Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vynechávání motoru při plném plynu, menší výkon
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2019 , 10:24   Citovat  

Dobrý den,
trošku zoufale už prosím o tip, na co se zaměřit.

B20A9 motor.

Auto nejede, jak má, je jakoby přidušené a pomalu zrychluje. Pokud dám plný plyn, auto začne vynechávat, nepomůže nic, jen zastavit, vypnout zapalování a znovu nastartovat.

Měnilo se:
Vzduchový i palivový filtr
Lambda sonda
Svíčky
Čistění škrticí klapky
Zapalovací kabely
Zapalovací cívka
Falešný vzduch

Nic z toho nepomohlo, auto pořád při plném plynu vynechává.

Už jsme z toho zoufalí, na co se zaměřit?

Pokud by to bylo čerpadlo, které dává málo benzínu při prudké akceleraci, proč auto vynechává, i když poté plyn uberu a jedu normálně? Opravdu pomůže jen zastavit a vypnout zapalování a znovu nastartovat.

Děkuji Vám.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2019 , 21:43   Citovat  

No a co rozdelovac?Ty mas ten s dvouma podtlakama na nastaveni predstihu s tim podtlakovym boxem,nebo uz je predstih rizeny elektronicky,jako u CRX,atd.?Nedavno shanels civku,ne?Delalo to i predtim?
Odpojenim lambdy se nic nezmeni?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1158 H+ body: 4 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2019 , 21:48   Citovat  

Skočené rozvody? Ucpaný výfuk? Špatné čerpadlo? Špatné víčko nebo palec rozdělovače?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2019 , 23:19   Citovat  

Zdravím, stejný problém měli kluci u nás, jeden na vw polo,dával nový koncový tlumič,nějaký levný za pár korun a utrhnul se vevnitř kus té "vaty" a přicpal výfuk.Při klidné jízdě bez potřeby nějakého výkonu auto jelo,pod plynem cukání od udušeného motoru.Opraveno vyšťouráním dlouhým drátem a vše ok.A druhý, na audi,tak jemu se rozsypal katalizátor a také se to celé ucpalo.Takže rozebrat,vymlátit a tadá Velmi šťastný .Tohle byli celkem jednoduché opravy,tak snad tam budeš také mít nějakou takovouhle banální závadu,a nebude to nic hrozného. Přeji hodně štěstí. Ps:ještě je rozdíl, jestli vynechává jako zapalování atd,nebo se prostě jen dusí...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 H+ body: 2 1989 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 7:08   Citovat  

Ty rozvody by to mohli taky dělat,jak Minor píše.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1158 H+ body: 4 1989 Civic  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 8:52   Citovat  

Děkuji Vám za rady.

Vyresetoval jsem ECU, jel to projet a v momentě, kdy jsem přidal plný plyn do kopce to začalo vynechávat a ECU hlásí chybu číslo 14, což je "Code 14 Electronic air control".

IACV je čistěný před týdnem, zkusím ještě vyčistit veškeré kontakty, jinak to asi vypadá na ten ventil, což půjde sehnat těžko.

Jinak cívka je nová, žádná změna. Katalyzátor nemám, výfuk čistý. Přijde mi, že je bohatá směs, na 2. převodový stupeň, když pustím plyn, střílí do výfuku. Lambda je však nová, žádná univerzální, chybu už lambda po výměně nehází, ale střílí pořád při pouštění plynu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 11:54   Citovat  

Tak ještě změř odpor čidla nasávaného vzduchu a čidla teploty vody pro ECU.
Je ten rozdělovač s těma hadicema,nebo bez nich?
Ten volnobezny ventil by to asi neměl dělat ani kdyby nedoviral,na Civicu jen přidává vzduch.Zkpntroluj jestli je zapojený,proměř cívku,jestli není přerušená.Pripadne nahrad na zkoušku odporem.
Bueee Mozna,že když spadne ECU do nouzaku to pak netáhne.Nevim už jak se preluda chová,kamarád ji měl před 20lety.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1158 H+ body: 4 1989 Civic  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 12:19   Citovat  

mad_zed napsal:
Tak ještě změř odpor čidla nasávaného vzduchu a čidla teploty vody pro ECU.
Je ten rozdělovač s těma hadicema,nebo bez nich?
Ten volnobezny ventil by to asi neměl dělat ani kdyby nedoviral,na Civicu jen přidává vzduch.Zkpntroluj jestli je zapojený,proměř cívku,jestli není přerušená.Pripadne nahrad na zkoušku odporem.
Bueee Mozna,že když spadne ECU do nouzaku to pak netáhne.Nevim už jak se preluda chová,kamarád ji měl před 20lety.


Cívka je nová, originál.

Čidlo nasavaneho vzduchu najdu kde?

Rozdělovač netuším, jak myslíš s hadicemi nebo bez, má 5 konektorů, 4 vedou do válců (zapalovací kabely) a jeden do cívky. I ty jsou nové.

Zkusím vyčistit pořádně veškeré kontakty. Ale jak říkám, pokud to začne vynechávat, ECU vyblikne chybu 14.

Jinak děkuji za rady.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 12:51   Citovat  

Já myslel cívku v tom volnobeznem ventilu.
No jestli máš z boku rozdělovače takovou plastovou potvoru,do které vedou dvě tenké podtlakové hadičky,nebo už máš rozdělovač bez toho a má jen konektory,jako třeba CRX2.
Vím že to má na víku rozdělovače 5vyvodu.Dokonce jsem doma tu cívku našel TC-03A a je stejná i na c3g.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1158 H+ body: 4 1989 Civic  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 13:03   Citovat  

Podívám se.

Jinak, koukal jsem na nové kabely, je normální, že 3 z nich mají krásné zlatý konektor a jeden je matný?


IMG_20190802_124958.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190802_124958.jpg, 3.59 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 20:37   Citovat  

Je ten vnitřek ještě OK? Nevím, jak by měl vypadat. Je to takto vydařené na všech 5 konektorech.


IMG_20190802_143110.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190802_143110.jpg, 1.6 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.8.2019 , 12:08   Citovat  

Tak možná máme adepta na příčinu vynechávání Tak to koukám!


IMG_20190803_113142.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190803_113142.jpg, 2.37 MB

IMG_20190803_113151.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190803_113151.jpg, 4.42 MB

IMG_20190803_113316.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190803_113316.jpg, 2.37 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.8.2019 , 15:21   Citovat  

No vidíš záhada vyřešena.Pootoceny palec.Minor to říkal.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1158 H+ body: 4 1989 Civic  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.8.2019 , 18:44   Citovat  

Tak přátelé,

nový palec, nové víčko, žádná změna.

Auto stále při plném seslapnuti plynového pedálu málo zrychluje, jako by ho něco dusilo. A začne vynechávat/cukat a ECU hodí opět "Electronic air control" chybu.

Co dál? Tlak paliva? Už Teda vážně nevím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.8.2019 , 21:00   Citovat  

v manuálu budou psaný hodnoty jaké má EACV mít...
u crx to bylo 8-15 ohmů (měřeno mezi kontakty na eacv), pokud to bylo mimo rozsah, měnil se

pak když zapneš zapalování, na konektoru musí být 12V

tím bych začal Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3971 H+ body: 27 1990 CR-X  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 10.8.2019 , 21:47   Citovat  

Jak říká Rasta. Hází ti to tuhle chybu, tak začni tím.
Odpor je stejný jako u céra - 8-15 Ohmů. Pokud to nenaměříš, je ventil vadný. Pokud naměříš, je chyba někde v kabeláži.
V manuálu je přesně popsáno, co měřit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.8.2019 , 21:58   Citovat  

Děkuji oběma. Manuál bohužel nemám, ale změřit zkusím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 10.8.2019 , 23:29   Citovat  

Tady jsem ti ho připravil na stažení - [url=https://www.uschovna.cz/zasilka/PD87NWVT672ZD3JH-SA5/ ]manuál prelude 3G[/url]
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.8.2019 , 17:57   Citovat  

Minor napsal:
Jak říká Rasta. Hází ti to tuhle chybu, tak začni tím.
Odpor je stejný jako u céra - 8-15 Ohmů. Pokud to nenaměříš, je ventil vadný. Pokud naměříš, je chyba někde v kabeláži.
V manuálu je přesně popsáno, co měřit.


Změřeno, je tam 11.9V, odpor meřil každé 2 sekundy, skákalo to od 1 do 5-6.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 11.8.2019 , 18:17   Citovat  

Takže odpor nebyl v udávaném rozmezí?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.8.2019 , 18:27   Citovat  

Minor napsal:
Takže odpor nebyl v udávaném rozmezí?


Použili jsme multimetr DT 832. Zeptal jsem se radši skoro tchána, jak měřil napětí a odpor. Napětí věděl, odpor nikoliv. Tak jsem se díval do manuálu, vzal oba vodiče, každý přiložil na jednu "svorku" (viz obrázek), a takto to skákalo, 8 a více ohmů tam nebylo ani jednou.


ventil.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
ventil.jpg, 406.84 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 11.8.2019 , 20:56   Citovat  

Asi bych sháněl jiný ventil.
Většina hond má podobný, ale má třeba ty vývody na vodu jinak směrované.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13606 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.8.2019 , 21:05   Citovat  

Minor napsal:
Asi bych sháněl jiný ventil.
Většina hond má podobný, ale má třeba ty vývody na vodu jinak směrované.


V úterý kupuji jiný, sice také použitý, ale snad bude funkční.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 16:26   Citovat  

Tak ventil vyměněn, zatím necukáme.

Ale druhý problém to nevyřešilo. Šlápnu na pedál až na doraz, auto pomalu zrychluje, ale pak plyn pomalu pouštím a auto vystřelí. Přemýšlel jsem nad škrticí klapkou, že se jinak otevírá, ale jak to zjistit?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 18:32   Citovat  

Dalude napsal:
Tak ventil vyměněn, zatím necukáme.

Ale druhý problém to nevyřešilo. Šlápnu na pedál až na doraz, auto pomalu zrychluje, ale pak plyn pomalu pouštím a auto vystřelí. Přemýšlel jsem nad škrticí klapkou, že se jinak otevírá, ale jak to zjistit?


změř TPSko...čidlo na klapce - poloha škrtící klapky..nejlepší "napíchnout" konektor při zapnutém zapalovaní a proti kostře jde z jednoho káblu 0,5 V při zavřené klapce a při plně otevřené 4,5 V
další věc je, že při plynulém otevírání se i plynule volty navyšují a naopak..kolikrát bývá potenciometr vyšoupaný uprostřed a pak to lítá sem a tam...okamžik, kdy ecu dostává špatný info o poloze...máš plný plyn a ona myslý, že jedeš na půl apod. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3971 H+ body: 27 1990 CR-X  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 18:44   Citovat  

Děkuji, TPS mám koupeno nové pro jistotu, ale nemůžu to staré vyndat, netuším, co je to za závit Velmi šťastný


IMG_20190817_182206.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190817_182206.jpg, 3.62 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 18:52   Citovat  

starý se musí odvrtat a nový přišroubovat a nastavit do správný polohy dle voltů, aby ecu dostávala dobrý info o poloze klapky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3971 H+ body: 27 1990 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 19:25   Citovat  

jinak...jeden krajní je napájení 5V, druhý krajní kostra a prostřední je signál pro ecu - to rozmezí 0,5 V až 4,5 V dle polohy klapky OK

ale prvně ho změř než ho vyndáš Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3971 H+ body: 27 1990 CR-X  
Dalude je teď offline  Dalude
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 21:14   Citovat  

RASTA napsal:
jinak...jeden krajní je napájení 5V, druhý krajní kostra a prostřední je signál pro ecu - to rozmezí 0,5 V až 4,5 V dle polohy klapky OK

ale prvně ho změř než ho vyndáš Velmi šťastný


Už tam je, vyčistil jsem i klapku a ráno dám zpět. Uvidím.

Jinak, jako laik se zeptám, je normální, když při vypnutém motoru a při klíčku v zapalování na druhé poloze se klapka při seslapnuti plynu otevírá, ale po nastartování a volnoběhu, když seslapnu plyn, tak ne, že?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 176 H+ body: 0 1998 Prelude  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.8.2019 , 23:21   Citovat  

klapka je ovládaná lankem, takže otevírat se musí kdykoliv šlápneš na plyn Úsměv
není problém tam?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3971 H+ body: 27 1990 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vynechávání motoru při plném plynu, menší výkon
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1283s ][ Dotazy: 153 (0.0189s) ][ GZIP on - Debug on ]