Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
CR-V 2.2 i-CTDi vyšší spotřeba,hučí bez ztráty výkonu+sahara
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
křovák je teď offline  křovák
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 12:27   Citovat  

Než se vydám do servisu, zeptám se tady, třeba jste se s tím už setkali, nikde ve fóru jsem to ale nenašel.
Mám Hondu CR-V 2.2 i-CTDi (N22A2) r.v.2007, motor náhodně padá do divného režimu - má asi o 5 litrů vyšší spotřebu, trochu hučí - hlavně při brždění motorem jízdou bez plynu, bez ztráty výkonu a jede při tom naplno sahara - ne na klimu.
Po připojení na nějakou základní diagnostiku chybový log prázdný, v Hondě mají prý něco sofistikovanějího. Aby se motor vrátil do normálního režimu někdy stačí na chvíli zastavit a vypnout motor - třeba u pumpy, občas to přestane až druhý den a naposledy to zničeho nic začlo včera při cestě z práce a přestalo to až dneska cestou do práce.
Nesetkali jste se s tím někdo? Díky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6 H+ body: 0 2007 CR-V  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 15:39   Citovat  

Zajimavá závada , ten motor vydává celkem zajímavé zvuky uplně normálně Velmi šťastný má to DPF ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 216 H+ body: 0 2007 CR-V  
maverick je teď offline  maverick
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2019 , 19:43   Citovat  

přijde mi to jako přirozená regenerace dpf, i když u iCtdi dpf není tak časté jako u iDtec
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122 H+ body: 1  
křovák je teď offline  křovák
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 6:37   Citovat  

To je fakt, i tchán říkal, že když jedu, pozná mě z dálky podle zvuku HaHaaa DPF to má.
Jak se projevuje čištění DPF? Jak často se provádí? Je fakt, že nejezdím moc dálky, otáčky při jízdě držím mezi 1500 a 2500. U mě to nastane 1x až 2x za tankování, tedy cca 740km.
Podle roku výroby 2007 bych řekl, že mám iCDTi, iDTEC se začal dělat později, nebo se pletu? V TP mám motor označení N22A2 - dovoz Itálie.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6 H+ body: 0 2007 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 6:44   Citovat  

iDTEC se dělal až od roku 2010. iCTDI mělo DPF u aut z dovozu, byla to příplatkovka Tak to valím bulvy Takže to vypadá na vypalování DPF, každopádně u iCTDI to je něšťastná koncepce, se ktrou jsou prý s DPF problémy. Svody a turbo jsou na straně k přepážce, kam se už nevešlo DPF, které je tím pádem daleko od motoru a velmi špatně se regeneruje. iDTEC je "otočený" - sání u přepážky, svody, turbo, DPF za chladičem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2355 H+ body: 8 2002 Civic Type-R  
křovák je teď offline  křovák
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 7:18   Citovat  

No smysl to dává, jak tomu ale předcházet, víc točit motor, aby se DPF lépe čistilo za provozu? Nebo se s tím nedá nic moc dělat, jen se s tím smířit? Před Hondou jsem měl nafťáka bez DPF, tak s tím nemám zkušenosti Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6 H+ body: 0 2007 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 7:46   Citovat  

křovák napsal:
No smysl to dává, jak tomu ale předcházet, víc točit motor, aby se DPF lépe čistilo za provozu? Nebo se s tím nedá nic moc dělat, jen se s tím smířit? Před Hondou jsem měl nafťáka bez DPF, tak s tím nemám zkušenosti Bueee

asi smířit, nebo se zbavit iCTDI s DPF a koupit bez DPF. Nebo pátrat dál, jestli je DPF skutečně příčinou tvých problémů
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2355 H+ body: 8 2002 Civic Type-R  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 8:13   Citovat  

Co to znamená nejezdím moc dálky? Jaké trasy s tím autem jezdíš? To že to nastává celkem často může být způsobené tím, že auto nemá čas DPF zregenerovat a proto to vyskakuje 2x za nádrž a tím že to vypneš, tak se přeruší cyklus a musíš to začít znovu. Dej tomu 200km po dálnici, ať se zvládne zregenerovat a uvidíš, co to udělá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3974 H+ body: 30 2006 FR-V  
křovák je teď offline  křovák
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 8:29   Citovat  

Hmm, tak trochu jsem se toho bál. Trasy jsou do 20ti km, jednou dvakrát do týdne 50km až 100km. Po dálnici 10km do Prahy a 10km zpět. Auto jsem původně hledal benzínové právě z důvodu malého nájezdu, ale v té chvíli jsem tohle auto v podstatě zdědil. Takže řeším dilema, zda ho poslat dál, nebo to s ním zkusit. Auto je to jinak super, a když vím, že tohle pravděpodobně není závada, tak se s tím i smířím. Nicméně se bojím, abych ho tímto stylem zbytečně nezničil.
Každopádně díky za cenné rady, popřemýšlím, co dál je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6 H+ body: 0 2007 CR-V  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.8.2019 , 10:58   Citovat  

Za 10km po dálnici to v zimě skoro ani neohřeješ. Po kolika km měníš olej? V tomhle režimu bych ho měnil maximálně po 5-8tkm...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3974 H+ body: 30 2006 FR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.8.2019 , 6:31   Citovat  

Ropák se ohřívá nejdřív tak po 15 km a aby se ti filtr vypaloval přirozenou cestou, tak by si to musel rvát po dálnici alespoň 160 km/h několik minut na nižší převodový stupeň. To ale neplatí u iCTDI, kde je ten filtr prostě daleko od motoru to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2355 H+ body: 8 2002 Civic Type-R  
křovák je teď offline  křovák
0
PříspěvekZaslal: 6.8.2019 , 7:11   Citovat  

Stepa napsal:
Za 10km po dálnici to v zimě skoro ani neohřeješ. Po kolika km měníš olej? V tomhle režimu bych ho měnil maximálně po 5-8tkm...

Olej jsem zatím neměnil, auto mám chvíli, mám najeto asi 3 000km. Ale počítám s výměnou max do 10 000km od předchozí výměny.
Ty krátký tratě jsou pro diesel blbý, to je mi jasný. Díky za info, popřemýšlím, jak s tím dál.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6 H+ body: 0 2007 CR-V  
Simms je teď offline  Simms
0
PříspěvekZaslal: 10.8.2019 , 11:21   Citovat  

Není to sice Honda, ale třeba ti to pomuže:regenerace dela zvuk: tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
CR-V 2.2 i-CTDi vyšší spotřeba,hučí bez ztráty výkonu+sahara
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0690s ][ Dotazy: 83 (0.0152s) ][ GZIP on - Debug on ]