímu motoru žrát stejně. Což více-méně udělá HR-V irelevantním autem v nabídce, ale současně kvůli nedostatečnému rozdílu mezi 10G 1.5t to žádný prodejní trhák nebude. Jestli se mi to bude líbit a budu na to mít, tak to drahé koupím, ale ne proto, že by to žralo míň, ale hlavně proto, že to má proti 10G objektivně lepší užitné vlastnosti (střešní nosič a tažné).

Oproti tomu HR-V u nás nemá šanci, přitom kdyby to Honda nepodělala, tak do něj dá stejný pohon jako do Civiku a najednou by atraktivita i hodnota za danou cenu byla úplně jinde. Škoda.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1921  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 8:58   Citovat  

Z HR-V se vedle C11G stala fakt jen další kabelka pro paničku do městského a příměstského provozu.
Užitná hodnota Cvičky je výrazně lepší. Kufr má rozunou velikost, kdo chce dá tažné a i se svými 187cm budu radši dávat věci na střechu kompaktu než krabice. Navíc s tím kompaktem zajedu do garáže i třeba s rakví na střeše Úsměv

V zatáčkách tomu Cvička taky ujede a mimo město díky výrazně silnějšímu motoru je to také použitelnější. To vše za stejné peníze sopťa sopťa
HR-V má snad jednou výhodu ve vyšším posedu a vyšší světlé výšce. Nic z toho nepotřebuji Hihi
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3448 2019 Civic VT  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 10:02   Citovat  

Ad spotřeba, mně přijde, že je OK na SUV/Crossover se světlou výškou 180 a kolech 225. A mohla by jít i níž, kdybych to přes léto netrápil v rámci dovolených po dálnici obvykle v plný náloži (dva dospělí + středoškolák + pes + plnej kufr + někdy i kolo na střeše...), tj. bez toho věřím, že by průměr byl tak o půl litru níže. Jinak došlo k nepochopení/nedorozumění ohledně 50% EV provozu, kde píšu ve městě (v mém případě Praha). Pak spotřeba jde snadno pod 4L a to bez ohledu, jestli jsou kolony nebo ne. To se mi třeba na e:HEV líbí, protože to prostě krásně plynule popojíždí za nula na EV. Např. týdně jezdím stejnou trasu z jedný strany města na druhou (Stodůlky-Prosek) a téměř vždy skončím se spotřebou 3,7-3,8 bez ohledu na provoz. A abych ty spotřeby doplnil, tak okrsky cca 4-5L a dálnice 7L (při tacho 130), kde ten hybrid už pomáhá minimálně. Stejnej mix jsem míval s CRV 2.0 o 3L více.

Ad odhlučnění jsem teď z diskuse u C10g našel, že jste do toho šli oba a Sky i přímo v ahifi. Pocity "po" jsem si přečetl, ale zajímá mě, jak to auto pak poskládali zpátky, toho se docela bojím. Mám smůlu, že často narazím na různý lemply (nedávno i autorizák Honda) a nerad bych, aby mi tam pak něco drnčelo/vrzalo, jak to pak špatně spasujou/nacvakaj... Protože teď mi tam tak max. cinkaj drobáky nebo klíče... Úsměv Varianta "ahifi Light" vypadá zajímavě. Jo a má třeba smysl dělat dveře, když nepotřebuju zlepšit hudbu? Dík

P. S. Do garáže zajedu s rakví (Thule Spirit) i na CRV... Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 10:05   Citovat  

skyline:
Já Ti rozumím. Jenže co chceš (levného) koupit? Jsi postaven před hotovou věc, potřebuješ NOVÉ auto. Koukneš na ceníky a rázem jsi jak opařenylý, když zjistíš, o kolik ta auta podražila.
Ekonomika provozu (spotřeba) hybridního HR-V bude pravděpodobně i nižší, když ho bude majitel používat jako druhé auto v rodině (jak ho ostatně Honda při uvedení představila = městský crossover. Tam umí pod 4l/100km) Velmi šťastný S Jazzem jsem se po městě dostal pod 3 Mr. Green

Teď vážně. Já za Háervo nijak nelobuji. Naprostou většinu času by teoreticky u nás odsloužilo jako (pří)městské vozítko, kde mi dává fakt největší smysl, ale to se již opakuji. Jsme rozmlsaní, co už... Co má míň, než 130 koní v C segmentu, je fuj.
Teď mě napadá jedna kacířská... Pro tyto potřeby by úplně dostačoval i plastový Jazz to mi hlava nebere
Dost polemiky. Být postaven do role v třetí větě, beru jednoznačně Civika. Být chromajzl, zvádl bych to i s tím Háervem, či Jazzem. Mě ta auta v ničem zásadním a neřešitelném neuráží a naučil bych se s nim žít. Sbírat květinky v dailyně může být fajn pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 10:09   Citovat  

Pekna a inteligentni diskuse, diky za to.

Z meho pohledu je to evidentni:

- moje panicka ma HR-V 1.5T na primestsky provoz a krome toho, ze HR-V 3G je fakt krasne, nema moc duvodu menit.
- vy, co mate C10G 1.5T, mate taky celkem malo duvodu k vymene za C11G.
- v pripade me cerstve sestilete C9G Tourer nafty bude hlavnim duvodem stari, hlavni otazkou spotreba a to, jak zvladne cestu dlouhou 2500 km. Ze klesne uzitna hodnota, s tim jsem smiren a v podstate se na to tesim.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 2015 Civic i-DTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 10:10   Citovat  

Konrad:
Přes dveře jde dost hluku i od odvalujících se pneu, na to pozor. Vnímám jisté zlepšení teď u TypeR.
Ke zbytku se vyjádřit nemohu, jsem podezíravý a nikomu bych své auto nesvěřil, vyjma garančních prohlídek, a i u toho trnu, co mi tam vyvedou HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 22.9.2022 , 16:43   Citovat  

Kondrad: jenže to je potřeba brát v kontextu - HR-V 1.5T žere v podstatě stejně, jako 1.5i, dle spritmonitoru 6.39. Snížením výkonu o 28% se snížila spotřeba o 17%, přitom cena narostla brutálně, stejně tak váha a složitost pohonu. Fakt to stojí za to? Co jsi měl předtím? Jsem zvědav, kolik lidí přejde ze Sporta na nový model. Přitom kdyby Honda dala do HR-V pohon ze Civika, spotřeba by nejspíš klesla dost podobně, ale výkon a dynamika by zůstala zachovaná. Cena by holt šla nahoru, ale tady bohužel nezbývá, než souhlasit s Jopeeenem, draho není jen u Hondy, takže s tím člověk nic nenadělá, chce-li nové auto, za ceny jako před 2-3 roky to prostě nebude.

Ad jízda čistě na EV - OK, rozumím, to pak vysvětluje ten průměr - někde na dálnici to zase jede o to víc bez EV, takže to táhne průměr nahoru.

Ad ahifi - práci udělali dobrou, ale po dvou letech se sem-tam něco ozve. Současně ale myslím, že toto je problém C10G obecně, tj. nemyslím, že by za to mohli v ahifi. Jinými slovy, kdybych to potřeboval, dám auto zase k nim a zase bych vzal "light".

bphot0: je to tak, z pohledu pohonu důvod k výměně není. S ohledem na ceny taky není co řešit, docela by mě zajímalo, jak tady Honda vymýšlela cenotvorbu, protože mi při srovnatelné ceně přijde HR-V po příchodu C11G úplně mimo. Chtělo by to tak 100-150k dolů. Ale to je prostě Honda, protože si pamatuju, jak jsme v roce 2015 kupovali HR-V v hybridu 4x4 za půl mega...a po té, co se ukázalo, že tady není Japonsko a za ten půlmilion je tady dvoukolka bez hybridu, byl doma C9G. Vztah mezi HR-V 1.5 a C9G 1.8 byl vlastně dost podobný, jako dnes mezi HR-V 1.5 ehev a Civikem 2.0 ehev - ceny podobné, Civic o dost lepší auto.

Jopeeeno: proč jsi vlastně koupil HR-V místo C9G? Možná už jsme se o tom bavili, ale třeba Tvoje uvažování vysvětlí i motivaci, proč dnes někdo udělá stejnou volbu, ač pro mě je to tak trochu nepochopitelné.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1921  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 22.9.2022 , 18:33   Citovat  

Skyline: dobrý rozbor OK

Jednoduché. Bydlím na polosamotě (slepá ulice, 5 domů vpravo, pár chatek a vlevo obrovská pole). No a ještě před 7 lety nám příjezdovou cestu k barákům prohraboval soukromý zemědělec. Když nasněžilo tak, že se nedalo projet (bylo i dost závějí) a on přijel až ráno, nedostal jsem se do práce včas. Když se to stalo opakovaně, ředitel byl logicky nakrknutý. Takže jsem musel koupit něco s vyšší světlou výškou. V roce 2010 to byl Jimny, se kterým jsme jezdili řadu let. Jenže časem potřeby rodiny Jimny nezvládal, byl prostě malý, takže jsme chtěli něco většího i civilnějšího, nějaký crossover. Prvoplánově to nebylo HR-V, ale v hledáčku byla CX-3, Vitara a Yeti. Až úplnou náhodou jsem natrefil na reklamu Hondy a stavil se na tu tehdy novinku podívat. Tady nebylo o čem. HR-V mi prostě sedlo na první dobrou. Tenkrát mi ani nevadilo, že to má jen 155Nm, oproti Jimnymu, to byla raketa. Takže jsem se po 15 letech vrátil k Hondé...

No a jelikož se pak změnila zimní údržba a příjezdovku nám nově začalo odhrnovat město, které bylo spolehlivější, nebyla už nutnost mít doma ani ten crossover. Proto byl pak doma po 4 letech Civic.
Tož tak.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.9.2022 , 9:31   Citovat  

Jopeeeno: vidíš, to mě nenapadlo, že bys potřeboval vyšší auto, pak to dává smysl, stejně jako přechod ze slabšího, takže ani ten (ne)výkon 1.5 nevadil. Tedy HR-V bude zajímavé buď pro někoho s podobnými potřebami kde Civic nebudou alternativou. Nebo jako kabelka pro paničku do města.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1921  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.9.2022 , 10:04   Citovat  

skyline:
Je to tak. Po rychlých autech jsem na přechodnou dobu zakotvil v klidných vodách Úsměv
Dnes bych downgrade zvládal zřejmě mnohem hůř.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
Lukyn91 je teď offline  Lukyn91
PříspěvekZaslal: 23.9.2022 , 12:56   Citovat  

S tím (ne)výkonem to bude u mě naprosto přesně sedět. V současné době mám Jazz (2012, 1.4, 73 kW) a uvažuji na HR-V (2015+, 1.5, 96 kW). HR-V by mělo být tedy o něco více dynamické než můj současný Jazz, který mě svou dynamikou nijak neuráží. Když potřebuji zrychlit, tak prostě podřadím. Ještě jsem uvažoval nad Civicem 10g, ale jenom s litrovým motorem, 1.5T je v současné době nad rozpočtem. Ale po přečtení vlákna Civic 10g jsem ho vyloučil ze seznamu, protože litrový motor je asi to nejméně povedené co Honda v posledních letech vyrobila.
Jaké máte zkušenosti s HR-V 2015+ jako s rodinným autem?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 23.9.2022 , 15:50   Citovat  

Sky: Co jsem měl před tím zmiňuju mj. porovnáním spotřeby s CRV 2.0 (4g) a to jsem si i nechal, je nás doma víc řidičů. Tj. kg/kW zhruba stejně jako u HRV e:Hev. Ještě před tím jsem měl FRV 2.0, tj. pořád se točím u podobnýho poměru kg/kW. No a motivace byla, že se mi to nový HRV fakt líbí a to o parník víc než ostatní Hondy z aktuální nabídky. Nakupovat u konkurence jsem neuvažoval, čekal jsem vysloveně na něj. CRV 5g je dobrý, ale vypadá jak 10 let starý auto a od nový 6.g jsem asi taky čekal víc a vlastně už ani tak velký auto nepotřebuju. C11g mi přijde proporčně takovej nevyváženej, obecně nerozumím těm dlouhejm kapotám, pod kterejma je (v lepším případě) R4 napříč, nicméně 2.0 eHEV bych klidně v HRV bral... Mrk A asi souhlas, že C11g je víc auta za velmi podobnou cenu, nicméně u mě by nebyl v hledáčku. Cena HRV zveřejněná na podzim 21 byla hodně ambiciózní, nicméně s postupem času byla víc a víc přijatelná a dnes v podstatě normální a při porovnání výkon/cena hybrid v podobnym segmentu SUV/Crossover si HRV nestojí špatně. Kdyby byl i PlugIn, asi bych si za něj připlatil a teď si rval vlasy nad cenama nabíjení a nebo si musel pořídit FVE. Špatně se v týhle turbolentní době plánuje nákup něčeho, co má sloužit delší dobu...

Jinak podle mě Honda neumí v Evropě prodávat auta a to od doby, kdy byla minulá finanční krize. Pamatuju, jak ostatní automobilky brutálně zlevňovaly (např. základní Megane šel tenkrát ze 400tis. na 300) a Civic stál furt stejně, tj. došlo k neobhajitelnýmu rozdílu. Civic 8g měl před krizí konkurenční cenu a prodeje tomu odpovídaly. První Qashqai začínal na stejný ceně jako FRV 1.7 a neprodával se. Bestseller se z něj stal až potom, co ho brutálně zlevnili. Honda radši zastavila výrobu, což po čase, kdy ztratila trh, vyvrcholilo zavřením UK továrny. Na druhou stranu možná i díky tomu, že nešli s maržema dolů, tu nemáme Hondy "přebrendovaný" z jiných aut, viz. Mitsu, Suzuki, Mazda. Nový ASX je fakt vrchol... Jak to zvládla Toyota je pro mě záhada, navíc když postavili business na hybridech.

P. S. V pondělí zkusím to ahifi, jak jsou na tom s termínama a dík za potvrzení "light" - k motoru dám samozřejmě vrstvu "expert" Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 24.9.2022 , 6:15   Citovat  

Konrad napsal:
Jinak podle mě Honda neumí v Evropě prodávat auta a to od doby, kdy byla minulá finanční krize. Pamatuju, jak ostatní automobilky brutálně zlevňovaly (např. základní Megane šel tenkrát ze 400tis. na 300) a Civic stál furt stejně, tj. došlo k neobhajitelnýmu rozdílu. Civic 8g měl před krizí konkurenční cenu a prodeje tomu odpovídaly.


To si asi špatně pamatuješ, ale zrovna Ufon spadnul s faceliftem 2009 o 100k dolů a koncem prodeje (2011) byla reálná kupní cena za 1,8 Sport 400k. Tehdy nebylo o čem ani z ekonomického hlediska a s dorovnanou výbavou se moc nechytaly ani Korejci v té době. Připravoval jsem se na koupi zrovna na přelomu 2010/2011, takže jsem to měl docela načtené. A zrovna předface měl výrazně vyšší prodeje v Evropě Úsměv
Ale souhlasím, že Honda prodávat moc neumí a marketing je u nich asi sprosté slovo Tak to valím bulvy a kupec si musí najít řadu subjektivních důvodů proč jít zrovna do ní HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3448 2019 Civic VT  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 24.9.2022 , 10:09   Citovat  

[quote="2bep"]To si asi špatně pamatuješ, ale zrovna Ufon spadnul s faceliftem 2009 o 100k dolů a koncem prodeje (2011) byla reálná kupní cena za 1,8 Sport 400k. Tehdy nebylo o čem ani z ekonomického hlediska a s dorovnanou výbavou se moc nechytaly ani Korejci v té době. Připravoval jsem se na koupi zrovna na přelomu 2010/2011, takže jsem to měl docela načtené. A zrovna předface měl výrazně vyšší prodeje v Evropě Úsměv
Ale souhlasím, že Honda prodávat moc neumí a marketing je u nich asi sprosté slovo Tak to valím bulvy a kupec si musí najít řadu subjektivních důvodů proč jít zrovna do ní HaHaaa[/quote
Subjektivní důvod je jasný, je to Honda. Velmi šťastný
Když jsme kupovali Tourera, tak pan Paukner od Šmucerů "Ono je těžké vysvětlit, proč koupit tohle a ne auto vedle o sto tisíc míň.." I když dnešní i tehdejší optikou 450 tisíc žádná raketa nebyla. A výsledek? Tourer slouží sedmým rokem jen na výměně oleje a filtrů A brzdovky. Jediná pocitově vnímaná divnost je 2x výměna brzd vepředu a jednou vzadu. Nájezd 118 tis. km. A auto od vedle? Párkrát neplánovaný servis, nedotažené motory, atp...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2984 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 27.9.2022 , 22:34   Citovat  

Testík ze Slovenska. V podstatě opěvování staré, známé písničky. Trocha toho výkonu navíc, by se hodilo....
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 29.9.2022 , 8:27   Citovat  

Ale že jí ta bílá sluší Úsměv

piskot: No jo, ale v tý stejný době byl nejlevnější Megane za 269 a např. i30 "Trikolor" za 279 tis. Prostě důvod musí bejt jinej (než cena) a ty jiný důvody sama Honda neumí lidem sdělit... Tj. souhlas, musíš si je najít sám.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 4.10.2022 , 13:06   Citovat  

Jedno technický video k e:hev v HR-V. Tím netvrdím, že jsem všechno pochopil... Velmi šťastný

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
fera2 je teď offline  fera2
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.10.2022 , 19:25   Citovat  

Zdravím všechny majitele,na FB máme skupinu Honda HR-V 3g eHEV CZ/SK přidejte se zde[email]https://m.facebook.com/groups/1244324866327064/?multi_permalinks=1310179839741566&comment_id=1310204663072417&notif_t=feedback_reaction_generic&notif_id=1666015934340788&ref=m_notif&paipv=0&eav=AfaGyEYqWfmkZYyyCxHnnTDR0QGrxbTvz0uZbRDq0tgM_WrTcQqPmDGHFR6vyAFN4F8[/email]
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 115 2005 Accord  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 26.10.2022 , 12:58   Citovat  

Tak odhlučnění nedávno hotovo a první pocit byl, že se auto "kulturou" posunulo min o třídu výše, tj. spokojenost. Úsměv
Došlo především k potlačení mně nepříjemných hlubších/dunivých frekvencí.
Nakombinoval jsem variantu ahifi light + směrem k motoru expert.


IMG_20221012_104303.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20221012_104303.jpg, 171.38 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.10.2022 , 15:31   Citovat  

Konrad: pěkná práce, jsem rád, že to stálo za to.

Mimochodem, byl ses svézt se Civikem? Je to paráda, první hybrid Hondy, který bych chtěl mít OK Akorát mají pro mě blbě nakombinované výbavy, potřeboval bych "Sport Plus" jako u 10G (Sport je stejně jako u 10G málo, Advance už je zbytečně moc). Jestli do toho půjdem ještě nevím, ekonomicky je to nesmysl (10G má najeto nějakých 31k), ale řídí se to moc hezky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1921  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 28.10.2022 , 19:22   Citovat  

Sky: Dík! Se Civicem jsem se projet nebyl a ani nemám v plánu. Ještě by se mi líbil víc než HR-V a co potom. Úsměv
Ale vypadá to, podle všeobecný chvály, že by měl mít úspěch. Nicméně doba je divná a navíc karoserie "něco jako sedan" se prodává hlavně do fleetů a to Honda neumí, tak uvidíme...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(103374 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1397s ][ Dotazy: 149 (0.0386s) ][ GZIP on - Debug on ]