Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 462, 463, 464  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 463 z 464
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 21:09   Citovat  

Aha, sorry... Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1474 2006 Accord  
markos je teď offline  markos
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 14:05   Citovat  

Čaute, len dávam do popredu info, že mám k dispozícii

- originálne projektory pre halogény A7G, nepoužité v TOP stave (výmena bez rozlepenia svetlometu, zvládne to každý s trochou šikovnosti) tudy odkaz
- kombinované projektory pre H7 alebo D2S (podľa toh či chcete bi xenón alebo halogén, kvoli legislatíve, taktiež výmena bez nutnosti rozlepenia svetlometu. pasujú do halogénových aj do xenónových svetlometov.
Prípadne ponúkam prestavbu na bi-xenón kompletne. Viac info SS.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2105 2006 Accord Tourer  
gratzi je teď offline  gratzi
PříspěvekZaslal: 17.10.2019 , 5:02   Citovat  

Kurecibambusukolene napsal:
Ahoj,
Koupil jsme svojí první Hondu Accord tourer 2.4 a setkal jsme se s první nemilou věcí.
Zatéká mi vzadu u pravého okna voda viz. foto.
Máte s tím někdo zkušenost.
Na střeše jsou hagusy a je bez šíbru.

Díky za odpověď


Čau, řešil jsem, poměrně nedávno... zatékalo do sloupků a měl jsem mokrý pásy... sundal jsem hagusy, lišty, vyčistil ten žlábek a zalepil jsem kolem držáků hagus dvousložkovým lepidlem... A po problému... je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27  
Kurecibambusukolene je teď offline  Kurecibambusukolene
PříspěvekZaslal: 17.10.2019 , 6:56   Citovat  

gratzi napsal:
Čau, řešil jsem, poměrně nedávno... zatékalo do sloupků a měl jsem mokrý pásy... sundal jsem hagusy, lišty, vyčistil ten žlábek a zalepil jsem kolem držáků hagus dvousložkovým lepidlem... A po problému... je to dobrý


Hoši díky za rady. V sobotu to přetmelím karosářským tmelem a uvidíme.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
Kurecibambusukolene je teď offline  Kurecibambusukolene
PříspěvekZaslal: 17.10.2019 , 7:01   Citovat  

Ahoj,
chci se zeptat zda nemá někdo kontakt na servis v Brně (Jihomoravský kraj), kde by si poradili s opravou výfuku na Accord tourer 2.4.
Psal jsme do Hondy a tam mě bylo řečeno 40k za komplet výfuk Tak to koukám!
Popřípadě se nebráním nákupu použitého v pěkném stavu.

Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 17.10.2019 , 11:10   Citovat  

Mot v Nebovidech tudy odkaz v te kosily vypada jak manager Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1214 1989 Civic  
IGNOR je teď offline  IGNOR
PříspěvekZaslal: 19.10.2019 , 8:34   Citovat  

Zdravím všechny členy Honda klubu. Před pár dny mi přišel dopis od hondy na opakovanou svolávací akcí na výměnu vyvíječe plynu pro airbagy. Vzhledem k tomu že info o tom není v podstatě nikde, tak mne zajímá jak jste na tom vy? Jen upřesním že po aféře s firmou Takata bylo mé auto už jednou svoláno do servisu. Jedná se tedy již o druhou výměnu, protože podle zahraničních zdrojů jsou i tyto vyměněné vyvíječe nebezpečné.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 59 2004 Accord  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.10.2019 , 8:53   Citovat  

Kdys tam byl naposledy? Když sem dáš VIN ,co ti to napíše tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1214 1989 Civic  
IGNOR je teď offline  IGNOR
PříspěvekZaslal: 19.10.2019 , 9:19   Citovat  

mad_zed napsal:
Kdys tam byl naposledy? Když sem dáš VIN ,co ti to napíše tudy odkaz


Auto jsem koupil již po svolávací akcí v Hodně v Brně. V pozvánce se píše že i když bylo vaše vozidlo již opraveno, rozhodla se Honda pro opětovnou výměnu za novější a konstrukčně vylepšený typ. Z jakého důvodu se tam ale neuvádí. Co jsem se dočetl na zahraničních stránkách se jedná o polohu umístění kdy bylo zaznamenáno úmrtí po aktivaci airbaku s účinkem jako kdyby do vás střelili brokovnicí. cože cože ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 59 2004 Accord  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 19.10.2019 , 11:17   Citovat  

IGNOR napsal:
Auto jsem koupil již po svolávací akcí v Hodně v Brně. V pozvánce se píše že i když bylo vaše vozidlo již opraveno, rozhodla se Honda pro opětovnou výměnu za novější a konstrukčně vylepšený typ. Z jakého důvodu se tam ale neuvádí. Co jsem se dočetl na zahraničních stránkách se jedná o polohu umístění kdy bylo zaznamenáno úmrtí po aktivaci airbaku s účinkem jako kdyby do vás střelili brokovnicí. cože cože ?


Na první výměnu jsem byl před několika lety a v místní Hondě o svolávačce ani pořádně nevěděli.

Teď po kontrole VIN hláška "Front passenger a/bag inflator over pressurised ", takže znovu na výměnu. To budou mít radost, až tam tu starou raketu dovezu HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1379 2003 Accord Tourer  
IGNOR je teď offline  IGNOR
PříspěvekZaslal: 19.10.2019 , 11:49   Citovat  

Dopis napsal:
Na první výměnu jsem byl před několika lety a v místní Hondě o svolávačce ani pořádně nevěděli.

Teď po kontrole VIN hláška "Front passenger a/bag inflator over pressurised ", takže znovu na výměnu. To budou mít radost, až tam tu starou raketu dovezu HaHaaa


Tak aspoň se nebudou nudit Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 59 2004 Accord  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 19.10.2019 , 12:33   Citovat  

Já byl před 4 roky na výměnu patrony u spolujezdce a včera mi přišel znovu dopis. Myslel jsem že budou třeba měnit ve volantu,ale je to opět strana co už měnili. S tímhle stylem kdy mění špatný za špatný to budou dělat pořád dokola. nevíte někdo jestli při těchto akcích,v rámci vylepšování třeba neaktualizují software v řídící jednotce motoru? Nerad bych aby mi smazali reflash...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3698 2003 Accord  
CrazyManer je teď offline  CrazyManer
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.10.2019 , 10:08   Citovat  

Po dlouhe dobe si pohravam s myslenkou vratit se do staje stroju honda, ale jelikoz je muj rozpocet nensi nez malej a potreba auta je akutni chci se vas zkusenejsich hondaru zeptat jakou zivotnost ma zhruba tak motor 2.0 114kw, konkretne jestli je kotor uz kratce pred smrti pokud ma najezd 350tkm, nebo zdali by jeste nejakou dobu poslouzil, vim ze je to individualni, predem diky za odpovedi, googlil jsem ale jen na usa foru jsem nasel zminky o 200tis mil najezdu a dal slouzicich v tyhle kotorizaci
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 453 1995 Civic Varování : 1 
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.10.2019 , 12:47   Citovat  

K20 mívají občas problém s vačkou (vydře se) - známému odešel při 410tis.km (má ho od nova), dal jiný (vyšlo to levněji než oprava) a jezdí dál.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23858 2016 Civic i-VTEC  
Pepino_Honda je teď offline  Pepino_Honda
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.10.2019 , 18:16   Citovat  

Hellborn napsal:
K20 mívají občas problém s vačkou (vydře se) - známému odešel při 410tis.km (má ho od nova), dal jiný (vyšlo to levněji než oprava) a jezdí dál.


to se ale myslím týkalo jen motorů před FL
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 400 2006 Accord Tourer  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.10.2019 , 22:33   Citovat  

CrazyManer napsal:
chci se vas zkusenejsich hondaru zeptat jakou zivotnost ma zhruba tak motor 2.0 114kw, konkretne jestli je kotor uz kratce pred smrti pokud ma najezd 350tkm


Tohle je ta největší hloupost, pitomá úvaha, co lidé u výběru ojetých aut neustále řeší a pořád se to bere jako berná mince kondice auta a podporujou to i některé žurnalistické magazíny, bohužel. Nájezd naštvanej to snad ne. Ono jedno auto najezdí třeba i 800 tisíc a některé jen 250 tisíc, než jde do šrotu. Jak je to možné, co? Co to znamená? Jednoduše to, že záleží, jak se kdo k autu chová a jakou dostává během svého života péči. Každé auto v stáří 4 roky + je v jiném stavu. Proto se logicky dělá po 4 letech STK a poté se každé dva roky opakuje. Některé auto je garážované, některé trpí někde na prašném sídlišti a je vysteveno povětrnostím vlivům, které se dříve podepíší na korozi. Některý vůz jezdí krátké popojížďky po městě s častými starty a některé najede několik set km po kvalitní dálnici bez zbytečných krátkých startů, kdy se motor dostatečně neohřeje. Trpí tím nejvíce součástky v motoru a trpí tím i mechanismus převodovky. Ve výfuku zůstává nahromaděný kondenzát, který se nestačí odpařit a výfuk dříve zrezivý. Proto má někdo i po 15 letech nejkvalitnější sériový výfuk než druhovýrobu typu Bosal, Walker atd. Někdo autu dává "čouda" zastudena a vymetá kdejakou díru, některý ho postupně zahřívá a vyhýbá se každé díře na silnici. Někdo kupuje kvalitní nové originální díly či odpovídající druhovýrobu a nedává na auto to, co tam nepatří a někdo dává to nejlevnější na vrakáči nebo internetu polské kvality. Někdo je tlustý a upocený (prosezená sedačka, sedřený volant a řadička od agresivního potu), někdo je bordelář a někdo puntičkář na čistotu. Někdo je ortodoxní kuřák a někdo v autě ani nejí. Někdo jezdí v autě sám a někdo vozí početnou posádku a malé děti nebo chlupaté psy s ostrými drápy... A tak bych mohl pokračovat donekonečna. Těch věcí ovlivňující celkový stav je zkrátka strašně moc a nějaké číslo je prakticky nic neříkající údaj. Stačí používat selský rozum. Hihi

Při správné údržbě nevidím problém nájezdu klidně i 400 tisíc+, když to budeme brát číslicemi na budíku (u zahraničních aut prakticky neověřitelný údaj Velmi šťastný). Sám jsem najezdil kdysi s kolegy na firemním jedničkovém Focusu s prakticky základní 1.6 atmosférou 500 tisíc a auto jezdí stále v soukromých rukách a prakticky kromě horší klimatizace a účinku funguje z výbavy všechno bez vad a zbytečné koroze. Proč? Protože auto dostávalo to, co byla potřeba a staralo se o něj. To je jako psát, jestli jsou všichni čtyřicátníci a čtyřicátnice nevitální když kdejaký obézní dvacetiletý jedinec má horší zdravotní stav, kondici..... Může se člověk rozčilovat a stejně to nepomůže. Ještě chybí to, aby auto bylo max roku výroby xxx+, najeto do 150 tisíc a aby stálo co nejméně. Nebo z druhé strany prodávající a to, že auto žere olej a že je to přece normální pro všechny nebo když ma nefunkční klimatizaci, nefunkční tempomat, nefunkční rádio, svítící kuře na budíku tak je to přece způsobeno stářím vozu a nemůžu čekat zázraky. To jsou ty největší žvásty, co vypouští právě ti nezodpovědní majitelé, co mají auto max dva roky a pak ho pošlou o dům dál. Potom není těžké mí nejnižší cenu v inzerci, když do auta nedám ani korunu navíc a jen ho vyjezdím. Bohužel je to naprosto běžná praxe. Ble

Nezlob se, ale prostě jsem musel. Ale tohle tady bude asi pořád no. Lidé jsou nepoučitelní, jak se říká. Stáčet se bude vždycky právě kvůli podobným. meetallll Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 231  
IGNOR je teď offline  IGNOR
PříspěvekZaslal: 22.10.2019 , 14:32   Citovat  

Pokud mohu poradit, tak je několik kritérií, které když člověk dodrží tak se nemusí vyššího nájezdu u motorů k20a6 (evropská verze k20a6) bát. Takto sem to udělal já a zatím 4 roky bez jediného zaváhání. Kupoval jsem vůz z nájezdem 288 tisíc.

Pravidlo č1: Hledat vůz, který měl 1 registraci v ČR. (Neplést si z 1. Majitel v ČR.). Neboli hledat auto, které nebylo dotaženo z venku. Jedině tak máte aspoň nějakou šanci že se dozvíte skutečnou historii vozidla. Jako negativum se musíte smířit s menším výběrem.

Pravidlo č2: hledat ojetý vůz u dealera značky. To znamená vyhnout se autobazarům a soukromým inzeratům. Splníte tím i podmínku č1. Většinou je takový vůz od klienta který si bral u tohoto dealera nový vůz a nejspíš i ten stávající byl prodán a servisován daným dealerem. Serviska je většinou kompletní s neošizeným tachometrem a místní mechanik většinou auto zná a ví co na něm dělal. Tím že je auto nestočené se odráží i na nižší ceně oproti leštěnkám ze zahraničí s obligátním nájezdem 120k po dědovi. V takových případech vám většinou sdělí co už aktuální majitel nechtěl opravovat a vyjdou většinou vstříc při případném předprodejním servisu za velmi zvýhodněných podmínek a při použití OEM dílů Honda.

Pravidlo č3: Po koupi zkrátit interval výměny oleje na 1rok/10000km max.

Ale je to vždy o štěstí. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 59 2004 Accord  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 21:24   Citovat  

nemáte někdo tip kde koupit uhlíky do starteru K24 automat?

je to mitsuba SM 61210 a google nic neví.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1013 2011 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 10:22   Citovat  

R4YNE8 napsal:
Tohle je ta největší hloupost, pitomá úvaha, co lidé u výběru ojetých aut neustále řeší a pořád se to bere jako berná mince kondice auta a podporujou to i některé žurnalistické magazíny, bohužel. Nájezd naštvanej to snad ne. Ono jedno auto najezdí třeba i 800 tisíc a některé jen 250 tisíc, než jde do šrotu. Jak je to možné, co? Co to znamená? Jednoduše to, že záleží, jak se kdo k autu chová a jakou dostává během svého života péči. Každé auto v stáří 4 roky + je v jiném stavu. Proto se logicky dělá po 4 letech STK a poté se každé dva roky opakuje. Některé auto je garážované, některé trpí někde na prašném sídlišti a je vysteveno povětrnostím vlivům, které se dříve podepíší na korozi. Některý vůz jezdí krátké popojížďky po městě s častými starty a některé najede několik set km po kvalitní dálnici bez zbytečných krátkých startů, kdy se motor dostatečně neohřeje. Trpí tím nejvíce součástky v motoru a trpí tím i mechanismus převodovky. Ve výfuku zůstává nahromaděný kondenzát, který se nestačí odpařit a výfuk dříve zrezivý. Proto má někdo i po 15 letech nejkvalitnější sériový výfuk než druhovýrobu typu Bosal, Walker atd. Někdo autu dává "čouda" zastudena a vymetá kdejakou díru, některý ho postupně zahřívá a vyhýbá se každé díře na silnici. Někdo kupuje kvalitní nové originální díly či odpovídající druhovýrobu a nedává na auto to, co tam nepatří a někdo dává to nejlevnější na vrakáči nebo internetu polské kvality. Někdo je tlustý a upocený (prosezená sedačka, sedřený volant a řadička od agresivního potu), někdo je bordelář a někdo puntičkář na čistotu. Někdo je ortodoxní kuřák a někdo v autě ani nejí. Někdo jezdí v autě sám a někdo vozí početnou posádku a malé děti nebo chlupaté psy s ostrými drápy... A tak bych mohl pokračovat donekonečna. Těch věcí ovlivňující celkový stav je zkrátka strašně moc a nějaké číslo je prakticky nic neříkající údaj. Stačí používat selský rozum. Hihi

Při správné údržbě nevidím problém nájezdu klidně i 400 tisíc+, když to budeme brát číslicemi na budíku (u zahraničních aut prakticky neověřitelný údaj Velmi šťastný). Sám jsem najezdil kdysi s kolegy na firemním jedničkovém Focusu s prakticky základní 1.6 atmosférou 500 tisíc a auto jezdí stále v soukromých rukách a prakticky kromě horší klimatizace a účinku funguje z výbavy všechno bez vad a zbytečné koroze. Proč? Protože auto dostávalo to, co byla potřeba a staralo se o něj. To je jako psát, jestli jsou všichni čtyřicátníci a čtyřicátnice nevitální když kdejaký obézní dvacetiletý jedinec má horší zdravotní stav, kondici..... Může se člověk rozčilovat a stejně to nepomůže. Ještě chybí to, aby auto bylo max roku výroby xxx+, najeto do 150 tisíc a aby stálo co nejméně. Nebo z druhé strany prodávající a to, že auto žere olej a že je to přece normální pro všechny nebo když ma nefunkční klimatizaci, nefunkční tempomat, nefunkční rádio, svítící kuře na budíku tak je to přece způsobeno stářím vozu a nemůžu čekat zázraky. To jsou ty největší žvásty, co vypouští právě ti nezodpovědní majitelé, co mají auto max dva roky a pak ho pošlou o dům dál. Potom není těžké mí nejnižší cenu v inzerci, když do auta nedám ani korunu navíc a jen ho vyjezdím. Bohužel je to naprosto běžná praxe. Ble

Nezlob se, ale prostě jsem musel. Ale tohle tady bude asi pořád no. Lidé jsou nepoučitelní, jak se říká. Stáčet se bude vždycky právě kvůli podobným. meetallll Velmi šťastný


pořádnej výtlem pořádnej výtlem pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4821 2003 Accord Aerodeck  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 10:58   Citovat  

Radek_KA7 napsal:
nemáte někdo tip kde koupit uhlíky do starteru K24 automat?

je to mitsuba SM 61210 a google nic neví.

Je vyndej (podle toho, když víš, že jsou KO, tak si je musel mít už venku), oměř a podle toho kup nové.

Ale nevím, jak to tam budeš vařit...podle toho, co jsem našel, budeš potřebovat celý "brush hodler set" tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3966 2006 FR-V  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 13:24   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
pořádnej výtlem pořádnej výtlem pořádnej výtlem


Taky odpověď, byť naprosto k ničemu HaHaaa Nesouhlasit a smát se můžeš, ale mohl by jsi alespoň napsat, v čem nesouhlasíš. Už je to takové tradiční od tebe. Hihi

Zajímavé je, že se tímto řídím už dlouhé roky a nikdy jsem neřešil nečekaný problém. A to jsem kupoval auta levná i dražší. Ale na internetu pořád někde naříká, jaký krám koupil s krásnými údaji na papíru koupil a neustále ty opakující se dotazy. Tak jsem se trošičku rozepsal, když se tazatel dotazoval na životnost motoru. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 231  
Acxe je teď offline  Acxe
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 17:41   Citovat  

Ahoj,
podělím se o mou zkušenost s opravou tekoucí hadice posilovače řízení.
Začalo to klasicky, hučení od serva a zjištění že mi servo kapalina utekla v místě zalisování něčeho uprostřed hadice. Ble
Motor zboku, zezadu, řemen a vše okolo komplet od oleje... no hnus Tak to koukám!

Vyzbrojen znalostmi a informacemi z tohoto fóra i goooglu, jsem byl připraven na to že hadice s potrubím nejspíš opravit nepůjde.

Při pokusu o nouzové zalepení původního místa úniku, hadice okamžitě začala prolínat na dalších dvou místech směrem k čerpadlu Tak to koukám! Přitom vypadala úplně nádherně. Tím si vysvětluji to že těm co ji opravovali stejně začala zase brzo téct.

Abych nezadřel pumpu tak jsem dolil motorák 5w50 a dojel domů.

Hadici jsem vymontoval a rozřezal (ze zvědavosti abych věděl co uvnitř opravdu je a proč nejde opravit).

Žádná pružinka s kuličkou či nějaký tlumič kmitů... Mrk Je tam jen dlouhá pružná ocelová trubička která omezuje průtok do řízení.
Prostě v jednoduchosti je síla. Původní hadice je navíc čistě s textilní výztuhou. Žádný ocelový oplet jako na hydraulice.
Čili tam ani nemá co prasknout jak sem se kdesi dočetl a způsobit díru v hadici. Ta hadice prostě zteří telpem a stářím.

V prodejně s hydraulikou jsem zjistil že původní armování hadic nepůjde použít. Dostal jsem tedy dvě spojky k naarmování hadic, ty pak obě uřezal a upravil je k navaření.
Původní zalisování opravdu rozbrousit nešlo a tak sem ho vzal flexou.
Nové vývody k naarmování jsem navařil TIGem a pro jistotu namydlil a otlakoval.

Další den jsem vše vzal opět do firmy s hydraulikou, původní trubičku omezující průtok jsem nechal strčit do nové hadice a
uprostřed zaarmoval jak na originálu. Nakonec naarmovat oba konce hadice ve správné pozici a bylo hotovo. Nová hadice je hydraulická (s dvojitým ocelovým opletem na 330 bar). Ta už přežije auto Mr. Green

Takto opravená hadice v Manuli Fluiconnecto (Olomouc) mě vyšla na 1100,- a je plně funkční
, žádné vibrace.. Chová se jako originál a úspora asi 8000,- OK
V Manuli Fluiconnecto v Olomouci byli moc ochotní a výsledek je super

Nějaké fotky v odkazu:
tudy odkaz

Když už jsem se v tom hrabal tak sem přetěsnil i lehce prolínající čerpadlo Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 2004 Accord Type-S  
Patr1k je teď offline  Patr1k
PříspěvekZaslal: 27.10.2019 , 11:37   Citovat  

nemate niekto problem s prednym sedadlem, ze povrzuje? Dost to ide na nervy...da sa s tym neco robit,alebo len vymenit za ine? a ked mam predne elektricke a nevadilo by mi ani obycajne manualne,slo by to tak spravit keby som si nejake zohnal?

https://www.youtube.com/watch?v=9K_qURTvhRQ&feature=youtu.be
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 43 2003 Accord  
Syro je teď offline  Syro
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 7:49   Citovat  

Stale nestartuje POMOC. A7G N22A1 vymenene zhavice, starter, alternator, baterka, palivovy filter, cerpadlo, snimac vacky, kluky, vstreky komplet repas. Nepomohlo nic a ani diagnostika v Honde nic zle neukazuje. Palivovy filter bol demontovany 3x a po osadeni auto pekne chytalo no casom (cca tri dni) stale horsie a horsie startovalo az nenastartoval vobec. Ak ho rozbehnem dole kopcom (roztlacim) chyti OKAMZITE nasupu. Nepomaha ani plus priamo na starter. Urobil som i baipas palivoveho filtra 1a pol litrova flasa s naftou priamo na vstup cerpadla- naftu taha no nestartne. PoMoOoOoC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13  
Mara126 je teď offline  Mara126
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 17:49   Citovat  

Syro napsal:
Stale nestartuje POMOC. A7G N22A1 vymenene zhavice, starter, alternator, baterka, palivovy filter, cerpadlo, snimac vacky, kluky, vstreky komplet repas. Nepomohlo nic a ani diagnostika v Honde nic zle neukazuje. Palivovy filter bol demontovany 3x a po osadeni auto pekne chytalo no casom (cca tri dni) stale horsie a horsie startovalo az nenastartoval vobec. Ak ho rozbehnem dole kopcom (roztlacim) chyti OKAMZITE nasupu. Nepomaha ani plus priamo na starter. Urobil som i baipas palivoveho filtra 1a pol litrova flasa s naftou priamo na vstup cerpadla- naftu taha no nestartne. PoMoOoOoC
Nechytne ani když je teplý motor ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122  
Crash86 je teď offline  Crash86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 19:43   Citovat  

Syro: Nemůžeš mít tedy po těch pár dnech zavzdušněný palivový filtr?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 117 2007 Accord Tourer  
Pavel Jiřík je teď offline  Pavel Jiřík
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 20:47   Citovat  

Zdravím. Dotaz je prostý. Jaké nejvhodnější, nejlepší svíčky pro A7 2,4? Je efektivní montovat iridiové od DENZO? Díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 21:27   Citovat  

Ano do 2.4 jsou doporucovany dle manualu iridiove denso SKJ20DR-M11,nebo NGK IZFR6K-11.Mozna je to jen kvuli delsimu intervalu vymen.
Denso jsou levnejsi nez NGK.Bacha na cinske fake kopie,jsou na pohled zdarile.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1214 1989 Civic  
Syro je teď offline  Syro
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 21:53   Citovat  

Je uplne jedno aka je teplota ci aky je teply motor. Odvzdusnoval som to uz velakrat dokonca som i pomenil vsetky stahovacky od nadrze az po cerpadlo- vsetko tesni.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13  
Syro je teď offline  Syro
PříspěvekZaslal: 28.10.2019 , 22:02   Citovat  

Dostal som pekny TYP: ventil v railu, ktory prepusta naftu do prepadu. Ak je vadny a pootvoreny system nedokaze vytvorit pozadovany tlak pre otvorenie vstreku pri startovacich otackach, no ak ho roztlacam tie otacky su vecsie a tlak postacuje na otvorenie. Vyfuk nedymi takze palivo nespaluje a comonrail sice otvara elektromagnet no vyuziva tlak paliva ako silu pre otvorenie vstreku. ???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 462, 463, 464  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.3056s ][ Dotazy: 151 (1.1871s) ][ GZIP on - Debug on ]