Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 240, 241, 242, 243  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 241 z 243
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 20:19   Citovat  

Asi snaha o autosugesci Velmi šťastný pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3427 2019 Civic VT  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 5.8.2022 , 20:26   Citovat  

Hellborn napsal:
No zatím jediný, kdo se bije za to, že to není problém, jsi Ty... sopťa sopťa Velmi šťastný


ak to bolo na mna ,tak neviem ocom pises

kde pisem ,ze nieje z motorom ziaden problem ? Problem tam je ,ale zase nebudem robit z motoru shitku ked proste nieje
to by bola polka motorov hondy keby sme nato nasadili stejnu logiku ,ale ako pisem ,tu nic nove ...
tu na HC sa odjakziva hejtuje vsetko co je nove a to je nezmenny fakt ..
B16A bola vzdy top a vsetko nove bola sitka jak pre 7,8,9 generaciu tak preco by mala byt na HC desiatka dobra
ked uz sa tu hejtuje aj 11ka a este v nej nik nesedel pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 3:42   Citovat  

dnes som trochu laboroval z jazdnymi rezimami a postnem moje postrehy ak to niekoho zaujima a ked uz sa bavime o podtacani by ma zaujimalo co nasi odbornici nato co je podtacanie u litroveho turbomotoru ktory ma uz v 2000ot taku silu ako atmosfera v maxime ..

osobne si myslim,ze u CVT prevodovky je prakticky nemozne podtacat motor aspon v automatickom D rezime ,
akomile chcem po motore trocha sili a zlahka zatlacim na pedal ,otacky sa automaticky dostanu tam kde je sila motora na poziadavok idealna tak aby ani motor netrpel .. niekedy mi pride toto odstupnovani trosku prehnane ,kedze po urcitej miere zataze motor prejde z otacok cca 2200 zrazu nad 3000 co si myslim ,ze bude nieco ako poistka podtacania u CVT ,lebo motor by podla mna zvladol moj poziadavok aj s 2500ot kde ma dostatok sily na mensie stupanie do kopca alebo jemnejsiu akceleraciu ..

co sa tyka S rezimu tam by som povedal ,ze pri motore ktory ma redline v 5500ot je tento rezim na bezne jazdenie tatalne zbytocny a mozno pomoze v urcitych rychlostiach avsak zase ked clovek ide do cca 40km/h tak i v sportovom rezime necha prevodovka padnut otacky i pod 1500ot a ked uz som na mimomestkych rychlostiach tak je S rezim ako ochrana na podtacanie tiez zbytocny lebo motor aj tak uz netoci menej ako 2000ot jedine zeby mal virtualny 8 a 9 stupen co nema .. takze nechat to rycat na min 3500ot cely cas po okreskach len preto aby som sa bal podtacania motora je podla mna nezmysel ..
Chcel som povodne len zo zvedavosti odjazdit dalsich 500km na S rezime ,ale co som to skusal dnes tak je to uplne zbytocne a len by to zvysilo spotrebu a hluk v kabine nic viac ..

zase verim ,ze pri manualnej prevodovke to bude ine a je jasne ,ze hold kto to bude drzat na 1500ot a pedal podlaha tak to motoru najskor neprospeje ..
osobne si myslim ,ze kombinacia liter manual je nestastna , jazdil som natom nejaku dobu a ten motor by chcel reflash aby sa s tym dalo jazdit bez toho aby ten motor neustale trpel lebo ten motor nato ,ze je to turbo je do 1900 ot v manuali mrtvy a dava to dost najavo .. cize ak niekto ma manual a jazdi bezne pod 1900ot tak hold nema na zaobchadzanie z autom cit a nieje divu ,ze mu ten motor taketo zaobchadzane oplati benzinom v oleji ktory potom rozleptava rozvodovy remenen..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 11:07   Citovat  

Pre doplnenie v plnom rozsahu potvrdzujem to, co pise DOHCVTEC o praci prevodovky CVT v rezime D. Rezim S pouzivam napr. pri jazde klukatymi horskymi prejazdmi naposledy v rakuskych alpach. V tomto rezime otacky motora stupnu o cca 500 ot/min.
Pre doplnenie, liter s oznacenim P10 ktory je u nas novinkou, motorovu radu P v Japonsku pouzivaju od roku 2003 ako zaklad pre vozidla triedy kei cars.
Napr. Honda S660 ktoru pohana preplnovany trojvalec o objeme 660 cm3 a bol vyvinuty v spolupraci s firmou Mugen.
Z tohoto tiez usudzujem ze motor P10 nebol len tak vyvinuty na poslednu chvilu.
Japonci s tymito motormi patricne skusenosti dlhodobo maju.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 17:07   Citovat  

ked tak nad tym premyslam tak len tak zo srandy pani ,kolko z tych zadretych boli cvt a kolko manualy ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 17:57   Citovat  

A kolko 1.0 a 1.5 ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 19:36   Citovat  

tak 1.5 nie maju iny rozvod ..

male plus k predoslemu zisteniu o cvt ..
pri rychlostiach do cca 60km/h tak otacky padnu aj na 1300ot s po preradeni na S mi vyskocia o 1000ot co je jediny pripad kde by som to pouzil .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 19:59   Citovat  

Ano,ano 1.5 ma rozvodovu retaz ale riedenie oleja benzinom ako priamovstrek tam prebieha tiez a podla mna takto zriedeny olej uz nema take mazacie schopnosti. Preto sa niekto priklana ku skrateniu vymeny oleja ako doporucuje vyrobca. Ak to niekto zanedba a jazdi, tak podla mna moze aj tu problem nastat. Vsak ludia su rozny.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 20:18   Citovat  

tak ja jazdim pravidelne rakusko a menim olej po roku ako po uplinuti 20000km cize bezny clovek by mal menit ovela skor
,ja som menil po 11000km a ten predomnou po kazdych cca 12000km ..
taky co by s tym fakt jazdil len po meste tak rocne spravi kolko ? 6000km ? jedine zeby taky nemenil olej 3 roky ..
na 1.5 duplom kedze tam nieje problem z remenom a neviem si predstavit ako by niekto zadrel 1.5 jazdenim kratkych tras ,
ano po case mu to rozozerie tesnenia a pod ale zadriet asi nie ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 21:05   Citovat  

teda ak to chapem dobre, ak rozvodovy remen ktory je mazany olejom a sa nikde neodiera, tak tento problem by nastat nemal? Ci?

Doposial sa hovorilo o vadnej serii sirky remenov a naslednom odierani. Hadam ak to v honde zistili tak prislo k naprave a u naslednej vyrobe motorov by teda tento problem nemal byt. Pokial viem tykalo sa to rocnika 2017.
Hadam ked konstruovali priamovstrek pohanany rozvodovym remenom a mazany olejom tak vedeli co robia.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.8.2022 , 23:12   Citovat  

skyline napsal:

bphot0: nevím, jestli "dílnou" myslíš ofiko dealera, ale pokud ano, tak se vůbec nedivím. Resp. bylo by hodně divné, kdyby měl jeden dealer reklamací mraky a druhý žádné, i když určitý rozdíl bude v tom, kde se dealer nachází. Osobně si myslím, že nejvíc reklamací bude mít Praha a Brno, protože tam jsou pro provoz, náchylný ke zničení motoru, nejlepší podmínky. Naopak auta prodaná tam, kde není tolik příležitostí stát v zácpách a podtáčet motor, budou odcházet méně často. Bohužel tohle klade extrémní nároky na koupi ojetého vozu, protože i "nevinně" působící auto může být past a není jak to zjistit. Ze stejného důvodu máme 1.5 novou, protože ojeté bych to nechtěl (kdo ví, kdo s tím coural v zimě po městě - a někdo tady dával výsledky analýzy, ze které vyplýval brutální úbytek mazacích schopností právě vlivem benzínu v oleji). U 1.0 to bude ještě mnohem horší. Ale je to samozřejmě věc každého majitele, komické akorát je, když někdo dostane fakta a kope u toho nožičkama jak mimino, jako kdyby to ta fakta mohlo změnit Velmi šťastný


Ano, slo o oficialni dealerstvi Honda.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 165 2015 Civic i-DTEC  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 16:39   Citovat  

Despre napsal:

Pre doplnenie, liter s oznacenim P10 ktory je u nas novinkou, motorovu radu P v Japonsku pouzivaju od roku 2003 ako zaklad pre vozidla triedy kei cars.
Napr. Honda S660 ktoru pohana preplnovany trojvalec o objeme 660 cm3 a bol vyvinuty v spolupraci s firmou Mugen.
Z tohoto tiez usudzujem ze motor P10 nebol len tak vyvinuty na poslednu chvilu.
Japonci s tymito motormi patricne skusenosti dlhodobo maju.

Jsi úplně vedle, ten P10 motor vůbec není Honda.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:03   Citovat  

Pozornejsie si precitaj co som pisal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:10   Citovat  

Despre napsal:
Pozornejsie si precitaj co som pisal.

P10 nemá nic společného s předcházejícimi tříválci Honda Honda si ho objednala u jiného výrobce.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:18   Citovat  

A kto to tvrdi.
No comment.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:34   Citovat  

Despre napsal:
A kto to tvrdi.
No comment.


ved urob mu radost a napis ze si honda kupila Hatapku od skodovky a ,ze trojvalce su sitky aj ked ich honda robi uz 30rokov Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:38   Citovat  

Despre napsal:
A kto to tvrdi.
No comment.

Ten kdo píše o Japoncích v souvislosti s P10 Velmi šťastný Výrobce toho motoru se s ním dokonce chlubí na svých stránkách. Stačí trochu hledat a necucat informace z prstu . Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:43   Citovat  

Aaale prosim ta.
Objednali si teda motory, vobec nevedeli ake,ved mi sa tomu venovat teraz nebudeme.
Nieco tam nahadzte.
Dame na vas, my sa aj tak tomu nerozumieme.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:49   Citovat  

Despre napsal:
Aaale prosim ta.
Objednali si teda motory, vobec nevedeli ake,ved mi sa tomu venovat teraz nebudeme.
Nieco tam nahadzte.
Dame na vas, my sa aj tak tomu nerozumieme.

Tak nějak to bylo , asi nebyl důvod ztrácet čas vývojem warťase a použili motor od konkurence.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:53   Citovat  

citace:
Efficient gasoline engine
A 1-litre, 3-cylinder Otto DI engine, which FEV presents at the Motor Symposium as a product of successful series development, was developed on behalf of a customer. The “HONDA 1.0l VTEC Turbo” is the result of a cooperation with HONDA R&D Co. Ltd., in which FEV was able to demonstrate its expertise from concept to series release. The new, 1-liter Otto engine is the product of notions of downsizing, which led to the engine being made smaller but more efficient. The result is a more powerful and, at the same time, much more economical gasoline engine with a maximum torque of 200 Nm. It meets today's strict emission requirements of the target markets in China and Europe and is currently installed in the Honda Civic
-> tudy odkaz

Wartas byl vyvijen v EU, primarne jen pro EU. Nasledne bylo rozhodnuto o vyuziti i v nekterych mensich Hondach v Asii. Cvicka ho mela jen v EU.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3427 2019 Civic VT  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 17:55   Citovat  

2bep je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 18:01   Citovat  

Cudujem sa ze v honde maju este odvahu vyrabat auta ked nevedia ako na to.
Loris,prosim ta, okamzite ich kontaktuj, urcite im poradis.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 18:05   Citovat  

Despre napsal:
Cudujem sa ze v honde maju este odvahu vyrabat auta ked nevedia ako na to.
Loris,prosim ta, okamzite ich kontaktuj, urcite im poradis.

Ulevil jsi si ? Čekal bych trochu pokory místo urážení , ale uznat chybu je pro někoho těžké Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
Despre je teď offline  Despre
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 18:11   Citovat  

Este raz, ak nerozumies anglicky tak ti to napisem zrozumitelne:

Nekomentuji.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 128  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 18:15   Citovat  

Despre napsal:
Este raz, ak nerozumies anglicky tak ti to napisem zrozumitelne:

Nekomentuji.

Máš prima angličtinu je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 18:46   Citovat  

Despre napsal:
Cudujem sa ze v honde maju este odvahu vyrabat auta ked nevedia ako na to.
Loris,prosim ta, okamzite ich kontaktuj, urcite im poradis.


tak tak vyhadzat konstrukterov hondy a poslat tam nasich HC guglovych odbornikov pořádnej výtlem

asi nevie co je po anglicky cooperation with honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 20:15   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
tak tak vyhadzat konstrukterov hondy a poslat tam nasich HC guglovych odbornikov pořádnej výtlem

asi nevie co je po anglicky cooperation with honda

Tak ještě jednou pro méně chápavé chlapce.
Společnost FEV představila litrový tříválcový motor Otto DI, který byl vytvořen na zakázku zákazníka. Motor Honda 1,0 l VTEC Turbo je výsledkem spolupráce se společností Honda, při níž mohla společnost FEV prokázat své odborné znalosti od konceptu až po sériovou verzi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 2009 Accord Type-S  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 20:41   Citovat  

Despre napsal:
A kolko 1.0 a 1.5 ?


Pokud vím, tak jen jeden motor L15B0/7. Toho uživatele znám jen z fóra a stačí mi to k tomu, abych ho vyhodnotil jako demagoga. Ukazoval video, jak mu motor vydává nepatřičné zvuky a jezdil dál a dál. Až motor zaklepal. Troufám si říct, že bych auto po něm určitě nechtěl.

Jinak o oil diluton u 1.5 s CVT. Ano, zde se olej ředí benzínem častěji, než s 6MT. Je to právě z toho důvodu, který je uveden výše = nízké provozní otáčky. Než se do mě pustíte, nemám to z netu, ale od uživatelů, které osobně znám. Ti, kteří jezdí svižně a dálky = no problems.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2395 2019 Civic VT  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 21:01   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Pokud vím, tak jen jeden motor L15B0/7. Toho uživatele znám jen z fóra a stačí mi to k tomu, abych ho vyhodnotil jako demagoga. Ukazoval video, jak mu motor vydává nepatřičné zvuky a jezdil dál a dál. Až motor zaklepal. Troufám si říct, že bych auto po něm určitě nechtěl.

Jinak o oil diluton u 1.5 s CVT. Ano, zde se olej ředí benzínem častěji, než s 6MT. Je to právě z toho důvodu, který je uveden výše = nízké provozní otáčky. Než se do mě pustíte, nemám to z netu, ale od uživatelů, které osobně znám. Ti, kteří jezdí svižně a dálky = no problems.


si cital co som pisal o cvt ? ta ta nenecha prakticky podtacat motor zato vacsina ludi z manualom jazdi ako ? ako z kazdym inym turbom cize pokial motor taha tak neradim na vyssi stupen ,tak sa jazdi bezne aj na dizloch ..

cize ak maju naozaj v reale vacsi problem litrove motory s benzinom v oleji tak ver ,
ze nie kvoli cvt ,ale svojej neschopnosti radit aj ked motor ma dost sily ..

alebo mi chces povedat ,ze 2000ot je na turbomotor motor s 5500ot podtacanie ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.8.2022 , 21:05   Citovat  

Loris Batacchi napsal:
Tak ještě jednou pro méně chápavé chlapce.
Společnost FEV představila litrový tříválcový motor Otto DI, který byl vytvořen na zakázku zákazníka. Motor Honda 1,0 l VTEC Turbo je výsledkem spolupráce se společností Honda, při níž mohla společnost FEV prokázat své odborné znalosti od konceptu až po sériovou verzi.


ano ano vzali ho dali nan nalepku honda a sup na showroom

fakt veris ,ze honda nedozerala na vyvoj cely cas a neurcovala co a ako ? Robil si niekedy v automotive ?
fakt si myslis ,ze hoda poslala mail a v nom bolo ,chceme jednu trojvalcovu sitku zo 130konmi a 200Nm a inak si robte co chcete ? pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4932 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 240, 241, 242, 243  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(103374 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.5096s ][ Dotazy: 151 (0.4146s) ][ GZIP on - Debug on ]