Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
22
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 150, 151, 152, 153  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 151 z 153
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2019 , 10:01   Citovat  

1,5T se dá předělat na LPG tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3931 H+ body: 71  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2019 , 11:25   Citovat  

Já moc děkuju za info a odkaz na updatované stránky LPG Fryšták, nicméně ten motor je problematický sám o sobě. Zejména u CR-V.
tudy odkaz
Systém PRINS VSI-2.0 DI LPG je navíc dostupný pouze pro Civicy a HR-Vecka
Viz zde: tudy odkaz
A u přímovstřikových motorů bych stejně spíše věřil vstřikování kapalné frakce.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 3:12   Citovat  

Tak ještě tu postnu pohled do útrob nové hybridní Hondy. Ruku na srdce, nevolá to místečko za baterií po válcové lpg nádrži?


CRV prostor za baterií.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
CRV prostor za baterií.jpeg, 161.24 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
pitbuell je teď offline  pitbuell
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 10:51   Citovat  

1,5 T Na LPG Super OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 0 2019 Civic  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 10:56   Citovat  

Danstan napsal:
Já moc děkuju za info a odkaz na updatované stránky LPG Fryšták, nicméně ten motor je problematický sám o sobě. Zejména u CR-V.
tudy odkaz

Případný problém s ředěním oleje by s přestavbou na LPG nehrozil vůbec , ale s přívstřikem benzínu nebude návratnost investice moc zajímavá Ble
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3931 H+ body: 71  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 11:46   Citovat  

Přívstřik benzinu je snad na každý motor speciálně stanoven zvlášť. K uchlazení vstřiků může stačit 12 nebo taky 40% benzinu. Můj selský rozum mne ale od konverze přímovstřikových motorů odrazuje. Když už tak jedině vstřikování kapalného LPG. Tady ale vývoj nepokračuje tak rychle, jak bych si představoval, tak doufám, že se to stihne a nepředběhne to vývoj elektromobility.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 13:11   Citovat  

Ahoj, paradoxně jsou hybridy celkem přestavovaná auta, obzvlášť v Polsku. Výhoda LPG se projeví ale spíš jen na delších cestách, občasné nastartování motoru vyžaduje chvilku běhu, než se přepne na plyn.
V případě klasické zástavby potřebuješ ohřátí reduktoru na provozní teplotu (pokud má nezávislé topení tak to i zimě jde celkem rychle). V případě kapalného vstřiku potřebuješ aby se propláchla soustava a začala aspoň fungovat lambda sonda. Takže by to chtělo nejdřív zjistit, jak dlouho by motor vůbec běžel v případě tvého způsobu jízdy (tvých běžných cest).
Ohledně nádrží- objemově lepší by byl určitě plný externí toroid.
ohledně funkce hybrid soustavy na LPG, atkinsonova cyklu- údajně to funguje bez problémů

ohledně hybridů jsem ještě panic, ale prý to s komponenty které používám funguje fajn.

Jde tedy jen o to, aby jsi využíval typ provozu, kde se úspora projeví co nejvíc, jen tak si to oblíbíš Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 13:27   Citovat  

pitbuell napsal:
1,5 T Na LPG Super OK

přímovstřiky se taky přestavují samozřejmě.
Jak již bylo uvedeno, spotřeba benzínu je hodně zhruba 1,5 litru/100km (přívstřik+dva studené starty)
při jízdě na dálku může být i pod litr/100km.
Cena může být tak od 36tis. za Landi Renzo, Prins DI je dražší. Kvalita podobná, Landi má hustější síť servisů v ČR. Už se zkouší protlačit i polské značky (Stag, Alex), v takovém případě doporučuji používat kvalitní vstřiky Keihin/Hana (jako používá Prins)
Přestavěl jsem zatím jen dvě přímovstřiková auta sadami Landi (Touran 1,4TSi a Quasqai 1,2 TCe) a normálně fungují.
Přímý vstřik kapalné fáze je hodně složitý a drahý, protože se musí měnit vysokotlaká pumpa za speciálně upravenou,
která nepropouští zpět vyšší tlak LPG. V případě použití origo pumpy začnou za chvíli dělat problémy teplé starty, protože je to plné bublin.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 13:39  Naposledy upravil Danstan dne 26.12.2019 , 13:59, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Jestli někdo předělává elektrické hybridy na LPG, rozhodně o tom není žádné info na internetu. Motor v novopečném hybridním CR-V pracuje neustále, a sice jako generátor elektrické energie, nejčastěji ve volnoběžných otáčkách. To znamená, že jeho provoz na LPG se projeví neoddiskutovatelnou úsporou. Je ovšem jasné, že instalace LPG má pomoci s náklady především v rychlostech nad 90 km/h, kdy celý pohon přebírá spalovací i-VTEC. Při dálničních rychlostech totiž spotřeba hrbáče roste k 8 litrům. Aby tedy mohlo nové CR-V fungovat jako plnohodnotná náhrada dieselu (o což mi jde), musí se konvertovat do LPG. Pokud se to podaří, bude to bezesporu nejúspornější SUV na trhu s náklady pod korunu na kilometr. To by mohlo vydělat nejen na novou baterku, ale možná i na nové SUV. A možná pak i městská hromadná doprava ztratí svůj smysl:-D
Přímovstřik bez kapalnné frakce jsem odsoudil jako řešení „nechci slevu zadarmo“. To už si radši pořídím nízkoobjemového diesela.
Externí toroid bude asi v tomto případě utopie, protože ten podvozek je komponentově v té zadní části objemný. Ale metrový válec o průměru 250 mm do kufru dát půjde, ještě pravděpodobněji pak v případě, že ventilová část nebude muset mířit svisle vzhůru. Třicetilitrová nádrž na přejezd Rakouska stačí, ale otázka je, zda to bude instalovatelné z hlediska bezpečnosti v kompartmentu spolu s baterií.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 13:55   Citovat  

Ještě k tomu přímovstřiku: Vzpomínám si, jak jsem se kdysi naivně těšil, jak si jednou nechám na vstřik kapalného LPG přestavět tehdy novinkové třílitrové TFSIčko v A6 Allroad, do jehož projevu jsem se zamiloval. No a ačkoliv létáme do kosmu, PRINS DirectLiquiMax už v té době existoval, tohohle jsem se dodnes nedočkal. Jak smutné...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 18:10   Citovat  

Danstan napsal:
Jestli někdo předělává elektrické hybridy na LPG, rozhodně o tom není žádné info na internetu. Motor v novopečném hybridním CR-V pracuje neustále, a sice jako generátor elektrické energie, nejčastěji ve volnoběžných otáčkách. To znamená, že jeho provoz na LPG se projeví neoddiskutovatelnou úsporou. Je ovšem jasné, že instalace LPG má pomoci s náklady především v rychlostech nad 90 km/h, kdy celý pohon přebírá spalovací i-VTEC. Při dálničních rychlostech totiž spotřeba hrbáče roste k 8 litrům. Aby tedy mohlo nové CR-V fungovat jako plnohodnotná náhrada dieselu (o což mi jde), musí se konvertovat do LPG. Pokud se to podaří, bude to bezesporu nejúspornější SUV na trhu s náklady pod korunu na kilometr. To by mohlo vydělat nejen na novou baterku, ale možná i na nové SUV. A možná pak i městská hromadná doprava ztratí svůj smysl:-D
Přímovstřik bez kapalnné frakce jsem odsoudil jako řešení „nechci slevu zadarmo“. To už si radši pořídím nízkoobjemového diesela.
Externí toroid bude asi v tomto případě utopie, protože ten podvozek je komponentově v té zadní části objemný. Ale metrový válec o průměru 250 mm do kufru dát půjde, ještě pravděpodobněji pak v případě, že ventilová část nebude muset mířit svisle vzhůru. Třicetilitrová nádrž na přejezd Rakouska stačí, ale otázka je, zda to bude instalovatelné z hlediska bezpečnosti v kompartmentu spolu s baterií.

ok, válec sehnat půjde taky. Pokud máš zájem to zkusit u mně, dej vědět přesný rozměr toho válce a můžeme domluvit termín. Cena je shodná s cenou běžné přestavby.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 18:14   Citovat  

Danstan napsal:
Ještě k tomu přímovstřiku: Vzpomínám si, jak jsem se kdysi naivně těšil, jak si jednou nechám na vstřik kapalného LPG přestavět tehdy novinkové třílitrové TFSIčko v A6 Allroad, do jehož projevu jsem se zamiloval. No a ačkoliv létáme do kosmu, PRINS DirectLiquiMax už v té době existoval, tohohle jsem se dodnes nedočkal. Jak smutné...

Chápu tvé rozčarování, nicméně propan má prostě jiné vlastnosti než benzín a hrozně rád se vypařuje.
Tyhle systémy ještě dobře fungují na čtyřválcích, kde vedení plynu není tak dlouhé, ale na šestiválech už je to prostě moc dlouhá cesta nad rozžhaveným blokem.
Základ úspěšné přestavby kapalného LPG pro přímovstřik je HPP s o-kroužky na propan , potřebná emulace
volnoběžných otáček, kdy tlak klesá pod 10 Bar a mixování paliv.Dále homologace všech dílu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 20:52   Citovat  

Jiřik napsal:
ok, válec sehnat půjde taky. Pokud máš zájem to zkusit u mně, dej vědět přesný rozměr toho válce a můžeme domluvit termín. Cena je shodná s cenou běžné přestavby.


Takže bys to dokázal udělat legálně, bezpečně a s homologací (papírama)? I když to ještě nikdo nedělal? A nemá to žádnou LPG přestavbovou historii? To by bylo super. Existuje i nějaký způsob, jak nepřijít o záruku výrobce auta? Pochop, je to novinka, ojetiny tohoto typu na trhu nejsou. Každopádně díky za ochotu se do toho dát.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 21:03   Citovat  

Jiřik napsal:
Chápu tvé rozčarování, nicméně propan má prostě jiné vlastnosti než benzín a hrozně rád se vypařuje.
Tyhle systémy ještě dobře fungují na čtyřválcích, kde vedení plynu není tak dlouhé, ale na šestiválech už je to prostě moc dlouhá cesta nad rozžhaveným blokem.

Přitom rozčarování a celé tohle snažení vlastně pramení jen ze zdanění PHM. Dyk to LPG je i těžší vyrobit, ne jen převést a zkrotit...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
pitbuell je teď offline  pitbuell
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.12.2019 , 22:06   Citovat  

Jiřík dík za info
ex auto seat 1,4 mpi na LPG land direnzo OK celkem levné ježdění 7,8 L
Ted mám warťase / 1,0T/ Atam bych se asi plynu bál ,ale při mém průmeru 7,4 l benzinu by byl plyn fajn Velmi šťastný .

toyota hybrid, se dost předělavají na Lpg a prý pohoda.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 0 2019 Civic  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.12.2019 , 0:15   Citovat  

Danstan napsal:
Takže bys to dokázal udělat legálně, bezpečně a s homologací (papírama)? I když to ještě nikdo nedělal? A nemá to žádnou LPG přestavbovou historii? To by bylo super. Existuje i nějaký způsob, jak nepřijít o záruku výrobce auta? Pochop, je to novinka, ojetiny tohoto typu na trhu nejsou. Každopádně díky za ochotu se do toho dát.

Dokázal bych to legálně, bezpečně a plně ofiko.
O záruku výrobce tím ale pravděpodobně přijdeš. To si musíš zjistit předem, jestli by aspoň trvala záruka na
baterie/řízení systémů/podvozek/kastli když to by zůstalo plynem netknuté.
Třeba u Dacie přijdeš o záruku na všechno, když to není tovární přestavba, u Toyoty ne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.12.2019 , 0:21   Citovat  

pitbuell napsal:
Jiřík dík za info
ex auto seat 1,4 mpi na LPG land direnzo OK celkem levné ježdění 7,8 L
Ted mám warťase / 1,0T/ Atam bych se asi plynu bál ,ale při mém průmeru 7,4 l benzinu by byl plyn fajn Velmi šťastný .

toyota hybrid, se dost předělavají na Lpg a prý pohoda.


7,4 benzínu, to máš tak 7 plynu plus nejmíň litr benzínu. Musel by sis spočítat návratnost, ale
ta je rozhodně proti MPi horší, navíc vzhledem k ceně přestavby, ty sady jsou totiž na DI hodně drahý.
Vybírají se podle přesného motorkódu a výrobce má už mapu odbrzděnou pro každý konkrétní motorkód.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 27.12.2019 , 0:24   Citovat  

Děkuju za info, poinformuju se u Hondy a dám vědět. Vím, že přestavby na LPG toleruje s neporušenou zárukou spousta automobilek, ale myslím, že Honda tam zrovna nepatří.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.12.2019 , 0:38   Citovat  

Danstan napsal:
Děkuju za info, poinformuju se u Hondy a dám vědět. Vím, že přestavby na LPG toleruje s neporušenou zárukou spousta automobilek, ale myslím, že Honda tam zrovna nepatří.

jasně, zjisti to (to bude useful i pro ostatní) a spočítej si zhruba rentabilitu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 27.12.2019 , 19:24   Citovat  

Mimochodem, Jiříku, jakou kombinaci komponent aktuálně montuješ jako optimální do dvoulitrových atmosférických i-VTECů? Stejnou jako do K24?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 H+ body: 2  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 28.12.2019 , 12:17   Citovat  

Danstan napsal:
Mimochodem, Jiříku, jakou kombinaci komponent aktuálně montuješ jako optimální do dvoulitrových atmosférických i-VTECů? Stejnou jako do K24?

ano,v případě klasiky skoro to samé: Alex Optima + Tomasetto Artic , nejsou potřeba vstřiky Hana Blue, stačí slabší Hana Gold a vedení z nádrže stačí průměr 6mm.

Liquid v případě válcové nádrže použít nejde, není kam dát pumpu. Musí být na ní místo, tzn. nádrž
vnitřní toroid, hloubka 220 nebo víc. V případě dvoulitru se používají vstřiky Vialle V20 bílé, v případě 2.4
Vialle V28 hnědé.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.2.2020 , 22:46   Citovat  

Dnes po 153tkm začal zlobit jeden vstřik Magic FX, řekl bych, že za ty prachy celkem slušná životnost.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1417 H+ body: 2 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.2.2020 , 13:06   Citovat  

Dopis napsal:
Dnes po 153tkm začal zlobit jeden vstřik Magic FX, řekl bych, že za ty prachy celkem slušná životnost.


tak to je dobrý, nadprůměr Úsměv
existují sady na repas, ale lepší bude asi dát nové. Kdybys měl zájem o sadu na repas, mám je.
Je tam nový pístek a všechny kroužky. Závit se tam pak lepí. Stojí myslím kolem stovky na jeden vstřik.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.3.2020 , 12:21   Citovat  

Poslední dobou dost jezdí na opravy lidé, kteří mají problémy s reduktory. Proto jen pár tipů:
- reduktor by měl být "výkonnější" než motor, aby byla rezerva i když se např. mírně zanese (lze zjistit podle typu red)
- reduktor při ohřátém motoru musí být na omak horký, tzn. lze na něm těžko udržet ruka. Pokud je studený, může být zavzdušněný, nebo je chybně napojený na topný okruh. Pokud je topení plnoprůtokové, je ideální jej napojit podle obrázku,
na vstupu z motoru do topení do série. Pokud je na topení ventil, napojuje se téčky paralelně. Přidané hadice mají být co nejkratší a reduktor pod hladinou kapaliny v nádobce (chladiči).
- pokud v případě starší zástavby motor nápadně tlakuje do topného okruhu, obzvlášť při chodu na plyn, je pravděpodobně prasklá membrána v reduktoru. Reduktor musí ven. Nedávno nějaký servis dělal kvůli tomu zákaznici přetěsnění hlavy a úplně zbytečně.


reduktor.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
reduktor.JPG, 3.4 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2020 , 14:25   Citovat  

Dobrý den,

chci si do accordu VII 2,4, namontovat LPG, nemáte někdo doporučení na firmu v okolí Hradce Králového, Pardubic??

Předem děkuji
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Žádné
1
PříspěvekZaslal: 13.3.2020 , 14:36   Citovat  

Jakub Světlík: asi te uplne nepotesim, ja resil montaz Civica a Pathfinderu v okoli HK / PCE a nakonec jsem skoncil u Jirika... Je to sice dal, ale nutno rict, ze si akorat menim filtry a jinak to za cca 100tkm a 70tkm furt vsechno funguje v pohode.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 288 H+ body: 1 2006 Civic i-VTEC  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2020 , 15:03   Citovat  

Děkuji Zitnype, jsem rád že to funguje.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 543 H+ body: 14  
Matylda je teď offline  Matylda
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 0:44   Citovat  

Je tu někdo kdo dával do Accorda tourera 8g LPG a prodal by vnitřní koberec z kufru pod podlahou? Já jsem tam měl pouze lepicí sadu a dal jsem si tam dojezdovku ale musel jsem vyndat celý vnitřek...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 306 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.3.2020 , 15:10   Citovat  

Matylda napsal:
Je tu někdo kdo dával do Accorda tourera 8g LPG a prodal by vnitřní koberec z kufru pod podlahou? Já jsem tam měl pouze lepicí sadu a dal jsem si tam dojezdovku ale musel jsem vyndat celý vnitřek...


tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1029 H+ body: 7 2011 Accord  
J0HN3C je teď offline  J0HN3C
0
PříspěvekZaslal: 22.4.2020 , 16:56   Citovat  

zitnyp napsal:
Jakub Světlík: asi te uplne nepotesim, ja resil montaz Civica a Pathfinderu v okoli HK / PCE a nakonec jsem skoncil u Jirika... Je to sice dal, ale nutno rict, ze si akorat menim filtry a jinak to za cca 100tkm a 70tkm furt vsechno funguje v pohode.


Pridavam se a taky doporucuju i delsi cestu k Jirikovi. Po 100tkm jsem se rozhodl dat sbohem zastaralemu Tartarini a presel jsem na kombinaci RJ Alex Optima a vstriky myslim Hana Blue (Jirik me kdyztak opravi) do Accorda 7G, motor 2.4 iVTEC.
Moderni a dobry system. Je velice presny, sam si dokaze najet celou palivovou mapu pomoci benzinovych casu a lambda sondy.
Vysledkem je presnejsi rizeni smesi, teda i lepsi prubeh tociveho momentu a emise. Auto ted prepina mnohem driv, bez problemu, pipani a dokaze nakrmit motor bez privstriku benzinu az do omezovace.
Spotrebu teda zatim nedokazu rict, protoze v karantene skoro vubec nejezdim a kdyz uz tak to furt tocim na plyn az do cerveneho, protoze je to najednou takove bez vycitek Velmi šťastný VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 15 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
22
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 150, 151, 152, 153  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3657s ][ Dotazy: 153 (0.2563s) ][ GZIP on - Debug on ]