Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[4]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Zůstat u Hondy? Možná Accord 9g (US) / Legend 2012 +
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
xBaryk je teď offline  xBaryk
PříspěvekZaslal: 14.5.2020 , 18:06   Citovat  

Zdravím,

chtěl bych tohle téma založit do budoucna v případě, že bude zájem a uchytí se.

Totiž k mé situaci, vlastnil jsem za posledních 5 let už Civica 5g 1.5; 8g 2.2icdti; 8g typer, 9g 1.8; Accorda 5g 2.0 ;6g coupe 3.0; 7g 2.4; 8g 2.4 MT tourer a 8g 2.4 AT; Legenda 2x KB1, Hondu FRV i-cdti.

Aktuálně mám Legenda KB1 a FR-V. Nicméně stále jsem velký fanda Hondy a ne a ne od Hondy odejít a trvám si na tom, že Honda do roku 2010 nabízela v cenové kategorii do 500 tis. ve stejných třídách nejlepší vozy v poměru cena x výkon.

Nicméně od roku 2010 se mi zdá, že Honda (asi nejen Honda, ale celkově japonec) zaspala a nabízené auta jsou o třídu níž než bývávaly. Mimo Hond jsem zkusil BMW i Mazdu, ale stejnak se vrátil k Hondě.

Teď čelím faktu, jestli zůstat u Hondy nebo ji opustit, což mi ale dělá mentální problém, protože se musím přeonačit na jinou značku a najít si v ní smysl a přesvědčení neboť auto pro mně není jen "blbým" dopravním prostředkem a Honda je pro mě srdcovou záležitostí, jakožto moje první auto a jako auta, které nabízí nebo nabízela stejné parametry s atmo motory jako automobilky s motory s turbem. Nemluvě o zážitcích s jízdy. Točit Type Ra, ačkoli to není rychlík do 8,5 tis. je prostě super VTEC

Auto používám na každodenní běžné ježdění 70/30 město/venkov. Chci určitě automat (CVT není automat ale nesmysl), s manuálem už mám nařazeno vcelku dost. Za další chci motor V8, s redline min. 7000 tis. ot. a zadokolku, ale u Hondy jsem schopen ještě zkousnout V6 a předokolku jako poslední štaci, před přechodem, pokud bych v Accordovi 9g 3.5 nenašel částečné uspokojení.

Stojím, před rozhodnutím:

- jestli si chvilku počkat, našetřit kačky a koupit Mustanga 2015+ jelikož to má vše co od auta chci. V8, automat, zadokolku, relativně fajn podvozek, hezkej interiér/exteriér a navigaci vevnitř, která není sice jako Audi, ale není o 20 let zpátky jako Cíva 10g nebo Toyota Camry, u které mi přišlo že je identická.

nebo:

- Zkusit ještě zůstat u Hondy, a sehnat Accorda 9g coupe 3.5 AT 2013-2015. Kvůli tomu, mimo vylití srdíčka, zakládám toto téma. Zdali by byl zájem udělat o téma s infe o autě, jako je na A6,7,8 g;

Případně zdali Accorda 9g tady někdo má, jestli může napsat jak jezdí, jestli je dobrej, špatnej, jestli může hodit nějaké zkušenosti případně se potkat a pokecat.
Pak ještě uvažuju o Legendovi KB2 ale rok 2012 + kdy měl už 6-ti stupňovej automat. Bylo by super, kdyby s tím někdo měl zkušenosti případně ho někdo měl. Minimálně bych rád pokecal.


PS: ND neřeším, vše objednávám z USA za ceny 1/4 oproti Hondě a čas dopravy je 3-5 dnů, a výběr dílů několikrát větší.


Díky a sorry za takovej elaborát, budu rád i za případné jiné typy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 2000 CBR 600F Varování : 1 
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.5.2020 , 12:16   Citovat  

Hah, tak po nejake dobe zajimave tema. Budu urcite sledovat! Neresim ted ze chci V8 s automatem, mustafa atp. Ale prakticky se dost shodujeme. Aktualne jezdim A8G K24 manual a povazuju to auto spolecne s Legendem KB2 za jedno z nejlepsich posledni doby, co Honda vykopla na trh. To auto mi dava proste vsechno co chci, je potreba se o nej rozumne starat coz me bavi, ale nic co by me melo nejak zrujnovat nebo nastvat se nevyprasi. A hlavne se mi neskutecne libi vzhledove a jak se chova OK A znacka Honda v neposledni rade je proste srdcovka. Uz jsem s nim ale delsi dobu a pokukuju po necem jinem, kde Honda uz nic moc nenabizi... Nenechazim posledni dva roky vubec nic, co by me chytlo u srdicka, mozna tak Mazda 6 2.5. Ucurkavam nad Infinity Q50 a Lexusama. Jenze tam uz bude alespon pro me servis asi bolestivej šuk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1445 2008 Accord  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.5.2020 , 13:23   Citovat  

Ta auta si měl rád, protože splňovala tvoje požadavky, proto sis je zamiloval. Měla určité vlastnosti, které dnes u Hondy nenajdeš. Takže je myslím iracionální u značky setrvávat, když je výběr jinde.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1073  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 15.5.2020 , 13:24  Naposledy upravil Lucaslegend dne 16.5.2020 , 10:48, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

caute.

tak ja som podobny problem riesil pred nedavnom co vybrat ako nahradu za legenda kb1 ktory sa mi pokazil....

podmienka bola bezpecne auto s adaptivnym tempomatom , stala 4x4, aspon V6, automat, prakticky kufor , aspon rocnik 2010....
cize najlogickejsie mi vyslo ist do acura mdx kedze je to v podstate do iste co legend kb1/kb2 len aj prakticke kedze to je suv, ale v podstate totozna technika s takmer rovnakym sh awd(je tam mensi rozdiel) lenze tych vobec nie je a ked sa objavi jedna za pol roka tak je tam neuplna vybava pre mna atd...lebo acura mdx narozdiel od legenda sa nepredavala v plnej vybave ale uz tam boli priplatkove balicky s roznou vybavou...

zvazoval som teda namiesto acury mdx lexus rx 350 alebo 400h, 450h.......a aj lexus gs 430 popripade ls hybrid....dokonca som uvazoval nad toyotou sienou na velke rodinne vylety ale je to uz velke hoci celkom rychle s 3.5v6 ale aj na kazdodenne dochadzanie do prace by to bolo skoda drat .....
kedze mame doma lexus gs 430 2005 ktory uz vyhradne servisujem iba ja tak som mal scim porovnavat ako drahy je lexus na servis....
momentalne ma lexus najazdenych 385 000km , kupovany bol ked mal cca 200 000km....
opravy ktore sa na nom museli robit za tych 185 000km boli:
-3 x lozisko na kolesach....to som nerobil doma stym sa mi nechcelo babrat...cca cena za jedno lozisko 80e + robota....
-oprava zalomeneho kabla pri abs snimaci....to som robil doma....
-kladka na remeni prislusenstva cca 40e menil som doma
-zla riadiaca jednotka elektrickeho serva (zistil som ze s tym malo viacero lexusov problem, cize chyba lexusu...) riesil som doma , diagnostikou som priblizne urcil chybu a potom este hladal info na nete aby som si to potvrdil ze to moze byt problem ...druhu riadiacku som objednal a alegra od poliaka za cca120e, tych funkcnych pouzitych riadiacok tu na okoli moc nieje na predaj takze bola v ponuke len z hybridu gs 450h, tak som to riskol a zobral ju...riadiacku samozrejme trebalo nakalibrovat diagnistikou(mam doma diagnostiku klon lexus takze som to zvladol...) kedze je z hybridu tak ma to jeden mensi problem, po nastartovani ukaze chybu serva na budikoch a servo nie je aktivne... vsetko sa samo vyriesi akonahle sa pohnete s autom, zmizne chyba a servo ide ok Úsměv...
- pridrety piestik na brzde (robil som doma , piestik neoriginal tusim 8E + tesnenia...)
- zaneseny chladic motora z vonku (uz sa koli tomu zahrieval motor v zatazi do kopca) vybral som ho , vycistil a vsetko je ok
- deravy vyfuk ...uz dost hrdzavie, tak ale auto ma uz 15 rokov takze sa to da akceptovat hoci legend stym este problém nema......ale ma to pekny zvuk takze sa stym neponahla Úsměv ale treba to poriesit inac by bol problem na emisiach hoci nevyhadzuje ziadnu chybu......novy zadny diel vyfuku predava poliak za cca 140ee ....tak snad to vydrzi par rokov....
tudy odkaz
- odisiel jeden senzor tlaku pneumatik...objednal sa novy ale nepasuje frekvencia na ktorej komunikuje...zatial nedoriesene
- obcasny problem s pistanim brzd....
auto je prerobene na lpg, na lpg sa najazdilo cca 170 000km, vsetko bolo ok az dokym nezatiekla voda do elektronickeho domazavania lpg a to skratovalo zapalovanie motora a koli tomu auto ostalo nepojazdne....to v celku trvalo dlho prist na to co sposobuje skrat az na motor(vecsinu prace som robil na tom ja takze som uz zacinal byt ztoho zufaly)....nastastie sa to vyriesilo a vsetko je zase ok ale bol som nasrany je tak sprosto riesene elektronicke domazavanie lpg ze moze sposobit takuto zavaznu poruchu! ja uz by som do tochto auta nedal ziadne domazavanie . tak isto ho uz nemam ani v legende.......
zvazoval som teda aj na kupov takehoto isteho auta kedze viem ze to nie je drahe na servis a je minimalne tak spolahlive ako honda ak nie viac....lenze ja som nechcel zadokolku....som uz strasne zvyknuty na stalu 4x4 s aktivnym diferencialom na legende....a 4x4 gs 430 nezozeniete! ine gs by som nechcel toto prave vynimocne pre svoju spolahlivost s tou V8 a dokonca ma nizsiu spotrebu nez legend....pri 180km/h ma otacky iba 3000ot....lenze gs 430 je drahsi od legenda a je ich velmi malo...a ani sa mi nepaci uz ten dizajn palubovky hlavne stredny panel....ale to by som prekusol....proste neni 4x4 nebude auto....
takze lexusa by som sa nebal brat...jedine co je nakladne navyse u lexusov oproti honde su verzie so vzduchovym podvozkom...tak sa proste tomu servisu nevyhnede...raz to proste pride....

bezny servis je podobny cenovo a aj narocnostou ako u hondy legend...niektore veci su dokonca dostupnejsie ako na legenda...
-rozvody cca 600e (nerobil som ja, keby ich robim doma tak sa da dostat na polovicu ceny urcite...)
-zadne brzdy sa menia castejsie ako na honde kedze sa stym autom jazdi tak ako sa patri na zadokolku Úsměv esp sa da vypnut iba do 40km/h
lexus gs 430 je fakt zabavne a spolahlive auto za malo penazi...bohuzial ten motor V8 430 nahradil motor V8 460 ktory uz bol priamovstrek kombinovany s nepriamovstrekom takze to nikto uz nevie dat na lpg.... a aj tak gs460 zohnat je este tazsie nez 430....a nakoniec aj tak museli ustupit z V8 na V6 koli EU vymyslom...ale zas tie V6 spolu s elektromotor su zaujimavou volbou...gs 450h je rychlejsia nez v8 430 ..nevyhodou starej gs450h je fakt dost maly kufor ale facelift cca od roku 2011 uz ma v podstate dostacujuci kufor a hlavne uz aj krasny moderny interiér!
.


takze nakoniec som musel polavit z podmienok kedze som nechel vela penazi uz davat do auta lebo som chcel investovat este do niecoho ineho.......

takze som opet kupil legenda kb1 tak som zvedavy kolko tento druhy vydrzi...prvy mi vydrzal 8rokov na tachometri ma 340 000km...

bol tu aj spomenuty infinity ale toho by som sa urcite bal koli spolahlivosti a mozno aj dostupnosti servisu...ale inac sa mi tie auta pacia uz davno takisto jaguar som pozeral ale proste spolahlivostou to je bieda Úsměv

ps : legend kb2 so 6st automatom tu bude riadna rarita dovezena jedine z usa....podla mna to tu nikto ani nema...
a nepaci sa mi uz na kb2 ze na nej zrejme uz viac setrili...predna kapota a aj predne blatniky uz nie su z hlinnika...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 75 2007 Legend  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.5.2020 , 17:13   Citovat  

JardaBar napsal:
Ta auta si měl rád, protože splňovala tvoje požadavky, proto sis je zamiloval. Měla určité vlastnosti, které dnes u Hondy nenajdeš. Takže je myslím iracionální u značky setrvávat, když je výběr jinde.


Tak urcite mas pravdu, hlavne jsme si teda treba ja tu A8mu i vysnil... Beru ho porad jako maleho a dostupneho legenda... Je pomalu cas se posunout dal, jenze otazka je kam se ted divat. Benzin 4 az 6ti val, 130kw+ nad 2 litry obsah, idelane neprimej vstrik nebo neco co nema problem s karbonem nebo benzinem v oleji, prevodovka je mi jedo krom variatoru, hnana naprava neresim, musi se s tim dat jet ve ctyrech na dovci a idelane vyrobene v Japonsku. Subaru? Mate nekdo zkusenosti s boxerama? pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1445 2008 Accord  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.5.2020 , 17:53   Citovat  

xBaryk: vše je o penězích. U Hondy bych zůstal, pokud by byla za rozumnou cenu sehnatelná TLX V6, což bohužel není. S SUV bojuju, není to ono a bral bych to čistě z praktičnosti, ale nechce se mi, tím vypadává MDX. RDX je přecejen trochu menší, minulá generace s V6 nevypadá nic moc a ta nová zase V6 nemá, za to je - když se objeví - drahá. Každopádně mě dvoulitrové turbo neláká.

Infiniti - líbí se mi moc, zvažoval jsem Q50 3.7 V6 i Q70. Obojí problém sehnat (vše je v ropě nebo v hybridu), obojí dle dostupných informací přecejen není úplně "top" - víc se to kazí a víc to žere.

Takže dle mého jedinou logickou volbou při odchodu z Hondy je Lexus. Aktuálně se dá koupit několik velmi zajímavých GS350 AWD- já to vyměnil za A8G 2.4 MT dva roky zpátky a nelituju. Je to navíc poslední šance na V6 bez hybridu - poface už se sem nevozil, reálně se prodával 2012-2014 a teď je chvíle, kdy to naposled prodávají první majitelé, tedy jasný servis a málo najeto (já své kupoval s 67k km, dnes se dají koupit stejné a pochopitelně levněji, přecejen jsou to dva roky).

Plyn neřeším, takže D4-S mi nevadí. Zvuk to má parádní, motor je na tom super. Převodovka stará (tedy, jak se říká v motoristických časopisech "léty prověřená kvalita") a pomalá, ale i tak na můj účel vůbec neřeším - sportovní jízdě totiž nebrání pomalá převodovka, ale těch cca 1800 kg. Je to auto na dálnici, umí projet zatáčku, dá se krásně vytočit a trochu se svézt, ale kvůli váze to není ono. 4x4 je pro takovou krávu v zimě návykové.

Na závěr jen proč jsem nevzal hybrid: mám to na dlouhé cesty a tam hybrid pomůže nejmíň - jezdím hodně Praha nebo Vídeň letiště a průměr mám za cca 27k km asi 9.4. Tím pádem nemělo smysl se smiřovat s nevýhodami hybridu - jen RWD, utlumený a ne tak zábavný motor, menší kufr. Co mě u auta štve nejvíc: nemá sklopné zadní sedačky a tak má jen díru na lyže, jenže já jezdím na snowboardu a ten se tam nevejde. Teď jsem nově zjistil, že se na to nedá sehnat tažné zařízení (zvažoval jsem kvůli nosiči na kola) - v USA to není problém, v Evropě prakticky nemožné. Ale nevidím to jako problém, to je takové to "nice to have", žádný dealbreaker.

Každopádně přeji hodně štěstí v hledání náhrady. Posun "nahoru", luxus, do sportovna laděné svezení a současně kvalitu dle mého jinde najít nelze. Infiniti bude sportovnější, ale kvalita... Němci ani nemluvím, i když místy pokukuju po 435i cabrio ("vyřešil" bych dvě mouchy jednou ranou a měl o auto míň, dnes Lexus plus Mini). Jenže to je prakticky nesehnatelné s větranými sedačkami (přitom odpovídající mercedesy to mají naopak skoro všechny, ale ty zase s plátěnou střechou nejsou celoročním autem).

Jo a Mustang GT cabrio, na to se dívám pořád, jen bych to potřeboval za nižší ceny, jako třetí auto místo Miníka to nemůže stát 750k a víc. Ale souhlas, že už to vypadá slušně i vevnitř, do prémie daleko, ale ani to není ohoblované prkno jak v jedničkové fabii jako dřívější generace.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1656  
xBaryk je teď offline  xBaryk
PříspěvekZaslal: 16.5.2020 , 3:08   Citovat  

Všem:

Díky moc za super reakce, jsem rád, že tohle dilema neřeším sám a že tu jsou lidi, kteří řeší i "nové" auta...

krtekm napsal:
Hah, tak po nejake dobe zajimave tema. Budu urcite sledovat! Neresim ted ze chci V8 s automatem, mustafa atp. Ale prakticky se dost shodujeme. Aktualne jezdim A8G K24 manual a povazuju to auto spolecne s Legendem KB2 za jedno z nejlepsich posledni doby, co Honda vykopla na trh. To auto mi dava proste vsechno co chci, je potreba se o nej rozumne starat coz me bavi, ale nic co by me melo nejak zrujnovat nebo nastvat se nevyprasi. A hlavne se mi neskutecne libi vzhledove a jak se chova OK A znacka Honda v neposledni rade je proste srdcovka. Uz jsem s nim ale delsi dobu a pokukuju po necem jinem, kde Honda uz nic moc nenabizi... Nenechazim posledni dva roky vubec nic, co by me chytlo u srdicka, mozna tak Mazda 6 2.5. Ucurkavam nad Infinity Q50 a Lexusama. Jenze tam uz bude alespon pro me servis asi bolestivej :mrd


Za mě je accord 2.4 8g mt i at nejlepší sériové auto střední třídy co kdy Honda vydala. Naprosto super podvozek, kterej je komfortní a zároveň s ním jde jet hodně rychle když řidič chce a umí. Řízení mi sedlo hned, a je to skvělej kompromis mezi nádechem sportu a běžným ježděním. Exteriér a interiér na rok 2008 dle mého bravurní! Oproti starýmu Céčku nebo E92. Motor super (2.4 - jiný motor tam nejde, dle mého), ale lehce zaspal, ne že by nebyl fajn ale ví pasoval do a7g, na těžšího Accorda mi už v něm chyběl krouťák, nicméně do roku 2010-12 stále konkurence schopnej a točivej, to co u Hondy máme rádi..

Měl sem ho současně s bmw 520d a tam teda už mi přišlo, že je hodně cítit, že kde honda končí BMW začíná, ale budu li srovnávat v rámci tříd a nepočítaje 3.0 v e92 tak do příchodu F30 2013 si myslím, že Accord super OK OK V rámci ceny kolem 200k samozřejmě.

..Legend KB2, no to je pro mě otazník, kterej bych možná ještě rád vyzkoušel ale porovnávaje s BMW 5 a Vergl E je v roce 2005 naprosto jinde a jednoznačně dominovalo. Nechápu, že se jich prodalo tak málo.. možná kvůli tomu konzervnímu designu kterej napravil až KB2 aaaaaaale tu 5-ti kvaltovou převodovku ještě skousnu v KB1, beru že je to původní koncepce z roku 2002 nebo kdy ho začali vyvíjet.. ale v roce 2010 je to totál za zenitem, naprosto zabitej potenciál motoru, kterej je prostě super, žádné z oněch prémiovek nemá na tu kubaturu stejný nebo větší výkon.
Čili mě láká zkusit KB2 2012 + s 6-ti kvaltem, ale ten je docela nesehnatelnej a relativně drahej, tu cenu už to nemá. Spíš mě zajímá ten Accord 9g 3.5, kterej je o půl tuny lehčí a má 6-ti kvalt... jen ta předokolka....
To co udělali s FN2 byl luxus, neboť motor neměl příliš výkonu ale v kombinaci s krátkou převodovkou to byla ideální kombinace jak sladit motor a převodovku. U KB1 je tohle bohužel katastrofa.

JardaBar napsal:
Ta auta si měl rád, protože splňovala tvoje požadavky, proto sis je zamiloval. Měla určité vlastnosti, které dnes u Hondy nenajdeš. Takže je myslím iracionální u značky setrvávat, když je výběr jinde.


Iracionální to asi je, že stále tíhnu k Hondě asi i proto zakládám tohle téma abych našel inspiraci a chuť jít jinam, ale němci jsou u mě pase. Od začátku mých aut jsem proti němcům a snažím se dokazovat, že na světě jsou i jiné auta než němci, které je předčí.

Měl sem tu čest projet i se 750i a Verglem, i když musím říct, že celkově mám blíž k BMW, tomu, že sednu do auta a ono mě obklopí, interiér je sportovnější a působí na mě víc emočně tak Mercedes C 43 AMG je prostě, co se týče pocitu z jízdu úplně jinde... ale, že by Mercedes byl citově a řidičsky založený auto, nevím, nehraje mi to vůbec na city... To už jsem měl daleko větší zážitek z jízdy z Alfy Giulie, která teda musím uznat je naprosto bravurní auto, jak italy nemusím tak QV bych asi bral. Je to bestie s úžasnou komunikací s řidičem.. to mě přišlo lepší než BMW i Mercedes, jenže všechny ty auta jsou úplně něco jiného než bývávali a sice jedou jak kráva, o tom žádná, ale už je to o zážitku z rychlosti ale ne ze zážitku s jízdy.. a zážitek z jízdy si můžu užít jen na okruhu, ve městě mi to s jedním bodem je víte k čemu. Když sem jel s M2 tak super, ale opět úplně to samé, tlak, zátah a 150 z fleku.. troufnu si říct, že větší zážitek z jízdy budu mít s FN2 když ji budu šlapat pod krkem a točit 8,5tis. ot. a kroutit se v krátkých točkách ; Zážitek z jízdy je pro mě víc, než zážitek z rychlosti, kterou si běžně nemůžu užít.



Lucaslegend napsal:
caute.

tak ja som podobny problem riesil pred nedavnom co vybrat ako nahradu za legenda kb1 ktory sa mi pokazil....

podmienka bola bezpecne auto s adaptivnym tempomatom , stala 4x4, aspon V6, automat, prakticky kufor , aspon rocnik 2010....
cize najlogickejsie mi vyslo ist do acura mdx kedze je to v podstate do iste co legend kb1/kb2 len aj prakticke kedze to je suv, ale v podstate totozna technika s takmer rovnakym sh awd(je tam mensi rozdiel) lenze tych vobec nie je a ked sa objavi jedna za pol roka tak je tam neuplna vybava pre mna atd...lebo acura mdx narozdiel od legenda sa nepredavala v plnej vybave ale uz tam boli priplatkove balicky s roznou vybavou...

zvazoval som teda namiesto acury mdx lexus rx 350 alebo 400h, 450h.......a aj lexus gs 430 popripade ls hybrid....dokonca som uvazoval nad toyotou sienou na velke rodinne vylety ale je to uz velke hoci celkom rychle s 3.5v6 ale aj na kazdodenne dochadzanie do prace by to bolo skoda drat .....
kedze mame doma lexus gs 430 2005 ktory uz vyhradne servisujem iba ja tak som mal scim porovnavat ako drahy je lexus na servis....
momentalne ma lexus najazdenych 385 000km , kupovany bol ked mal cca 200 000km....
opravy ktore sa na nom museli robit za tych 185 000km boli:
-3 x lozisko na kolesach....to som nerobil doma stym sa mi nechcelo babrat...cca cena za jedno lozisko 80e + robota....
-oprava zalomeneho kabla pri abs snimaci....to som robil doma....
-kladka na remeni prislusenstva cca 40e menil som doma
-zla riadiaca jednotka elektrickeho serva (zistil som ze s tym malo viacero lexusov problem, cize chyba lexusu...) riesil som doma , diagnostikou som priblizne urcil chybu a potom este hladal info na nete aby som si to potvrdil ze to moze byt problem ...druhu riadiacku som objednal a alegra od poliaka za cca120e, tych funkcnych pouzitych riadiacok tu na okoli moc nieje na predaj takze bola v ponuke len z hybridu gs 450h, tak som to riskol a zobral ju...riadiacku samozrejme trebalo nakalibrovat diagnistikou(mam doma diagnostiku klon lexus takze som to zvladol...) kedze je z hybridu tak ma to jeden mensi problem, po nastartovani ukaze chybu serva na budikoch a servo nie je aktivne... vsetko sa samo vyriesi akonahle sa pohnete s autom, zmizne chyba a servo ide ok Úsměv...
-pridrety piestik na brzde (robil som doma , piestik neoriginal tusim 8E + tesnenia...)
- zaneseny chladic motora z vonku (uz sa koli tomu zahrieval motor v zatazi do kopca) vybral som ho , vycistil a vsetko je ok
-deravy vyfuk ...uz dost hrdzavie, tak ale auto ma uz 15 rokov takze sa to da akceptovat hici legend stym este problém nema......ale ma to pekny zvuk takze sa stym neponahla Úsměv ale treba to poriesit inac by bol problem na emisiach hoci nevyhadzuje ziadnu chybu......novy zadny diel vyfuku predava poliak za cca 140ee ....tak snad to vydrzi par rokov....
tudy odkaz
odisiel jeden senzor tlaku pneumatik...objednal sa novy ale nepasuje frekvencia na ktorej komunikuje...zatial nedoriesene
-obcasny problem s pistanim brzd....
auto je prerobene na lpg, na lpg sa najazdilo cca 170 000km, vsetko bolo ok az dokym nezatiekla voda do elektronickeho domazavania lpg a to skratovalo zapalovanie motora a koli tomu auto ostalo nepojazdne....to v celku trvalo dlho prist na to co sposobuje skrat az na motor....nastastie sa to vyriesilo a vsetko je zase ok ale bol som nasrany je tak sprosto riesene elktronicke domazavanie lpg ze moze sposobit takuto zavaznu poruchu! ja uz by som do tochto auta nedal ziadne domazavanie . tak isto ho uz nemam ani v legende.......
zvazoval som teda aj na kupov takehoto isteho auta kedze viem ze to nie je drahe na servis a je minimalne tak spolahlive ako honda ak nie viac....lenze ja som nechcel zadokolku....som uz strasne zvyknuty na stalu 4x4 s aktivnym diferencialom na legende....a 4x4 gs 430 nezozeniete! ine gs by som nechcel toto prave vynimocne pre svoju spolahlivost s tou V8 a dokonca ma nizsiu spotrebu nez legend....pri 180km/h ma otacky iba 3000ot....lenze gs 430 je drahsi od legenda a je ich velmi malo...a ani sa mi nepaci uz ten dizajn palubovky hlavne stredny panel....ale to by som prekusol....proste neni 4x4 nebude auto....
takze lexusa by som sa nebal brat...jedine co je nakladne navyse u lexusov oproti honde su verzie so vzduchovym podvozkom...tak sa proste tomu servisu nevyhnede...raz to proste pride....

bezny servis je podobny cenovo a aj narocnostou ako u hondy legend...niektore veci su dokonca dostupnejsie ako na legenda...
-rozvody cca 600e (nerobil som ja, keby ich robim doma tak sa da dostat na polovicu ceny urcite...)
-zadne brzdy sa menia castejsie ako na honde kedze sa stym autom jazdi tak ako sa patri na zadokolku Úsměv esp sa da vypnut iba do 40km/h
legus gs 430je fakt zabavne auto...bohuzial ten motor V8 430 nahradil motor V8 460 ktory uz bol priamovstrek kombinovany s nepriamovstrekom takze to nikto uz nevie dat na lpg.... a aj tak gs460 zohnat je este tazsie nez 430....a nakoniec aj tak museli ustupit z V8 na V6 koli EU vymyslom...ale zas tie V6 spolu s elektromotor su zaujimavou volbou...gs 450h je rychlejsia nez v8 430 ..nevyhodou starej gs450h je fakt dost maly kufor ale facelift cca od roku 2011 uz ma v podstate dostacujuci kufor a hlavne uz aj krasny moderny interiér!
.


takze nakoniec som musel polavit z podmienok kedze som nechel vela penazi uz davat do auta lebo som chcel investovat este do niecoho ineho.......

takze som opet kupil legenda kb1 tak som zvedavy kolko tento druhy vydrzi...prvy mi vydrzal 8rokov na tachometri ma 340 000km...

bol tu aj spomenuty infinity ale toho by som sa urcite bal koli spolahlivosti a mozno aj dostupnosti servisu...ale inac sa mi tie auta pacia uz davno takisto jaguar som pozeral ale proste spolahlivostou to je bieda Úsměv

ps : legend kb2 so 6st automatom tu bude riadna rarita dovezena jedine z usa....podla mna to tu nikto ani nema...
a nepaci sa mi uz na kb2 ze na nej zrejme uz viac setrili...predna kapota a aj predne blatniky uz nie su z hlinnika...


Vypadá to, že řešíš nebo jsi řešil úplně to stejné co já. Já v době kdy prodával f10 jsem měl současně A8G 2.4 AT, a u ní mi prostě už nestačil krouťák, v kombinaci se starým automatem tuplem. Tak sem si řekl, že ještě přece jenom půjdu znovu do Legenda a ten důvod byl i částečně to, že sem si chtěl ozkoušet jak funguje objednávání dílů z USA. Krátce po koupi mi odešla řemenice, v Hondě cca 8k. z USA sem ji objednal za 90 dolarů a rovnou sem si k tomu vzal vrtaný kotouče za 150 usd s deskama; došlo mi to za 3 dny.. úplná pohoda. Věděl sem, že další auto bude pravděpodobně něco americkýho s normálním motorem.

Je fakt, že Legend KB2 2012+ nemají ani poláci, kteří mají většinou všechno. Ještě mám možnost auta z Ruska, ale do toho se mi úplně nechce. Nicméně v Moskvě fungují Towox.ru; dělají Legendy a Volva a kluci jsou super. Dokonce dělají i "chiptuning", nevím jak to jinak nazvat, ale posunou vtec dolů, udělají z toho euro 2 a optimalizujou časování zapalování, Hondatu, flashpro ani reflash jsem na Legenda nenašel. Jediný co jsem našel tak je reflash a Flash pro na Accorda 3.5 at/mt. Jsem v kontaktu s O. Mezihorákem ze Silponixu, jestli to zvládnou. Protože Flashpro na J35 údajně určeno pro US/Canada trh a reflash nemá moc smysl. Nic jako K-PRO na J motory není, snad jen to Flash pro, uvidíme.

Ta GS 430 je tedy na plyn v pohodě, žádný problém? (Viz. závěr mého dalšího elaborátu)

skyline napsal:
xBaryk: vše je o penězích. U Hondy bych zůstal, pokud by byla za rozumnou cenu sehnatelná TLX V6, což bohužel není. S SUV bojuju, není to ono a bral bych to čistě z praktičnosti, ale nechce se mi, tím vypadává MDX. RDX je přecejen trochu menší, minulá generace s V6 nevypadá nic moc a ta nová zase V6 nemá, za to je - když se objeví - drahá. Každopádně mě dvoulitrové turbo neláká.

Infiniti - líbí se mi moc, zvažoval jsem Q50 3.7 V6 i Q70. Obojí problém sehnat (vše je v ropě nebo v hybridu), obojí dle dostupných informací přecejen není úplně "top" - víc se to kazí a víc to žere.

Takže dle mého jedinou logickou volbou při odchodu z Hondy je Lexus. Aktuálně se dá koupit několik velmi zajímavých GS350 AWD- já to vyměnil za A8G 2.4 MT dva roky zpátky a nelituju. Je to navíc poslední šance na V6 bez hybridu - poface už se sem nevozil, reálně se prodával 2012-2014 a teď je chvíle, kdy to naposled prodávají první majitelé, tedy jasný servis a málo najeto (já své kupoval s 67k km, dnes se dají koupit stejné a pochopitelně levněji, přecejen jsou to dva roky).

Plyn neřeším, takže D4-S mi nevadí. Zvuk to má parádní, motor je na tom super. Převodovka stará (tedy, jak se říká v motoristických časopisech "léty prověřená kvalita") a pomalá, ale i tak na můj účel vůbec neřeším - sportovní jízdě totiž nebrání pomalá převodovka, ale těch cca 1800 kg. Je to auto na dálnici, umí projet zatáčku, dá se krásně vytočit a trochu se svézt, ale kvůli váze to není ono. 4x4 je pro takovou krávu v zimě návykové.

Na závěr jen proč jsem nevzal hybrid: mám to na dlouhé cesty a tam hybrid pomůže nejmíň - jezdím hodně Praha nebo Vídeň letiště a průměr mám za cca 27k km asi 9.4. Tím pádem nemělo smysl se smiřovat s nevýhodami hybridu - jen RWD, utlumený a ne tak zábavný motor, menší kufr. Co mě u auta štve nejvíc: nemá sklopné zadní sedačky a tak má jen díru na lyže, jenže já jezdím na snowboardu a ten se tam nevejde. Teď jsem nově zjistil, že se na to nedá sehnat tažné zařízení (zvažoval jsem kvůli nosiči na kola) - v USA to není problém, v Evropě prakticky nemožné. Ale nevidím to jako problém, to je takové to "nice to have", žádný dealbreaker.

Každopádně přeji hodně štěstí v hledání náhrady. Posun "nahoru", luxus, do sportovna laděné svezení a současně kvalitu dle mého jinde najít nelze. Infiniti bude sportovnější, ale kvalita... Němci ani nemluvím, i když místy pokukuju po 435i cabrio ("vyřešil" bych dvě mouchy jednou ranou a měl o auto míň, dnes Lexus plus Mini). Jenže to je prakticky nesehnatelné s větranými sedačkami (přitom odpovídající mercedesy to mají naopak skoro všechny, ale ty zase s plátěnou střechou nejsou celoročním autem).

Jo a Mustang GT cabrio, na to se dívám pořád, jen bych to potřeboval za nižší ceny, jako třetí auto místo Miníka to nemůže stát 750k a víc. Ale souhlas, že už to vypadá slušně i vevnitř, do prémie daleko, ale ani to není ohoblované prkno jak v jedničkové fabii jako dřívější generace.


Já bych teoreticky bral i TSX 3.5, což je A8g s 3.5, možná i to TL s 3.7 ale to je už těžký. TLX Je nesehnatelný, mají je na autoscoutu ale stojí 60 tis. euro což je nesmysl cena vzhledem k cenám v USA. Za ty prachy mám už na výběr Lexus, i lehce jetý C AMG. V čemž už ztrácím tu výhodu Hondy/Acury cena poměr x výkon. Navíc TLX má zastaralej interiér, nebo koncepčně starej, oproti oboum zmíněným. K Lexusu viz. níže.

Mě se u toho Mustanga líbí to, že za cenu kolem 800-900 tis. seženu auto s 5.0, 6at, rwd který má fajn podvozek, je hezký a má relativně málo najeto. Nejraději bych vzal Shelby GT500, která stojí nová 74 tis. usd a vyrovná se 3x dražší M8. To je ale zatím budoucnost.
-----------------------------

To All:

U Lexusu prostě nemůžu přijít na kloub těm hybridům, něco jsem pojezdil s Toyotou Camry 2.5 a Mondeem hybrid. Obě dvě auta z mého pohledu naprostá katastrofa, hrůza a děs. (Pro mě) O sportovní jízdě nejde mluvit, ani trošičku.. Kdyby tam byl náznak sportovní jízdy... ale to je fakt úplně 0, možná mínus. Zatáčky v Camry jsem myslel, že se plavím na jachtě v Indickém oceánu a společný jmenovatel když se ty auta vytočili na max. otáčky a auto řvalo a nejelo. To jsem myslel, že zešílím. Z toho usuzuji, že hybrid asi prostě není pro mě. Já potřebuji aby to auto řadilo, aby se točilo, abych cítil, že se něco děje. Jinak ale spotřeba naprostej luxus - to nelze popřít. Nejeden traktor by tomu záviděl.

K Lexusu a Infinity.. Infinity mě láká, ale spolehlivost Nissanu má ve mě důvěru jako spolehlivost VW - teda žádnou. Tak nevím, nic moc o nich nevím. Respektive ty 3,5 z Murana a 350z jsou katastrofa, nechápu jak někdo může udělat olejovou vanu s náplní 3,5litru... to snad ne to snad ne to snad ne
A o těch 5.6 V8 toho moc nevím, to by mě i zajímalo.

Lexus je asi nejvhodnějším kandidátem na přestup, ale V6 mě už neláká, když V6 tak zůstanu u A9G coupe, jediný + je zadokolka.

Nicméně, jste mě trošku nahlodali a tím, že všichni mluvíte o Lexusu a máte jej, tak se začínám směrovat tam. Jen mě mrzí, že tam dávají to přímé vstřikování, než bych úplně uvažoval o plynu ale úplně ho nevylučuju. S Legendem mám průměr 17l/100km. Což při ceně benzínu 22Kč relativně ok, ale při 30 kačkách už je to docela dost.

Nicméně se mi líbí, že u Lexusu, když půjdu do GS 430/460 mám možnost stoupat do RC F, nebo GS F ; ty 3,5 v6 mě nelákají, chtěl bych už V8 ale, ok Lexus je nabízí, což je príma. S hybridem si nedokážu představit po zkušenosti s Camrynou jezdit, ale třeba je to u Lexusu jinak.

Jen by mě možná zajímalo porovnání spotřeby 430 na plyn s 6at a 460 8at na benzín. Zatím to vypadá, že půjdu buď do A9g coupe 3.5 a nebo spíše potom co jsem zhlédl tu GS 430/460 tak do ní na rok, dva a potom až se mi podaří založit odpočtová firma do nečeho novějšího .. RC, GS F / Mustang/Shelby. (Jsem takovej psychouš, že potřebuju mít plán a nechci skákat od značky ke značce, když něco tak pořádně.)

Pánové díky moc všem za smysluplné odpověďi Honda OK
OK OK přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 2000 CBR 600F Varování : 1 
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.5.2020 , 6:51   Citovat  

xBaryk napsal:
Chci určitě automat (CVT není automat ale nesmysl)...


Jo jo, je to tak. CVT je mor. Asijský mor. Momentálně všechny vyráběná auta v Ásii mají automat pouze a jen CVT (popř. e-CVT u hybridů, což je ale něco jiného).

Proč to tak je? Říká se tomu "optimalizace výrobních nákladů". Takže namísto klasické poctivé HDM - CVT, namísto poctivých plechů (co měly předchozí generace), slabé plechy které přenášejí hluk, namísto ošetřeného podvozku, nic, atd.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 218  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 18.5.2020 , 12:23   Citovat  

skyline napsal:



Takže dle mého jedinou logickou volbou při odchodu z Hondy je Lexus. Aktuálně se dá koupit několik velmi zajímavých GS350 AWD- já to vyměnil za A8G 2.4 MT dva roky zpátky a nelituju. Je to navíc poslední šance na V6 bez hybridu - poface už se sem nevozil, reálně se prodával 2012-2014 a teď je chvíle, kdy to naposled prodávají první majitelé, tedy jasný servis a málo najeto (já své kupoval s 67k km, dnes se dají koupit stejné a pochopitelně levněji, přecejen jsou to dva roky).

Plyn neřeším, takže D4-S mi nevadí. Zvuk to má parádní, motor je na tom super. Převodovka stará (tedy, jak se říká v motoristických časopisech "léty prověřená kvalita") a pomalá, ale i tak na můj účel vůbec neřeším - sportovní jízdě totiž nebrání pomalá převodovka, ale těch cca 1800 kg. Je to auto na dálnici, umí projet zatáčku, dá se krásně vytočit a trochu se svézt, ale kvůli váze to není ono. 4x4 je pro takovou krávu v zimě návykové.

Na závěr jen proč jsem nevzal hybrid: mám to na dlouhé cesty a tam hybrid pomůže nejmíň - jezdím hodně Praha nebo Vídeň letiště a průměr mám za cca 27k km asi 9.4. Tím pádem nemělo smysl se smiřovat s nevýhodami hybridu - jen RWD, utlumený a ne tak zábavný motor, menší kufr. Co mě u auta štve nejvíc: nemá sklopné zadní sedačky a tak má jen díru na lyže, jenže já jezdím na snowboardu a ten se tam nevejde. Teď jsem nově zjistil, že se na to nedá sehnat tažné zařízení (zvažoval jsem kvůli nosiči na kola) - v USA to není problém, v Evropě prakticky nemožné. Ale nevidím to jako problém, to je takové to "nice to have", žádný dealbreaker.

Každopádně přeji hodně štěstí v hledání náhrady. Posun "nahoru", luxus, do sportovna laděné svezení a současně kvalitu dle mého jinde najít nelze. Infiniti bude sportovnější, ale kvalita... Němci ani nemluvím, i když místy pokukuju po 435i cabrio ("vyřešil" bych dvě mouchy jednou ranou a měl o auto míň, dnes Lexus plus Mini). Jenže to je prakticky nesehnatelné s větranými sedačkami (přitom odpovídající mercedesy to mají naopak skoro všechny, ale ty zase s plátěnou střechou nejsou celoročním autem).



cau . dobre si si vybral lexus gs Úsměv keby som nemusel riesit spotrebu tak by to bola zaujimava volba...a mozno by som sa trocha bal pri vyssom najazde(to kludne moze byt az po 300 000 - 400 000km u japonca) aj vysokotlakeho systemu na priamovstreku... ale mam par otazok...
ako je to stou pohotovostnou/prevadzkovou hmotnostou?? cakal som menej ako 1800kg....zaujimave je ze niekde v recenziach citam pohotovostnu 1730kg a v jednom pohotovostna EU 1805kg...aku hmotnost teda myslia? cize aby sme si rozumeli, pohotovostna je hmotnost auta + vodic(standart cca 75kg) + prevadzkove kvapaliny, cca 90% paliva v nadrzi....ja mam na legende zapisanu prevadzkovu 1920kg a priblizne podobnu som aj odvazil na vahe....

na lexuse gs430 mame zapisanu prevadzkovu hmotnost 1770kg..nevazil som to....po prerabke na lpg uz je tam samozrejme o nieco vyssia zapisana...
ci ze by zaujimalo kolko mas teda zapisanu v technickom preukaze prevadzkovu hmotnost.

dlhodobu spotrebu mas teda fajn...ja by som mal urcite viac kedze by som to viac nahanal po okreskach...to ja na legende cez 14.5 litra lpg , benzinu by to bolo cez 12litrov ale nechodim take dlhe trasi po dialnici...ale legend zerie aj na dialnici nad 130km/h viac ako lexus gs 430 V8 kedze ma len 5st prevodovku...
kolko mas otacky pri 180km/h?? chcem to porovnat s gs430 spotrebu pri 180....respektive mozes dat aj aktualnu spottrebu pri 180 a 160...
ozaj maximalka gs 350awd je teda iba 190km?? aspon tak som cital ze to obmedzili koli 4x4...ako mne by to nevadilo ale niekomu by mohlo....ja som viac ako cca 220km/h nesiel na legende ale na lexuse bracho siel max co to dalo cize tych 250 Úsměv

a gs350 awd ma zvyseny podvozok oproti zadokolky o 1.5cm ,aj to moze to mat troska vplyv na prejazd zakrutami oproti zadokolky...

sklopne sedacky nemam ani ja na legende, tiez to obcas nastvalo, auto dlhe takmer 5m a nic dlhsie tam neodvezes, respektive nieco sa da ked sklopis spolujazdcovu sedacku tak uzsia krabica dlha 2m sa da odviest ale treba nadtym porozmyslat ako to tam dat Úsměv....

......tak ale treba stym ratat ze to nie je kombik...otvor na lyze mam tiez(vojdu sa tam urcite 3pari lyzi , mozno aj 4 by vosli) ale tiez tam snowboard nedam ale ja ho nedam ani do kufra! takze len na zadne sedacky....ocividne japonci taketo nieco nepoznaju Úsměv ale ty mas aspon velky kufor...legend na vyssiu strednu triedu veru ma asi najmensi zo vsetkych...

nosic na tazne som aj ja zvazoval ale tiez nemam tazne a zas zatial koli jednemu biku to nema zmysel riesit.......zatial som to riesil tak ked som potreboval brat jeden bike ze som ho dal bud do kufra ale to som musel dat dole obe kolesa a aj cele riadidla takze to som urobil iba raz tak lebo ma to nebavi rozoberat riadidla....takze potom som ho zacal davat pred zadne sedacky, to mi staci dat dole iba predne koleso....ale musim byt velmi opatrny aby som nieco neposkrabal ked ho tam davam....tak to tam dam jeden bike(mne to staci), keby som chcel dva mozno by to slo ak by som dal dole spodok zadnej sedacky. ta sa da dat dole za par sekund...ale toto je take riesenie z nudze, ten kto si kazdy tyzden lesti auto z vnutra z vonka by to neprezil ... Velmi šťastný ja mam auto hlavne na to aby ono sluzilo mne a nie ja jemu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 75 2007 Legend  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 18.5.2020 , 13:39   Citovat  

xBaryk napsal:
..Legend KB2, no to je pro mě otazník, kterej bych možná ještě rád vyzkoušel ale porovnávaje s BMW 5 a Vergl E je v roce 2005 naprosto jinde a jednoznačně dominovalo. Nechápu, že se jich prodalo tak málo.. možná kvůli tomu konzervnímu designu kterej napravil až KB2 aaaaaaale tu 5-ti kvaltovou převodovku ještě skousnu v KB1, beru že je to původní koncepce z roku 2002 nebo kdy ho začali vyvíjet.. ale v roce 2010 je to totál za zenitem, naprosto zabitej potenciál motoru, kterej je prostě super, žádné z oněch prémiovek nemá na tu kubaturu stejný nebo větší výkon.
Čili mě láká zkusit KB2 2012 + s 6-ti kvaltem, ale ten je docela nesehnatelnej a relativně drahej, tu cenu už to nemá. Spíš mě zajímá ten Accord 9g 3.5, kterej je o půl tuny lehčí a má 6-ti kvalt... jen ta předokolka....
To co udělali s FN2 byl luxus, neboť motor neměl příliš výkonu ale v kombinaci s krátkou převodovkou to byla ideální kombinace jak sladit motor a převodovku. U KB1 je tohle bohužel katastrofa.

.......
Je fakt, že Legend KB2 2012+ nemají ani poláci, kteří mají většinou všechno. Ještě mám možnost auta z Ruska, ale do toho se mi úplně nechce. Nicméně v Moskvě fungují Towox.ru; dělají Legendy a Volva a kluci jsou super. Dokonce dělají i "chiptuning", nevím jak to jinak nazvat, ale posunou vtec dolů, udělají z toho euro 2 a optimalizujou časování zapalování, Hondatu, flashpro ani reflash jsem na Legenda nenašel. Jediný co jsem našel tak je reflash a Flash pro na Accorda 3.5 at/mt. Jsem v kontaktu s O. Mezihorákem ze Silponixu, jestli to zvládnou. Protože Flashpro na J35 údajně určeno pro US/Canada trh a reflash nemá moc smysl. Nic jako K-PRO na J motory není, snad jen to Flash pro, uvidíme.

Ta GS 430 je tedy na plyn v pohodě, žádný problém? (Viz. závěr mého dalšího elaborátu)


.


presne tomu rozumiem co pises o tej prevodovke v kb1 aj hlavne v kb2......tiez nechapem preco to tak potentovali....jedine koli emisiam zrejme tak priblblo sprevodovali na hodne dlhe prevody ..... Bueee vsak na jednotke to vytocim na 78km/h a na dvojke na 122 tachometrovych....a podobne to je aj v kb2...vyhoda kb2 je nizsia spotreba o tak cca pol litra...pruznost aj zrychlenie je tam podobne...skusali sme to s kamosom ktory ma kb2...

sice v kb2 sa aj snazili nieco spravit s prevodovkou , trocha pomenili prevody ale filozofia zostala rovnaka musia byt lepsie emisie a spotreba za hocijaku cenu......
hladal som nejake udaje na porovnanie ale tazko povedat nakolko su pravdive/overene...

legend kb1 2007:

Gear ratios (overall):


I

2.697 (11.8 )

II

1.572 (6.88 )

III

1.071 (4.69)

IV

0.729 (3.19)

V

0.531 (2.32)


R

1.889


Final drive ratio std:

4.375

Speed range


(max speed on gears,


top gear value theor.):

(km/h

I:

70

II:

121

III:

177



legend kb2 2008 5speedAT:

Number of gears:

5

Gear ratios (overall):


I

2.697 (11.63)

II

1.606 (6.93)

III

1.071 (4.62)

IV

0.766 (3.3)

V

0.538 (2.32)



R

1.889



Final drive ratio std:

4.312



legend kb2 2012 6speed AT

Gear ratios (overall):


I

3.359 (12.5 )

II

2.095 (7.8 )

III

1.485 (5.53)

IV

1.065 (3.96)

V

0.754 (2.81)

VI

0.556 (2.07)

R

2.269


Final drive ratio std:

3.722

Speed range


(max speed on gears,


top gear value theor.):

(km/h

I:

68

II:

110

III:

155

vyzera to tak ze to teda je lepsie sprevodovane ako kb1 a ako aj kb2 pred faceliftom...ale o kolko to zlepsilo pruznost???

co sa tyka toho aktivovanie vtec uz v nizsich otackach to som uz hladal davno anic nenasiel...ak budes mat nejake blizsie info daj vediet...keby sa to dalo aktivovat aspon od 3800ot bolo by to zaujimave ako by to slo (teraz to aktivuje pri cca 4950ot) casto to nestaci kym sa dogula motor ktym otackam....nepomoze ani manualne radenie lebo niekedy nastane situacia ze uz elektronika nedovoli podradit .....

ano s gs430 na lpg ziaden problem ....jediny tam bol stym elektronickym domazavanim ale to fakt nie je bezny problem obecne....nadrz namiesto rezervy okolo 68litrova(natankujes cca 63L), dojazd na lpg cca 430 - 560km. 430km dojazd je pri jazde dialnice 160-180km/h + semtam jasenie na okreskach +minimum mesto....550 km dojazd je v podstate dialnica pri dodrziavani limitov...
co sa tyka spotreby gs430 vs 460 tak 430v lpg ma spotrebu tak okolo 12-14litrov lpg...460bude mat lepsiu spotrebu len na dialnici, obcas na okreskach ak to nebudes nahanat, kedze to je 8st automat, podla mna realna spotreba podla mna minimalne cca 10litorv benzinu urcite ...ale aj tak zohnat 460 V8 je takzmer nemozne...ja som ju videl na inzerate iba raz zatial....
a ak brat gs430 na 2roky tak to sa asi neoplati davat do plynu....ale tak samozrejme zalezi kolko sa najazdi km za rok....nas najazdi min 40 000km vo vyssich rychlostiach....
pises ze mas na legende 17litrov spotrebu? to ako dlhodoby priemer??benzinu?? to bud jazdis len po meste alebo jazdis len na rezime D3 Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 75 2007 Legend  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 18.5.2020 , 14:56   Citovat  

xBaryk: pokud skutečně toužíš po V8, tak vem Mustanga a vůbec na tím neuvažuj. Já se kdysi zamiloval do Maserati, ale stačilo si zavolat do pražské Scuderie ohledně cen servisu a nechat si udělat nabídku na pojistku a bylo vyřešeno Velmi šťastný U Lexe bych se toho nebál, ALE: IS F jsem prošvihl, už je to staré, celkově dost malé a s malým nájezdem drahé (když se objeví). GS F je naopak moc nové, líbilo by se mi moc, ale teď je u nás jediné, 1.35M, to je trochu jiná liga. Jel jsem s LC500, to je naprosto dokonalé auto, ale opět, cena.

Jo a GS 450h nelze srovnávat s 300h (což má i Camry). Přestože to není tak dravé jako 350, je to pořád V6, navíc celkově silnější a rychlejší než 350. Ke sportovnímu svezení chybí hlavně zvuk (řešitelné aftermarketem), je to prostě utlumené. Ale jede to velmi rychle a díky RWD je to i zábavné, určitě to zkus.

Mimochodem, kdysi jsem se jel do Budapešti podívat na TL Type S (motor z KB1) - nebýt to automat, tak to mám, zvuk skvělý. Torquesteer by mě asi časem štval, ale ten 5AT jsem prostě nepřekousl, úplně to zabilo charakter auta.

Lucaslegend: ano, maximálka je kvůli AWD jen 190, ale u nás je to fuk. Zvýšený podvozek je paráda v zimě, v létě by to člověk nejradši hodil na 20" a snížil, v zimě je rád, že projede všude, holt život je otázkou priorit Velmi šťastný Při popisu kola na zadních sedačkách jsem se osypal, to bych nedal - ani ten snb tam nedám (holt mám 160 cm). Zkoušel jsem to, možná kdybych to obalil celé do deky a nějak to tam za přední sedačku dal křížem, tak snad, ale to bych neměl to srdce to tak ničit - ta semi-anilinová kůže si to nezaslouží. Úsměv Provozní hmotnost dle VTP je 1845, takže bez řidiče je pohotovostní 1770 kg. Holt V6, permanentní 4x4 a AT v tak velkém autě ani nemůže být lehké.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1656  
xBaryk je teď offline  xBaryk
PříspěvekZaslal: 18.5.2020 , 18:43   Citovat  

Lucaslegend napsal:
presne tomu rozumiem co pises o tej prevodovke v kb1 aj hlavne v kb2......tiez nechapem preco to tak potentovali....jedine koli emisiam zrejme tak priblblo sprevodovali na hodne dlhe prevody ..... Bueee vsak na jednotke to vytocim na 78km/h a na dvojke na 122 tachometrovych....a podobne to je aj v kb2...vyhoda kb2 je nizsia spotreba o tak cca pol litra...pruznost aj zrychlenie je tam podobne...skusali sme to s kamosom ktory ma kb2...

sice v kb2 sa aj snazili nieco spravit s prevodovkou , trocha pomenili prevody ale filozofia zostala rovnaka musia byt lepsie emisie a spotreba za hocijaku cenu......
hladal som nejake udaje na porovnanie ale tazko povedat nakolko su pravdive/overene...

legend kb1 2007:

Gear ratios (overall):


I

2.697 (11.8 )

II

1.572 (6.88 )

III

1.071 (4.69)

IV

0.729 (3.19)

V

0.531 (2.32)


R

1.889


Final drive ratio std:

4.375

Speed range


(max speed on gears,


top gear value theor.):

(km/h

I:

70

II:

121

III:

177



legend kb2 2008 5speedAT:

Number of gears:

5

Gear ratios (overall):


I

2.697 (11.63)

II

1.606 (6.93)

III

1.071 (4.62)

IV

0.766 (3.3)

V

0.538 (2.32)



R

1.889



Final drive ratio std:

4.312



legend kb2 2012 6speed AT

Gear ratios (overall):


I

3.359 (12.5 )

II

2.095 (7.8 )

III

1.485 (5.53)

IV

1.065 (3.96)

V

0.754 (2.81)

VI

0.556 (2.07)

R

2.269


Final drive ratio std:

3.722

Speed range


(max speed on gears,


top gear value theor.):

(km/h

I:

68

II:

110

III:

155

vyzera to tak ze to teda je lepsie sprevodovane ako kb1 a ako aj kb2 pred faceliftom...ale o kolko to zlepsilo pruznost???

co sa tyka toho aktivovanie vtec uz v nizsich otackach to som uz hladal davno anic nenasiel...ak budes mat nejake blizsie info daj vediet...keby sa to dalo aktivovat aspon od 3800ot bolo by to zaujimave ako by to slo (teraz to aktivuje pri cca 4950ot) casto to nestaci kym sa dogula motor ktym otackam....nepomoze ani manualne radenie lebo niekedy nastane situacia ze uz elektronika nedovoli podradit .....

ano s gs430 na lpg ziaden problem ....jediny tam bol stym elektronickym domazavanim ale to fakt nie je bezny problem obecne....nadrz namiesto rezervy okolo 68litrova(natankujes cca 63L), dojazd na lpg cca 430 - 560km. 430km dojazd je pri jazde dialnice 160-180km/h + semtam jasenie na okreskach +minimum mesto....550 km dojazd je v podstate dialnica pri dodrziavani limitov...
co sa tyka spotreby gs430 vs 460 tak 430v lpg ma spotrebu tak okolo 12-14litrov lpg...460bude mat lepsiu spotrebu len na dialnici, obcas na okreskach ak to nebudes nahanat, kedze to je 8st automat, podla mna realna spotreba podla mna minimalne cca 10litorv benzinu urcite ...ale aj tak zohnat 460 V8 je takzmer nemozne...ja som ju videl na inzerate iba raz zatial....
a ak brat gs430 na 2roky tak to sa asi neoplati davat do plynu....ale tak samozrejme zalezi kolko sa najazdi km za rok....nas najazdi min 40 000km vo vyssich rychlostiach....
pises ze mas na legende 17litrov spotrebu? to ako dlhodoby priemer??benzinu?? to bud jazdis len po meste alebo jazdis len na rezime D3 Velmi šťastný


Díky za převodový poměry, zajímavý to takhle vidět. Nikdy jsem to nehledal ale je vidno, že s tím 6-ti kvaltem je to úplně o něčem jiném. Někde jsem snad četl, že s tím 6-ti kvaltem je to snad o sekundu rychlejší, no docela by to i odpovídalo. KB2 s 5, jen snad o 0,2s a to bude hlavně tím větším krouťákem ve středním pásmu otáček.

Ta KB2 s 5-ti kvaltem bude lepší hlavně co se týče středních otáček, je tam o dost víc krouťáku. S tím 6-ti kvaltem a super (pro mě) designem bych to bral a neváhal, vykašlal bych se i na V8 ale otázka je cena, kdyby stál 400 k + tak by to bylo zase už předražený, což by ale stál. Onehdá se prodávala KB2 2011 za 350 k.. to mi přijde už na hlavu.

Spotřeba... no jo, jezdím momentálně víc město, a nejsem lenoch úplně.. spíš ale to je tím, že v tom středním pásmu kdy to točíš nejběžněji šlapu, a ono to nejede a žere, to si myslím bude v KB2 i s 5kvaltem o trošku lepší. Je ale fakt, že mi každý auto co jsem měl snad kromě traktorovýho civica, žralo cca o min. 2 litry víc. Se superbem 3g 140 kw traktor jsem ujel 4000 km za měsíc se spotřebou 9,8L/100km... nechápu význam TDI. Viz. foto dole

Lexus se mi líbí čím dál tím víc, ale je fakt, že jich je zaboha málo.

skyline napsal:
xBaryk: pokud skutečně toužíš po V8, tak vem Mustanga a vůbec na tím neuvažuj. Já se kdysi zamiloval do Maserati, ale stačilo si zavolat do pražské Scuderie ohledně cen servisu a nechat si udělat nabídku na pojistku a bylo vyřešeno Velmi šťastný U Lexe bych se toho nebál, ALE: IS F jsem prošvihl, už je to staré, celkově dost malé a s malým nájezdem drahé (když se objeví). GS F je naopak moc nové, líbilo by se mi moc, ale teď je u nás jediné, 1.35M, to je trochu jiná liga. Jel jsem s LC500, to je naprosto dokonalé auto, ale opět, cena.

Jo a GS 450h nelze srovnávat s 300h (což má i Camry). Přestože to není tak dravé jako 350, je to pořád V6, navíc celkově silnější a rychlejší než 350. Ke sportovnímu svezení chybí hlavně zvuk (řešitelné aftermarketem), je to prostě utlumené. Ale jede to velmi rychle a díky RWD je to i zábavné, určitě to zkus.

Mimochodem, kdysi jsem se jel do Budapešti podívat na TL Type S (motor z KB1) - nebýt to automat, tak to mám, zvuk skvělý. Torquesteer by mě asi časem štval, ale ten 5AT jsem prostě nepřekousl, úplně to zabilo charakter auta.


Já chci Mustanga 2015+ a jsem v cenové hladině 800+, možná budu pokukovat i po RC F, v Polsku se dají sehnat kolem mil. Napřed bych ale rozhodně vyzkoušel to starší GSo, potřebuju primárně něco v čem budu vozit zboží, takže rok dva si možná dám oraz a otestuju GS430/60. Jsou na sautu i ty novější GSa 350/350AWD za celkem pěkný prachy (ten interér v roce 2015 je prostě boží) ale 6.ti válce :///

LC500 je sen až budu velkej kluk, jestli někdy budu. No a vrchol by byl LFA, ale to asi Jěžíšek pod stromeček jen tak v blízké budoucnosti nepřinese Velmi šťastný Velmi šťastný

S tím GSem 450h přece ale nemůže být řeč o zábavě s tím neautomatem, ne? AWD je super, nedám na to v Legendovi dopustit ale přece jen RWD je mnohem zábavnější.

skyline napsal:
xBaryk: Já se kdysi zamiloval do Maserati, ale stačilo si zavolat do pražské Scuderie ohledně cen servisu a nechat si udělat nabídku na pojistku a bylo vyřešeno Velmi šťastný


Tohle až tak neřeším, protože primárně jsem pojišťovák a servis mám jako druhej domov Velmi šťastný
----------------------------------


Pro oba:

Proč by to mělo být omezené na 190 s AWD? Legend jede 250 s AWD a celkem v pohodě, To by mě teda trošku štvalo, doufám, že RWD omezeno není?


IMG_5933.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_5933.jpg, 2.27 MB

IMG_5934.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_5934.jpg, 1.66 MB

IMG_5935.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_5935.jpg, 1.76 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 2000 CBR 600F Varování : 1 
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 18.5.2020 , 23:07   Citovat  

xBaryk: ad GS: F za 1.3M je o jednoho nového Civika víc než 800k za Mustanga. LFA je fajn, že to ještě vidíš jako sen, tohle už jsem zavrhl, životní priority jsou jinde. GS430 je hodně staré, taky jsem se na něj díval, ale nájezdy šílené a GS460 jsem za ta léta viděl tak možná dvě, ani jedno nebylo "60k km po prvním majiteli". Protože nemám sevis a jezdím do Lexu, potřebuju, aby to mělo jasnou historii.

Omezení na 190: přehřívaly by se diferáky. Je nutné se na to dívat tak, že je to pro JP a USA, kde je pro ně 100 MPH něco jako pro nás 300 ve Ferrari na autobahnu. V běžném provozu se k tomu nikdo nepřiblíží na míň než 50 km-h. Pro Němce, kde je každý ropák omezený na 250 je to samozřejmě slabota, ale při spotřebě, kterou to v té rychlosti má si myslím, že to je úplně jedno - nejde jen o peníze, ale kdo by pořád tankoval?

Všechny nové 350 jsou AWD, u nás se RWD vůbec neprodávalo. 350 RWD je poface minulá generace (to stejné, co má i VCool.

GS 450h to chce zkusit, jede to a je to RWD. Není to M5, ale myslím, že to překvapí - rozhodně, pokud nejsilnější hybrid co znáš je Camry.

Výhoda nové generace GS (od 2012) je interiér - mě se i minulá generace moc líbla, ale uvnitř je to prostě poplatné tomu, že je to současník Accorda 7G. 2012 je jiná liga.

No a nakonec - bastlení maserati někde po garáži, to mi přijde obecně trochu bída. Neříkám, že to není možné, ale když chci opici, chce to mít i na banány. A na tom je nejvíc vidět, že krmit italský (skoro)supersport chce víc než trochu nadstandardní příjmy. Jestli to za to stojí a jestli na to máš je samozřejmě už na tobě. Koupit za mega Granturismo nebo za 500k Quattroporte není problém, ale na mě už je to moc rizikové. A pojistka - pokud budeš chtít havárko, myslím, že je fuk, jestli jsi pojišťovák. Ne, že bych do toho zas tak viděl, ale komplet pojistku za cca 150k ročně podle mě za 20k nepořídíš. A abych se stresoval, že někdě něco neklapne... Už ten Legend je tak 100k za přední masku kvůli radaru - jenže starýho Legenda prostě se slzou v oku v takovém případě rozprodáš na díly, zatímco Maserati za milion do šrotu házet s lehkým srdcem nebudeš. Držel bych se toho Mustanga, Lexus ani Maser to není, ale je to pořád servisně pro normální lidi. Nebo toho Lexe, ale chápu, že oproti Legendu to motorově žádný zásadní posun není. Zkus to a uvidíš.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1656  
xBaryk je teď offline  xBaryk
PříspěvekZaslal: 19.5.2020 , 8:53   Citovat  

skyline napsal:
xBaryk: ad GS: F za 1.3M je o jednoho nového Civika víc než 800k za Mustanga. LFA je fajn, že to ještě vidíš jako sen, tohle už jsem zavrhl, životní priority jsou jinde. GS430 je hodně staré, taky jsem se na něj díval, ale nájezdy šílené a GS460 jsem za ta léta viděl tak možná dvě, ani jedno nebylo "60k km po prvním majiteli". Protože nemám sevis a jezdím do Lexu, potřebuju, aby to mělo jasnou historii.

Omezení na 190: přehřívaly by se diferáky. Je nutné se na to dívat tak, že je to pro JP a USA, kde je pro ně 100 MPH něco jako pro nás 300 ve Ferrari na autobahnu. V běžném provozu se k tomu nikdo nepřiblíží na míň než 50 km-h. Pro Němce, kde je každý ropák omezený na 250 je to samozřejmě slabota, ale při spotřebě, kterou to v té rychlosti má si myslím, že to je úplně jedno - nejde jen o peníze, ale kdo by pořád tankoval?

Všechny nové 350 jsou AWD, u nás se RWD vůbec neprodávalo. 350 RWD je poface minulá generace (to stejné, co má i VCool.

GS 450h to chce zkusit, jede to a je to RWD. Není to M5, ale myslím, že to překvapí - rozhodně, pokud nejsilnější hybrid co znáš je Camry.

Výhoda nové generace GS (od 2012) je interiér - mě se i minulá generace moc líbla, ale uvnitř je to prostě poplatné tomu, že je to současník Accorda 7G. 2012 je jiná liga.

No a nakonec - bastlení maserati někde po garáži, to mi přijde obecně trochu bída. Neříkám, že to není možné, ale když chci opici, chce to mít i na banány. A na tom je nejvíc vidět, že krmit italský (skoro)supersport chce víc než trochu nadstandardní příjmy. Jestli to za to stojí a jestli na to máš je samozřejmě už na tobě. Koupit za mega Granturismo nebo za 500k Quattroporte není problém, ale na mě už je to moc rizikové. A pojistka - pokud budeš chtít havárko, myslím, že je fuk, jestli jsi pojišťovák. Ne, že bych do toho zas tak viděl, ale komplet pojistku za cca 150k ročně podle mě za 20k nepořídíš. A abych se stresoval, že někdě něco neklapne... Už ten Legend je tak 100k za přední masku kvůli radaru - jenže starýho Legenda prostě se slzou v oku v takovém případě rozprodáš na díly, zatímco Maserati za milion do šrotu házet s lehkým srdcem nebudeš. Držel bych se toho Mustanga, Lexus ani Maser to není, ale je to pořád servisně pro normální lidi. Nebo toho Lexe, ale chápu, že oproti Legendu to motorově žádný zásadní posun není. Zkus to a uvidíš.


Nechtěl sem vypadat blbě, ale beru to všechno trochu nadnešeně. Maserati je fajn, ale nechtěl bych ho pokud bych musel řešit peníze. Stejně tak Mercedes nebo Porsche.
Řídím se heslem, že auto o Tobě říká mnohé a když za někým na jednání přijedeš Mercedesem tak už to o Tobě něco vypovídá a taky čeká.
Zakže promiň, jestli to z mé strany vyznělo tak, že bych byl schopný bastlit Maserati v garáži - nebyl a ani bych to nechtěl!

Je jasné, že u GS F za 1,3 je to dost, ale není zase oproti E AMG. Stále je to něco mezi.
Co se Lexu týče, tak záleží co servisuješ, ale pokud řešíš výměnu olejů/filtrů/brzd/čepů/ložisek a běžných spotřebních věcí tak v tom problém nevidím. Pokud by odešla převodovka, tak neřeším a dávám specialistovi, logicky.

Co se týče pojistek, to máš samozřejmě pravdu, to že jsem pojišťovák na to nemá žádný vliv, možná naopak pro klienty se snažím vyjednat lepší sazby než pro mě, ale opět to bylo vztáhlé k Lexu (nikoli Maserati).

LFA je spíš bod pro Lexus nadšence, že Lexus takové auto má, než že bych reálně uvažoval o koupi. Raději za to koupím dva domy v Brně, bydlení mimo jiných věcí je pro mě taky větší priorita.

Co se týče Lexu GS 430/460 tak včera sem na jednu 460 volal, bylo v Brně za 200 s 270 najeto a špatnou řídící jednotkou stabilizace, a zrovna byl u něj někdo na prohlídce a prodalo. Jedno 430 je na severu za 350 a další dvě jsou na bazoši za 250 +- . Je jich málo, to ano, ale když se dívám třeba, viz. odkaz, tak jich je v PL dost. Což jsou podle mě normální peníze, za normálně starý auto 10-13 let. Jo a pravda, u toho Lexu jsem koukal až na modely 2005 +.

Nicméně je fakt, že Mustang je stavěnej jako levný auto, a servisně určitě levnější. Půjdu asi ale do GS 2005-12, 43/46 zatím.. pak se budu rozhodovat o tom RC F (Jsou opět viz. link) nebo Mustang, tam už vidím ty servisní náklady jinde. Potřebuji ale napřed řešit svoje bydlení, takže to ještě rok zabere.. a Už jen kvůli nemožnosti na lpg, kdyby bylo potřeba. Nejsem jeho odpůrcem ba naopak ale kvůli nesmyslným reakcím traktoristům se tím nechlubím ani rád neprezentuju.

Hondu jsem měl rád, že za malé peníze jsem dostal neskutečné množství zábavy až neúmerně oproti jiným. Každá ostatní značka bude skok do jiné kategorie. Co se mi na Lexusu líbí, že je přímý konkurent německých prémiových značek a modelů ale prodává se za 2-3/4 ceny Mercedesu (To nejvíc porovnatelné k porovnatelnému GS F vs E AMG.)
U Lexusu jsem rád, že můžu kam stoupat i když koupím starší GSo. Potřebuju mít to přesvědčení proč v tom autě jezdím, proč je lepší než auta dvakrát lepší, možnosti stoupat u značky, tak jako sem začínal s Civicem 5g a dostal sem přes všechny Hondy které nabízí a věděl, že za tu cenu, za kterou koupím Hondu nic jiného nekoupím. sem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 2000 CBR 600F Varování : 1 
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.5.2020 , 13:38   Citovat  

xBaryk: na auto s nájezdem 270k bych neměl odvahu Úsměv To bastlení jsem nemyslel nijak zle, jen mi přijde, že mícháme už moc věcí naráz. S Mustangem (Lexem, Maser) za 800k-1M počítám nepojedeš za Frantou Vopičkou, abys ušetřil, to dáš do autorizáku, aby to mělo historii a bylo to rozumně prodatelné dál. Naopak s autem za 200k a s nájezdem 300k je v případě, že máš lidi, kteří si s tím poradí, rozumné dělat servis v garáži.

Hondu mám pořád rád, nakonec proto jsem tady, ale zatímco před dvěma lety jsem měl 3 (A8G 2.4 MT, C9G 1.8, Del Sol), dnes už mám jen jednu (C10G 1.5t). Bohužel mi přestala dělat Accorda, Legenda jsem prošvihl (na mě už je to moc staré, to bych musel koupit už dávno) a tak bylo potřeba se podívat jinde.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1656  
xBaryk je teď offline  xBaryk
PříspěvekZaslal: 19.5.2020 , 13:52   Citovat  

skyline napsal:
xBaryk: na auto s nájezdem 270k bych neměl odvahu Úsměv To bastlení jsem nemyslel nijak zle, jen mi přijde, že mícháme už moc věcí naráz. S Mustangem (Lexem, Maser) za 800k-1M počítám nepojedeš za Frantou Vopičkou, abys ušetřil, to dáš do autorizáku, aby to mělo historii a bylo to rozumně prodatelné dál. Naopak s autem za 200k a s nájezdem 300k je v případě, že máš lidi, kteří si s tím poradí, rozumné dělat servis v garáži.

Hondu mám pořád rád, nakonec proto jsem tady, ale zatímco před dvěma lety jsem měl 3 (A8G 2.4 MT, C9G 1.8, Del Sol), dnes už mám jen jednu (C10G 1.5t). Bohužel mi přestala dělat Accorda, Legenda jsem prošvihl (na mě už je to moc staré, to bych musel koupit už dávno) a tak bylo potřeba se podívat jinde.


Hezky napsáno, stručně jsi to vystihl OK přátele C10G Určitě kromě infotaimentu super auto, já bych ho zkusil kdyby měli automat. S CVT ho nechci.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 2000 CBR 600F Varování : 1 
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.5.2020 , 22:12   Citovat  

fakt nejde na Lexe tažný? Se stydím Se stydím Velmi šťastný Velmi šťastný


lex.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lex.jpg, 105.15 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24113 2016 Civic i-VTEC  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2020 , 15:48   Citovat  

Tak to je mazec Velmi šťastný To je snad fotoshop, ne? To musí upadnout už po rozjezdu, natož pak když by za to člověk něco zapojil...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1656  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Zůstat u Hondy? Možná Accord 9g (US) / Legend 2012 +
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.8348s ][ Dotazy: 105 (0.6955s) ][ GZIP on - Debug on ]