Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda HR-V 2015 +
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 9:43   Citovat  

Pozor na to pri tom srovnavani, v CR-V je sice taky 1.6, ale ve variante 2x turbo.

Na Vami vybranou firmu jsem se se zajmem podival: umim si predstavit, ze bych jim dal nacipovat rekneme 3 roky stary Seat Leon, ale Hondu a jeste k tomu 1.6 i-DTec bych jim proste nesveril. Mozna tak jeste R18. Duvod vidim hlavne ten, ze s tim nemuzou mit zadnou vyznamnou zkusenost. ALE JE TO JEN MUJ NAZOR.

PS. Dacia 1300 byla super auto, meli jsme doma zlutou Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 H+ body: 0 2015 Civic i-DTEC  
porew je teď offline  porew
1 háčko
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 11:42   Citovat  

Jeste by slo kouknout na "oblbovaci" krabicky - powerboxy. Napr.:

tudy odkaz - tahle je celkem oblibena, na 1.5T nebo 1.0T motorech ji ma uz vic lidi v CR a nikdo si nestezuje. Vyhoda je, ze to jde:
1. kdykoliv odpojit - at uz jen docasne zaslepit hlavni kabel dodanou propojkou (napr. pred STK), nebo uplne odpojit ze vsech cidel a vratit do puvodniho stavu
2. doladit si vykon podle potreby - na tom webu je napsan vzdycky maximalni vykon, ale jsou tam dalsi 4 mapy o nizsich vykonech (nastavuje se prepinacem na jednotce). Opatrnejsi clovek muze jezdit treba na prostredni nastaveni a nehonit to na max.

Pripadne toto - to bude na stejnem principu jak Bluespark, opet volitelne mapy v kazde z nabizenych jednotek.
tudy odkaz

Sice je to oblbovak jednotky motoru, ale zas si to muze clovek prubezne ladit dle potreby, pripadne (docasne) odpojit apod. U klasickeho chiptuningu se proste prepise mapa v jednotce a hotovo. Pak mit leda zalohu a v pripade nutnosti zas nekam jet to nechat vracet do origo stavu nebo dal upravovat - predpokladam za dalsi penize a straveny cas.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 H+ body: 1 2020 HR-V  
Tapír je teď offline  Tapír
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 12:18   Citovat  

OK chlapi,

děkuji za postřehy, upustím tedy od nápadu zvyšovat výkon i když nevím v čem by měl být 1,6 i-Dtec výjimečný oproti jiným naftovým motorům

Když nemám info od někoho, kdo to má opravdu chiplé a jezdí na tom už x kilometrů, tak to nerisknu.

Mějte se pěkně a užívejte horký víkend. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
porew je teď offline  porew
1 háčko
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 12:40   Citovat  

Jako ja bych se toho asi nebal, koupil bych klidne to nejlevnejsi treba tady tudy odkaz nastavil na o jednu nizsi nez max. mapu a hotovo. Samozrejmost nedavat plnej plyn se studenym motorem, nedavat plnej plyn z nizkych otacek, dochlazovat, menit olej casteji nez je predepsano (ale to uz beztak delas i bez chipu Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 H+ body: 1 2020 HR-V  
Tapír je teď offline  Tapír
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 15:44   Citovat  

Na druhou stranu absolutně nevěřím tomu, že by ten výkon v HR-V 1,6 i-Dtec byl vyšponovaný až na samou hranu, co se týká optimální životnosti/výdrže motorových a převodových komponent ( písty, vstřiky, převodovka, spojka .... ) . Tomu prostě nevěřím, že je to odlazeno na těch 122 koní a víc ani mrně, jinak Vám odejde spojka. To zní jako blábol.

Ale jak už jsem psal, chybí tady osobní zkušenost.

Někdo musí být první, to je jasné.
Třeba to budu já a pak se mile rád podělím.

Ale musím si to srovnat v hlavě a proto díky za tuhle diskuzi.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
porew je teď offline  porew
1 háčko
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 17:06   Citovat  

Jeste jsem se poptal a ta 1.6 88kw by mela byt stejna v Civic 9g, 10g (dieslovych desitek bylo ale strasne malo prodanych), a v CRV dvojkolka. V CRV 4x4 bylo to biturbo jak psal bphot0 a to melo 118kw. Zatimco 88kw verze je vzdy jednoturbova. Tak by ses mohl zeptat jeste ve foru Civic 9 nebo CRV, tech bude asi nejvic.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 H+ body: 1 2020 HR-V  
Tapír je teď offline  Tapír
0
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 13:03   Citovat  

Dobrý den všem,

tak jsem hodil řeč s extra strojařem - konstruktérem převodovek a probírali jsme chipování.
Dle jeho slov si nemůže a ani nedovolí žádný konstruktérský tým jít "na hranu, a už vůbec ne za hranu" výpočtů pro namáhání a životnost jednotlivých částí motoru a převodového ústrojí.
Tohle dle jeho slov prostě neexistuje. Byl by to obrovský průšvih.

Takže opět dle jeho slov, rozumné navýšení výkonu se vždy vejde do rezerv, které jsou navrženy pro celé hnací ústrojí.
Co to je rozumné navýšení mi už neřekl, ale rezervy se standardně dělají ( předimenzováno to je ) na 30% a více.

Samozřejmě vše je myšleno a počítáno pro normální chování a péči řidiče o auto dle doporučení výrobce.

Takže oleje, palivo, výměny atd..

A pokud prý někdo bude každý rozjezd provádět s prokluzem pneu a s pískáním, tak i sériově naladěné auto brzy bude vykazovat nadměrné opotřebení namáhaných částí oproti autu, které se bude rozjíždět normálně.


Takže jsem nabyl dojmu po této dlouhé rozmluvě, že nepředpokládám, že by Japonci naladili 1,6 i-dtec úplně na hranu, nebo že by nedejbože používali "blátoidní" materiály, aby tyto motory nevydržely při zachování doporučené péče bez znatelného poškození podobné nájezdy jako standardní motory bez chipu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 22:09   Citovat  

Ahoj vsem, docela to tady ozilo.

Musim rict, ze porew vzbudil moji zvedavost odkazem na konkretni krabicky. Samozrejme jsem vedel, ze nejake existuji, ale netusil jsem, ze je to za par korun.

Ja jsem se jako laik nebal toho, ze by ostatni casti auta byly dimenzovane bez nejake rezervy, spis mam obavy z toho nahravani SW primo do ridici jednotky. Kdysi davno jsem se o chipovani bavil s Mr. Cimbu, a ziskal jsem pocit, ze on opravdu "programuje" motory. Tim chci rict, ze bych mel obavy o kvalitu toho SW, ale pokud to ti cesti borci delaji tak, ze ten SW nakoupi nekde ve svete od nekoho, kdo s tim ma mnohem vetsi zkusenosti, a do auta ho vlastne jen nahraji, tak by me to trochu uklidnovalo.

Ten princip "oblbovaci" krabicky mi pri rozumnem pouzivani prijde daleko bezpecnejsi a normalne se priznavam, ze me zacalo lakat to zkusit. Auto prave pujde na svou druhou technickou, uz neni nejmladsi, treba to vyzkousim.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 H+ body: 0 2015 Civic i-DTEC  
Tapír je teď offline  Tapír
0
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 9:52   Citovat  

Hele právě ten PowerBox je velmi diskutabilní. Chip ano, ale PowerBox pouze pozmění vstupy do ŘJ.
Toho bych se opravdu bál.

tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
porew je teď offline  porew
1 háčko
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 11:32   Citovat  

Kazdy ma svoje vyhody nevyhody no. Mne ten chiptuning pripada zas az moc "permanentni" - jakejkoliv problem a musis zas s nekym resit reflash - at uz do origo mapy nebo dal ladit tu upravenou. A nekde jsem cetl, ze u nekterych jednotek uz pujde vzdycky poznat, ze tam byl neautorizovanej zasah do mapy (nevim jak u Hondy), takze na auto v zaruce (u nas 8 let) bych to nikdy nedal. Za dalsi - kor u dieslu - emise / kourivost. Jsi si na 100% jisty, ze s novou mapou v chipu udelas emise pri dalsim STK? Co kdyz ne, budes pak nekam jezdit to zas vracet a po STK zas zpatky a kazdy dva roky porad dokola?
U powerboxu tohle proste neresis, docasne odpojis (zaslepis) a hotovo. A navic jak pisu - rozhodne bych nejezdil na to nejsilnejsi nastaveni. Idealne tak neco kolem prostredka, pro klid v dusi. U chipu mas opet smulu - je to jedno jedine, uzivatelem nemenne nastaveni. Pokud se teda nebudeme bavit o nejakych Hondata a Ktunerech (za uplne jine castky a na diesel to myslim ani nejde).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 H+ body: 1 2020 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.8.2022 , 10:03   Citovat  

Powerboxy mají u nás ve skupince kluci také, ale v 1.5T (dva byly i v P10). Už to bude pár let v provozu a nevím o tom, že by se díky tomu někumu něco stalo s motorem, nebo s katem/GPF). Jedou většinou na BlueSpark a Racechip. Ti sofistikovanější mají více programovatelné výrobky od Ktuner a Hondata.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 H+ body: 6 2020 Civic Type-R  
Tapír je teď offline  Tapír
0
PříspěvekZaslal: 13.8.2022 , 17:57   Citovat  

Tak docela zklamání.

Žádná z "důvěryhodných" firem se do čipování Hondy HR-V nehrne, ani mnou zmíněná firma SGS Motorsport. Pán přestal komunikovat.
Jsou samozřejmě firmy, které mají na svých stránkách několik výkonových módů pro HR-V, ale tyhle firmy Vám odladí od Aixamu po Wartburga všechny značky i všechny jejich modely a to ve mě nevzbuzuje moc důvěry.

Takže se musím smířit s výkonem, jaký tam je a nevymýšlet cypoviny. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
Tapír je teď offline  Tapír
0
PříspěvekZaslal: 23.8.2022 , 19:29   Citovat  

Dobrý večer,

nemáte někdo návod, nebo video, jak vyměnit převodový olej v HR-V 1,6 i-Dtec ?

Blíží se mi 60 000 km a chci ten olej vyměnit.

Děkuji
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 24.8.2022 , 6:12   Citovat  

Bude to stejné jako třeba u civica 9. generace. Zespodu zátka na 3/8" ctyrhran jako vypustak a zezhora převodovky nalévací zátka taky na 3/8" ctyrhran. Bude se muset sundat filtrbox a možná držák baterie.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3243 H+ body: 17 2014 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda HR-V 2015 +
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(103374 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0739s ][ Dotazy: 87 (0.0188s) ][ GZIP on - Debug on ]