Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
1997 Civic 1.8 VTi 5D b18c4 124kw UKDM MB6 - prodano
Fórum: Prodám auto
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
m4t3y je teď offline  m4t3y
PříspěvekZaslal: 17.9.2022 , 3:20  Naposledy upravil m4t3y dne 21.9.2022 , 20:37, celkově upraveno 23 krát. Citovat  

Prodam anglana co mi par let uz jen stoji v garazi (jezdim accordem ale mam k nemu citovy vztah, myslel jsem ze to swapnu do EG nebo tak neco)

UKDM Civic 1.8 VTi 5D MB6 rok 1997
Pirates Black Pearl NH605P (cerna metaliza s fialovym nadechem na slunci)
najeto 182tkm (kupoval jsem v nemecku pri 70tkm po tom co mi zbourali predchozi 1.8 VTi)
b18c4 + s9b (lsd) - stejny motor jako b18c1 v Acura Integra GSR
169hp (124kw), 10:1 komprese, 8400rpm, dohc vtec
diky nizsi kompresi a delsi prevodovce nejlepsi b18 pro boost

kuze+alcantara
el. sibr, klima, imobilizer, centralni zamykani
kompletni auto - jezdi sviti brzdi ale nema stk (prorezla dira v levem zadnim nosniku)
origo mb6 vti alu 15x6.5" (4x114,3 et myslim 55)
pneu 195/55/15 vredestein sportrac 5 (tak 5-6mm vzorek, vitez testu ADAC 2016, porazila napr Conti PremiumContact5)
Green prime sani (mam i nahradni filtr)
radio pioneer na CD/MP3 s bluetooth, v platu velke pioneer repro

cca 2015:
- GO motoru u MotorArt.cz (za cca 35k)
○ asi ne uplne povedena kdyz to netesni - prosakuje olej z gufer vacek, mozna i pod vanou
○ ale nikde nic neklepe, motor je ok jen netesni, meneny loziska na klikovce, nova spojka Exedy, pretesneni motoru (pistni krouzky, vsechna tesneni)
○ myslim ze by stacilo pretesnit vanu, gufera, mozna hlavu
- pancerove hadicky
- ebc red stuff desticky, kotouce drazkovane EBC
- PU bushings kopmplet zadek
- tegiwa brake stopper

2020 nova baterie Banner Power Bull P45 45Ah 390A (mozna je i novejsi, mam 3 stejne, jednu z nich v accordu a nevim ktera je ktera)

kapota trochu promackla od vandala/nasraneho rezidenta ze mu tam parkuji lidi a dvere ridice objete klicem
kompresor klimy se ulomil (resp sroub na kterem drzi, kompresor snad nekde mam, nez upadl tak fungoval, ale musel by se nejspis vyndat motor aby se dal ulomeny srob odvrtat)

svizne, zabavne ale pohodlne auto, ale potrebuje nejakou praci, idealne pro nekoho kdo si to udela sam za levno
nebo pro nekoho na swap do EK, EG, pripadne pro boost

v pripade zajmu muzu pridat knihy
- How to Rebuild Honda B-Series Engine (podrobny 600 krokovy navod s fotkama)
- Honda Engine Swaps
- High-Performance Honda Builder's Handbook (vcetne 825hp b18c1/b18c4 turbo buildu)
- plus par dalsich s podobnou tematikou

muzu dodat i
Servisini Manualy (3000 stranek, presne to co pouzivaji v autorizovanem servisu Honda)
Honda EPC (electronic parts catalgue, taky dobre pro diagnostiku)

auto nemelo nikdy zadnou vaznejsi nehodu, jen mi jednou nakej blbec tuknul prave zadni dvere a ty se lakovaly
auto bylo na denni jezdeni (nez jsem mel accorda), zadna vikendova hracka ktera by jela furt na plny plyn, nikdy nebylo na okruhu

cena 20.000,- Kc OBO
jen jako celek, zadne dily neprodavam
ekopoplatek neni zaplacen

este par tydnu bude v garazi a pak musi ven na dest uvolnit misto novemu mazlikovi
tel 775 148 191 (sem prosim nepsat, email co tu mam vyplneny necheckuju, obcas sem mozna mrknu ale to je tak vse)

EDIT: REZERVACE
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11  
m4t3y je teď offline  m4t3y
PříspěvekZaslal: 17.9.2022 , 3:57   Citovat  

B18C4
• VTEC DOHC
• Found in:
• 1996–2000 UK Civic VTi 5-door Hatch (MB6)
• 1996–2000 UK Civic 1.8i VTi-S (Limited Edition) 5-door Hatch (MB6)
• 1996–2001 UK Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon (MC2)
• 1998–1999 EU Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon (MC2)
• 1998–1999 EU Civic 1.8i VTi 5-door Hatch (MB6)
• Displacement: 1.8 L; 109.7 cu in (1,797 cc)
• IAB open at 5750 RPM
• VTEC engagement at 4300 RPM
• Compression: 10.0:1
• Power: 169 hp (126 kW; 171 PS) at 7600 RPM & 128 lb⋅ft (174 N⋅m) at 6200 RPM
• Limit: 8400 RPM (fuel cut)
• Transmission: S9B 4.26 final drive Torsen LSD.
• ECU code: 37820-P9K-E11 (1997-1999) 37820-P9K-G11 (2000-2001) (uses OBD1 type ECU connectors)
• bore x stroke: 81 mm × 87.2 mm (3.19 in × 3.43 in)

From https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B18C4
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11  
m4t3y je teď offline  m4t3y
PříspěvekZaslal: 18.9.2022 , 14:00   Citovat  

rezervace od zajemce na koupi
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11  
m4t3y je teď offline  m4t3y
PříspěvekZaslal: 21.9.2022 , 20:37   Citovat  

prodano
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
1997 Civic 1.8 VTi 5D b18c4 124kw UKDM MB6 - prodano
Fórum: Prodám auto
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.
Můžete odeslat upozornění moderátorům v tomto fóru.



Board Security

(103374 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0432s ][ Dotazy: 47 (0.0126s) ][ GZIP on - Debug on ]